Witam, jestem w trakcie przekładki hebli, z przodu mam już założone 4-tłoczkowe, na tył właśnie mi przyszły 2-tłoczkowe od 300zxTT.
Zastanawiam się czy moja seryjna pompa hamulcowa da rade z takimi zaciskami, czy w pełni wykorzysta ich możliwości.
Obecnie mam pompę z tłoczkiem o średnicy 22.22 mm (nie mam ABSu) , 300zx ma 23.81 mm (bez ABS) i 26.99 (z ABS).
Ktoś już robił takiego swapa i zostawił seryjną pompę? będzie hamować dobrze?
Jeżeli trzeba zmienić to pozostaje pytanie od czego zastosować pompę, od 300zx podejdzie bez problemu?
Na zdjęciach wygląda na to że są niemal identyczne, tak wygląda pompa od 300zx i od 240zx
Nie wiem tylko jakie są dokładne wymiary tej pompy od strony serwa, tam właśnie mogą być jakieś różnicę.
Pozdrawiam
Zmiana zacisków a pompa hamulcowa
Moderator: Moderator
Jak i przedmowca - zamieniaj na wieksza o srednicy 17/16.
OK, dzięki za pomoc, wymienie pompę i mam nadzieje że ta konfiguracja hebli będzie w stanie wyhamować mojego 140-konnego "potwora"
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
A takie pytanie można założyć samą pompę bez serwa z z32?
Chodzi o pompę bm-57 z tt 17/16"
mocowania te same, niby nie trzeba przekładać tego grzyba, a czym by się mogły różnić te serwa pomiędzy wersją L a R HD bo rhd można tanio i szybko wyrwać bo cziko i gelo mają na 100%
Jest jeszcze jakaś większa pompa niż ta 17/16" ?
Z jakieś terenówki nissana lub z jakiegoś dostawczaka która mogła by pasować?
z z33 i owego gtr nie wchodzi w grę bo za to zrobię mocowanie na 2 x bm-44 z s13,
15/16 x2 = 15/8
Co więcej jeżeli mamy kolektor rurowy to obowiązkowo osłonę termiczną trza bo odstępu miedzy kolkiem a pompą jest mały,
widzałem jak w drifcie w 240sx s13 SR z baranem na top mount roztopił się zbiorniczek, płyn zwiał, no i było bum, no i płyn może się wcześniej zagotować
Wersja LHD ofc.
Chodzi o pompę bm-57 z tt 17/16"
mocowania te same, niby nie trzeba przekładać tego grzyba, a czym by się mogły różnić te serwa pomiędzy wersją L a R HD bo rhd można tanio i szybko wyrwać bo cziko i gelo mają na 100%
Jest jeszcze jakaś większa pompa niż ta 17/16" ?
Z jakieś terenówki nissana lub z jakiegoś dostawczaka która mogła by pasować?
z z33 i owego gtr nie wchodzi w grę bo za to zrobię mocowanie na 2 x bm-44 z s13,
15/16 x2 = 15/8
Co więcej jeżeli mamy kolektor rurowy to obowiązkowo osłonę termiczną trza bo odstępu miedzy kolkiem a pompą jest mały,
widzałem jak w drifcie w 240sx s13 SR z baranem na top mount roztopił się zbiorniczek, płyn zwiał, no i było bum, no i płyn może się wcześniej zagotować
Wersja LHD ofc.
ja tak założyłem i działa, nie wiem czy serwo przy z32 nie jest słabsze,Tomek89 pisze:A takie pytanie można założyć samą pompę bez serwa z z32?
Chodzi o pompę bm-57 z tt 17/16"
gdzieś miałem tabelkę i o ile dobrze pamiętam to nawet R34 GT-R miał B-57Tomek89 pisze: Jest jeszcze jakaś większa pompa niż ta 17/16" ?
Z jakieś terenówki nissana lub z jakiegoś dostawczaka która mogła by pasować?
Mam u siebie sama pompe na serwie S13.
Obok kolektor top mount, duze turbo i downpipe (wszystko owiniete tasma termoizolacyjna) i sie nie topi.
Obok kolektor top mount, duze turbo i downpipe (wszystko owiniete tasma termoizolacyjna) i sie nie topi.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
W końcu założyłem i jest oki
wreszcie zaczoł tył brać no troszeczkę gimnastyki rurek było bo patent z zatyczką nie chwyta
wolałem zostawić zatyczkę tak jak była bo w otworze
ładnie widać brak takiej podwójnie stożkowatej wkładki ,
przełożyć jej się nie dało więc rurki trochę się pogięły ale to to nie ból,
tylko po jaką cholewcię ja klucz dorabiałem
wpadanie pedału wyeliminowane, jest podobnie jak na seryjnych zaciskach,
ale jak się mocno zahamuje to abs nie ma ani chwili spokoju
polecam każdemu ten mod, muszę z ciekawości sprawdzić
jak na seryjnych zaciskach to chodzi
wreszcie zaczoł tył brać no troszeczkę gimnastyki rurek było bo patent z zatyczką nie chwyta
wolałem zostawić zatyczkę tak jak była bo w otworze
ładnie widać brak takiej podwójnie stożkowatej wkładki ,
przełożyć jej się nie dało więc rurki trochę się pogięły ale to to nie ból,
tylko po jaką cholewcię ja klucz dorabiałem
wpadanie pedału wyeliminowane, jest podobnie jak na seryjnych zaciskach,
ale jak się mocno zahamuje to abs nie ma ani chwili spokoju
polecam każdemu ten mod, muszę z ciekawości sprawdzić
jak na seryjnych zaciskach to chodzi
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
gumy już mam
a muszę to wytestować na nich na dobrej nawierzchni i
najlepiej jak będzie sucho i ciepło, bo na testy miałem założone 185/65 r15 na tyle i 195/65 r15 na prawej stronie (zimówki) i 205/55 15 (zapasówka) , wiem że koła powinny być osiowo bynajmniej,a jak się ma abs to najlepiej 4 takie same ale to testy były
postaram sie to zmienić jak najszybciej
założę lepsze gumy i zobaczymy
na tył tez założę lepsze gumy
a muszę to wytestować na nich na dobrej nawierzchni i
najlepiej jak będzie sucho i ciepło, bo na testy miałem założone 185/65 r15 na tyle i 195/65 r15 na prawej stronie (zimówki) i 205/55 15 (zapasówka) , wiem że koła powinny być osiowo bynajmniej,a jak się ma abs to najlepiej 4 takie same ale to testy były
postaram sie to zmienić jak najszybciej
założę lepsze gumy i zobaczymy
na tył tez założę lepsze gumy