Tarcze hamulcowe

Wszystko od klocków hamulcowych, tarcz poprzez zaciski i pompy na płynach i przewodach skończywszy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dominik pisze:Ale brembo max-y są tylko w rozmiarze 280mm i jeśli masz w standarcie 257 to musisz wymienić zaciski
o fuck ;(
trza bedzie przerobic ;( ... lipa ... chyba zrobie upgrade hebli z 300zx'a


Fila, pokiego grzyba ci tak pilnie AFR ?? Nie lepiej boost i oil press i temp ? :twisted:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Goran220V

Co do brembo to opowiem Wam jedna historie, ktora uslyszalem (nie jestem pewien czy jest prawdziwa gdyz opowiedzial mi to szef Forti, ktory jak wiadomo lubi pokonfabulowac). Otoz klient chcial zamowic tarcze brembo do jakies ałdjoli, tarcze niedostepne u nas, trza sprowadzac. Fortimen zadzwonil do brembo do Wloch mowi co i jak, dostaje info, ze potrwa to tyle i tyle, wiec sie pyta czy nie mozna jakos wczesniej itede. I brembomen mowi, ze nie mozna wczesniej bo oni musza wyslac zamowienie do fabryki "in Poland". Wiec Forti men mysli, ze sie przeslyszal i pyta sie: "In Holland?", "No, no in Poland". Okazalo sie, ze brembo produkuje te tarcze w jakiejs fabryce w Polsce (w okolicach Tychow??). Oczywiscie nie mozna osobiscie tam pojechac bo przeciez wszyscy w lancuszku muszo zarobic. Takze skladamy zamowienie w Polsce, zamowienie idzie do Wloch, Wlochy daja zlecenie do Polski, Polska wykonuje, przesyla do Wlocha, WLochy wysylaja do Polski ....

Tylko tak jak pisalem - nie wiem czy to prawda.
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

:eek: :eek: Mellow co ty chcesz przerabiac przeciez masz u siebie 280 mm a nie 257....

Chce zaczac od AFR a potem wiadomo kupie wiecej zegarów

Co do brembo to jakos wcale mnie nie zraza to co Goran napisał. Jest wiele firm zagranicznych produkujacych w polsce :)
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Z tego co pamiętam, to fabryka Brembo mieści się w okolicach Radomia, i faktycznie produkuje niezły odpad technologiczny. Brembo bardzo straciło na jakości, poprzez lokalizację fabryk w państwach rozwijających się.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

A ATS ?? dobre jest ??? albo Zimmerman ?? Jak juz mam cos kupic to dobrego
Goran220V

Ja oczywiscie polecam EBC z tym, ze troche grosza kosztuja (do tego musza byc klocki EBC bo normalne nie wytrzymają).
Awatar użytkownika
Cool
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: pn 03 lis, 2003 18:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak już jest mowa o hamulcach... Mam 300 ZX z końca 90 roku N/A. Naszukałem się nacinanych tarcz brembo na przód i jest kara - tarcze są ok tylko zaciski nie paują. Na amerykańskim forum rzucili mi hasło odnośnie zacisków Brembo - Może ktoś wie gdzie je dorwać?
Kiedy wieją wiatry zmian jedni budują mury, a drudzy wiatraki....
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Fila. pisze:A ATS ?? dobre jest ??? albo Zimmerman ?? Jak juz mam cos kupic to dobrego
Zimmermany podobno dobra, OMP jeszcze tez polacaja niektorzy.
Ja polecam Brembo MAXY + Ferrodo premium ( premiere? ) - co by niemowic b.d kombinacja .....

o EBC slyszalem rozne opinie.. ostatnio strasznie je krytykuja n sr.pl
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

A co sadzicie o takich hamulcach?Cena 38$ za caly przod!! 2 sztuki!
Załączniki
s13 rotor.jpg
s13 rotor.jpg (51.31 KiB) Przejrzano 5932 razy
osa

a jak mam teraz 257mm i chce sobie zmienic na 280mm to wymiana samego zacisku wystarczy czy tez nie bedzie to takie proste??? przerabial ktos juz ten temat??
Dewik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 110
Rejestracja: pt 15 paź, 2004 22:14
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Kontakt:

No i stalo sie ;( Wiedzialem,ze mi sie klocki skonczyly ale kuzwa nie wiedzialem ze bede sie gonil z Fordem Probe 2.5V6...Probe bez zadnych problemow dostalo po dupie ;) No i moje autko tez tyle ze w taki sposow,ze zabraklo mi klockow i mialem zajebiste efekty w postaci ognia z prawego kola :( Naszczescie tarcze mialem nowe i nic im sie nie stalo oprocz tego ze sie lekko pokrzywily(do przetoczenia pojda)Mam pytanko jakiej firmy kupic klocki do S13 zeby to hamowalo?? :P
pSyl0

Co do przetaczania tarcz to mam nie najlepsze doswiadczenia, jest to raczej dorazne rozwiazanie, raz przegrzane tarcze nigdy nie beda tak wytrzymale jak powinny byc.

Co do tarcz Brembo (zwyklych) to nie wiem jak ale tez udalo mi sie je pogiac :D

Teraz czekam na TG EBC zobaczymy czy rzeczywiscie sa tak wytrzymale jak mowi producent ;)

Co do pytania Dewika to do tej pory jezdzilo mi sie najlepiej na klockach Ferrodo
cziko

czy z tymi rozmiarami tarcz to jest tak ze po lifcie juz wszstkie mialy wieksze rozmiarowo??bo np sa nissany przejsciowe z 90 roku kture maja rurke olejowa juz z oczkiem skurzano kierownice ale bez znaczka i nwe fotele a zderzak jeszcze stary i fele wiec ciekawe jakie tarcze w nich wystempuja??
Banzai

Jak chcecie dobre hamulce do Nissana to tutaj mają: www.funkyproduct.co.uk
Dewik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 110
Rejestracja: pt 15 paź, 2004 22:14
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Kontakt:

Cziko!! Ja mam taka wersje nissana wlasnie z 90 roku z nowymi fotelami ze skorzana kierownica,skorzana galka od skrzyni biegow,stare zderzaki ma jeszcze;)A tarcze sa dosc duze ;)Musze je zmierzyc;) badz zajrzec w ksiazeczke ;p
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”