Zaciski ?????????/
Moderator: Moderator
Jakie zestawy polecacie do s14 na przod zaciski tarcze klocki chcialbym zwiekrzyc wydajnasc hamulcy:) co sadzicie o d2 racing cena do przegryzienia a jak z efektem ich dzialania moze sa jakies inne pomysly czekam na podpowiedzi z gory dzieki
po kilku wypadkach ze amorki D2 sie wylaly stracilem do nich jakikolwiek szacunek,
osobiscie wolalbym kupic na twoim miejscu:
zaciski WILWOOD (tylko nie GT6000 bo mi bedziesz robil konkurencje, a pozatym wymagaja tarczy o grubosci 35mm) zaciski to koszt max 400$, tarcze wilwood, COLEMAN albo jakies inne ok 200$/2 sztuki, plyty PA9-fortal 25x25x50 2 sztuki 600zl(jesli dobrze pamietam, obrobka tych 2 plyt w celu stworzenia przejsciowek montazowych do tarcz 200zl, obrobka stali do zamocowania zacisku dalej od seryjnego punktu montazowego ok 100zl, klocki 100$
calosc 3000zl i masz naprawde wypasa i to skutecznego i renomowanego, zaciski za 400$ 4 lub 6 tloczkow, tarcze miedzy 310 a 330mm.
osobiscie wolalbym kupic na twoim miejscu:
zaciski WILWOOD (tylko nie GT6000 bo mi bedziesz robil konkurencje, a pozatym wymagaja tarczy o grubosci 35mm) zaciski to koszt max 400$, tarcze wilwood, COLEMAN albo jakies inne ok 200$/2 sztuki, plyty PA9-fortal 25x25x50 2 sztuki 600zl(jesli dobrze pamietam, obrobka tych 2 plyt w celu stworzenia przejsciowek montazowych do tarcz 200zl, obrobka stali do zamocowania zacisku dalej od seryjnego punktu montazowego ok 100zl, klocki 100$
calosc 3000zl i masz naprawde wypasa i to skutecznego i renomowanego, zaciski za 400$ 4 lub 6 tloczkow, tarcze miedzy 310 a 330mm.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Wilwood jest naprawde OK. Znajomy zalozyl komplet na przod i tyl w WRX'ie - roznica kapitalna.
Jak budzet nie jest kosmiczny, to mozesz zrobic M3 conversion. Sprawdza sie doskonale.
Jak budzet nie jest kosmiczny, to mozesz zrobic M3 conversion. Sprawdza sie doskonale.
super dzieki a jeszcze jedno kto moze mi ten komplet sciagnac na przod tylko bo tyl na ebc mi starcza
Rysm, tarcze, zaciski i klocki Brembo z 350Z. Wyjdzie duzo taniej i bez zadnych problemow zakladasz do S14. Poszukasz u naszych handlarzy, odpada pieprzenie sie z przesylkami i innymi <font class="red">PIP</font> z zagranicy. Wedlug mnie taki upgrade jest bezkonkurencyjny na dana chwile w Polsce.
Jedyne co trzeba zrobic to rozwiercic mocowanie w jarzmie pod srube M14 i kupic krotsze sruby lub skrocic te z Z33. Niedlugo bede to robil to opisze czy sa jeszcze jakies problemy.MKS pisze:subek pisze:Rysm, tarcze, zaciski i klocki Brembo z 350Z. (...) bez zadnych problemow zakladasz do S14. /quote]
znaczy się plug&play ??
Pasuje na mocowania ? bo moje hamulce najlepsze nie są
to poprosimy foto reportaż z tej przerobki jak to mozliwe i dokladna wycene:)
subek pisze:MKS pisze:Jedyne co trzeba zrobic to rozwiercic mocowanie w jarzmie pod srube M14 i kupic krotsze sruby lub skrocic te z Z33. Niedlugo bede to robil to opisze czy sa jeszcze jakies problemy.subek pisze:Rysm, tarcze, zaciski i klocki Brembo z 350Z. (...) bez zadnych problemow zakladasz do S14. /quote]
znaczy się plug&play ??
Pasuje na mocowania ? bo moje hamulce najlepsze nie są