Boost gauge

Wszystko co dotyczy dodatkowych zegarów,problemy z działaniem,podłączenie,problemy z montażem.Boost,EGT,AFR,Temp.Wody,Temp.Oleju,Ciśnienie Oleju itp....

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dragster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 32
Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
Kontakt:

Nie smiejcie sie, ale do tej pory mialem diesle i benzyny na gazniku...

Dostalem na urodziny (ktore mam dzis i bardzo dziekuje klubowiczom za zyczenia) wskaznik cisnienia doladowania firmy Auto Gauge.

Chcialem podlaczyc - na starej stronie jest nawet fotka gdzie i jak. Tyle ze tam gdzie na fotce (oznaczone jako 1) jest zaslepka u mnie jest podlaczony jakis przewod.

Obrazek

Idzie on nad chlodnica do okraglego "czegos" obok filtra powietrza.

Chcialem na probe dac tam trojnik i sprawdzic co i jak, ale sie nie da ze wzgledow konstrukcyjnych, tam taki cycek wystaje, do ktorego jest podlaczony ten wlasnie przewod.

W obecnej sytuacji mam pomysl, zeby ten przewod przeciac i tam dac trojnik.

Pytanie do Was brzmi czy jest to dobry pomysl?

Jesli jakos namotalem, to moge fotke cyknac.
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Moim zdaniem dobry ja mam tak zrobione :) (przeciołem przewód i wladowalem trójnik). Tzn trójnik wsadzilem tam nie ze wzgledu na boosta ale ze wzgledu na bova. Jak bede ladował boost gauge to wladuje tam czwórnik czy jak sie tam mowi :).
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Witam

Jezeli chcesz aby wskaznik dzialal w pelni (tzn nadcisnienie oraz podcisnienie) to musisz go podlaczyc do tego przewodu za przepustnica. Jezeli sie podlaczysz przed przepustnica to wskaznik bedzie reagowal tylko na nadcisnienie i nie bedzie wskazywal podcisnienia.
Sposob montazu tak jak opisales. Przetnij przewod i wstaw trojnik. Sprawdz czy nie masz zwezki w trojniku. Jezeli masz to musisz do niej podlaczyc przewod idacy do zegaru. To by bylo na tyle.

Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
dragster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 32
Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
Kontakt:

To ze zwezka wiem.

Za przepustnica w sensie patrzac od turbiny, tak?

Jutro sprobuje.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dragster pisze:To ze zwezka wiem.

Za przepustnica w sensie patrzac od turbiny, tak?

Jutro sprobuje.
Za przepustnica to znaczy strona kolektora ssacego.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
dragster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 32
Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
Kontakt:

No to dobrze myslalem.

dzieki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dodatkowe zegary”