Co do brembo to opowiem Wam jedna historie, ktora uslyszalem (nie jestem pewien czy jest prawdziwa gdyz opowiedzial mi to szef Forti, ktory jak wiadomo lubi pokonfabulowac). Otoz klient chcial zamowic tarcze brembo do jakies ałdjoli, tarcze niedostepne u nas, trza sprowadzac. Fortimen zadzwonil do brembo do Wloch mowi co i jak, dostaje info, ze potrwa to tyle i tyle, wiec sie pyta czy nie mozna jakos wczesniej itede. I brembomen mowi, ze nie mozna wczesniej bo oni musza wyslac zamowienie do fabryki "in Poland". Wiec Forti men mysli, ze sie przeslyszal i pyta sie: "In Holland?", "No, no in Poland". Okazalo sie, ze brembo produkuje te tarcze w jakiejs fabryce w Polsce (w okolicach Tychow??). Oczywiscie nie mozna osobiscie tam pojechac bo przeciez wszyscy w lancuszku muszo zarobic. Takze skladamy zamowienie w Polsce, zamowienie idzie do Wloch, Wlochy daja zlecenie do Polski, Polska wykonuje, przesyla do Wlocha, WLochy wysylaja do Polski ....
Z tego co pamiętam, to fabryka Brembo mieści się w okolicach Radomia, i faktycznie produkuje niezły odpad technologiczny. Brembo bardzo straciło na jakości, poprzez lokalizację fabryk w państwach rozwijających się.
Blow Off Valve Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy# Street Line: The SUN Blow Off Valve
Jak już jest mowa o hamulcach... Mam 300 ZX z końca 90 roku N/A. Naszukałem się nacinanych tarcz brembo na przód i jest kara - tarcze są ok tylko zaciski nie paują. Na amerykańskim forum rzucili mi hasło odnośnie zacisków Brembo - Może ktoś wie gdzie je dorwać?
Kiedy wieją wiatry zmian jedni budują mury, a drudzy wiatraki....
Fila. pisze:A ATS ?? dobre jest ??? albo Zimmerman ?? Jak juz mam cos kupic to dobrego
Zimmermany podobno dobra, OMP jeszcze tez polacaja niektorzy.
Ja polecam Brembo MAXY + Ferrodo premium ( premiere? ) - co by niemowic b.d kombinacja .....
o EBC slyszalem rozne opinie.. ostatnio strasznie je krytykuja n sr.pl
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..." powered by:Japan Sport Service
a jak mam teraz 257mm i chce sobie zmienic na 280mm to wymiana samego zacisku wystarczy czy tez nie bedzie to takie proste??? przerabial ktos juz ten temat??
No i stalo sie ;( Wiedzialem,ze mi sie klocki skonczyly ale kuzwa nie wiedzialem ze bede sie gonil z Fordem Probe 2.5V6...Probe bez zadnych problemow dostalo po dupie No i moje autko tez tyle ze w taki sposow,ze zabraklo mi klockow i mialem zajebiste efekty w postaci ognia z prawego kola Naszczescie tarcze mialem nowe i nic im sie nie stalo oprocz tego ze sie lekko pokrzywily(do przetoczenia pojda)Mam pytanko jakiej firmy kupic klocki do S13 zeby to hamowalo??
Co do przetaczania tarcz to mam nie najlepsze doswiadczenia, jest to raczej dorazne rozwiazanie, raz przegrzane tarcze nigdy nie beda tak wytrzymale jak powinny byc.
Co do tarcz Brembo (zwyklych) to nie wiem jak ale tez udalo mi sie je pogiac
Teraz czekam na TG EBC zobaczymy czy rzeczywiscie sa tak wytrzymale jak mowi producent
Co do pytania Dewika to do tej pory jezdzilo mi sie najlepiej na klockach Ferrodo
czy z tymi rozmiarami tarcz to jest tak ze po lifcie juz wszstkie mialy wieksze rozmiarowo??bo np sa nissany przejsciowe z 90 roku kture maja rurke olejowa juz z oczkiem skurzano kierownice ale bez znaczka i nwe fotele a zderzak jeszcze stary i fele wiec ciekawe jakie tarcze w nich wystempuja??
Cziko!! Ja mam taka wersje nissana wlasnie z 90 roku z nowymi fotelami ze skorzana kierownica,skorzana galka od skrzyni biegow,stare zderzaki ma jeszcze;)A tarcze sa dosc duze ;)Musze je zmierzyc;) badz zajrzec w ksiazeczke ;p