witam dostalem ze tak powiem w prezencie zegarki te z www.conrad.pl
cisnienie i temp. oleju
i chce je sobie podlaczyc ale ze nie jestem mechaniorem to nie wiem jak sie do tego zabrac
w zestawie niby sa czujniki i wszystko ale z tego co slyszalem to nie pasuja gwinty zeby wpiac bezposrednio czy cos... ja sie zupelnie na tym nie znam a chcial bym w koncu samemu cos przy nysie zaczac grzebac
hehehe
prosze ladnie kogos zeby mi powiedzial co i jak
pozdrawiam
zegary i ich montaz...
Moderator: Moderator
Jak sie nie znasz to jedyną rzeczą jaką mozesz sam zrobic to umyc ładnie auto
A tak szczerze to cisnienie oleju podłączasz wężykiem w to miejsce gdzie masz czujnik od cisnienia oleju, który ma swoją diode na desce rozdzielczej - tzn wykręcasz ten czujnik i wkręcasz przejsciówke na węzyk i prowadzisz go (wężyk) az do zegara i tam też poprzez specjalną przejsciówke go przykręcasz. I juz.
A tak szczerze to cisnienie oleju podłączasz wężykiem w to miejsce gdzie masz czujnik od cisnienia oleju, który ma swoją diode na desce rozdzielczej - tzn wykręcasz ten czujnik i wkręcasz przejsciówke na węzyk i prowadzisz go (wężyk) az do zegara i tam też poprzez specjalną przejsciówke go przykręcasz. I juz.
a lasnie w tych zegarach to wyglada inaczej.... tzn ja sie nie znam hehe ale jest czujnik ktory jest polaczony na kablach a nie zadnymiw ezykami czyli zaden wezyk nie idzie do kabiny.... no nic przejade sie do Jarka to mi to zrobi sam tego nie rusze
pozdrawiam hehe
nie chce czegos popsuc
pozdrawiam hehe
nie chce czegos popsuc
ja mam auto meter temp oleju i mam problem gdzie połaczyc kabelek "ignition start" to jest "+", tak zeby uruchamił sie po przekreceniu kluczyka
reszte kabelkow podłaczyłem został ten jeden
reszte kabelkow podłaczyłem został ten jeden
Z "konrada" to ja wiem jak wygladaja zegary sam mialem taki od cisnienia oleju i go oddalem. Kumplowi taki pokazywał raz 7 bar raz 0 to sie nie nadaje jak chcesz mierzyc prawdziwe cisnienie to zwykły cisnieniomiez wyskalowany do 6,7 bar a jak chcesz miec drut co tylko lata w nim wskazówka to wloz drut. Musisz jeszcze zakupic z konrada przelotke do nissana - gwint w bance nie pasuje (i tak sie nie miesci banka-przeszkadza filtr oleju //) potem jak ci sie uda podpiac sama banke w blok potzrebne beda trzy kable sygnal do zegara i +/- i ewentualnie podswietlenie wziete z deski (zapalac sie bedzie razem z oryginalnymi zegarami). Czujnik temperatury nalezalo by tez wkrecic gdzies w blok najlepiej gdzies w okolicy filtra oleju moze zrobic trojnik na 2 cisnienie i temp.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
DrRedDevil je ma u siebie i z tego co wiem nie jest zle...
moze cos miales nie tak podlaczone... ???? heheh nic nie sugeruje ale dziwne.. ja sie na tym nie znam dopiero co zaczynam sie poznawac takze spoko
zobaczymy jak to bedzie....
moze cos miales nie tak podlaczone... ???? heheh nic nie sugeruje ale dziwne.. ja sie na tym nie znam dopiero co zaczynam sie poznawac takze spoko
zobaczymy jak to bedzie....
- dragster
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
- Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
- Kontakt:
Mialem Equusy (te z Conrada) i po 3 tygodniach jak mi silnik wyrzygal caly olej nadal mialem 3 bary... A i wczesniej dziwne rzeczy wyprawial...
Polecam Auto-Gauge - tez niedrogie a sporo lepsze.
Jak chcesz go podlaczyc to musisz dac jakas przedluzke/dystans, bo sie nie miesci obok filtra. Ja bede montowal razem z chlodnica oleju. Mam w "przejsciowce" po filtr 2 podlaczenia - cisnienie i temp.
Pozdrawiam
Polecam Auto-Gauge - tez niedrogie a sporo lepsze.
Jak chcesz go podlaczyc to musisz dac jakas przedluzke/dystans, bo sie nie miesci obok filtra. Ja bede montowal razem z chlodnica oleju. Mam w "przejsciowce" po filtr 2 podlaczenia - cisnienie i temp.
Pozdrawiam
heh czyli co mam zrobic... wypier..... te zegary czy co ?? czy sie meczyc i je podlaczyc????
bo teraz to juz sam nie wiem ....... pliz help !!!!
bo teraz to juz sam nie wiem ....... pliz help !!!!
- dragster
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
- Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
- Kontakt:
Zamontowac mozesz, roboty nie ma z tym duzo. Ale nie polegalbym zbytnio na wskazaniach.
W sumie DrRedDevil sobie chwali, moze moj byl jakis nie tego...
Ja u siebie montuje Auto Gauge i jak na razie to Ci znajomi co maja, to sobie chwala.
W sumie DrRedDevil sobie chwali, moze moj byl jakis nie tego...
Ja u siebie montuje Auto Gauge i jak na razie to Ci znajomi co maja, to sobie chwala.
no niby nie ma duzo roboty tylko trzeba dac sobie rade z przejsciowka zeby ominac filtr oleju hehe a z tym to nie wiem tzn wiem jak to sobie narysowac ale jak to sobie zrobic w realu bedzie trzeba powalczyc
jak wiesz gdzie co i jak z czesciami zeby to ladnie poskladac daj znac
jak wiesz gdzie co i jak z czesciami zeby to ladnie poskladac daj znac
- dragster
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
- Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
- Kontakt:
Teraz czekam, bo chce zobaczyc jak to u kumpla bedzie pasowac.
On zamowil sobie "przejsciowke" pod filtr do podlaczenia chlodnicy oleju i tam masz miejsce na 2 czujniki.
Koszt ok. 70 Euro
Zamowione z www.sandlter.de
On zamowil sobie "przejsciowke" pod filtr do podlaczenia chlodnicy oleju i tam masz miejsce na 2 czujniki.
Koszt ok. 70 Euro
Zamowione z www.sandlter.de
w sumie duzo bardzo duzo hehe 70 euro to tyle co 2 zegary
no nic bede kombinowac ....
a co do stronki to taka mala poprawka
www.sandtler.de
no nic bede kombinowac ....
a co do stronki to taka mala poprawka
www.sandtler.de
- dragster
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
- Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
- Kontakt:
Wiesz, to jest wersja luxusowa, bo wyjscia na czujniki masz dodatkowo, podstawowa funkcja jest montaz chlodnicy oleju.
Mysle ze sama przedluzke mozna gdzies dorobic za grosze. Kawalek rurki pod katem, dwa gwinty i dwie uszczelki.
Na niemieckim forum SXa regularnie sa organizowane zamowienie zbiorcze, ew moze wyjsc troche taniej. Jakbys byl zainteresowany to bede pilnowal.
A co do ceny - jak widze ceny czesci/paliwa/tuningu mojego samochodu, to powtarzam, ze jakbym chcial oszczedzac, to jezdzilbym VW Dieslem (np. Golfem I, bo do nowszego nie wsiade). Taka moja filozofia.
Pozdrawiam
PS: dzieki za poprawienie, literowka sie wkradla
Mysle ze sama przedluzke mozna gdzies dorobic za grosze. Kawalek rurki pod katem, dwa gwinty i dwie uszczelki.
Na niemieckim forum SXa regularnie sa organizowane zamowienie zbiorcze, ew moze wyjsc troche taniej. Jakbys byl zainteresowany to bede pilnowal.
A co do ceny - jak widze ceny czesci/paliwa/tuningu mojego samochodu, to powtarzam, ze jakbym chcial oszczedzac, to jezdzilbym VW Dieslem (np. Golfem I, bo do nowszego nie wsiade). Taka moja filozofia.
Pozdrawiam
PS: dzieki za poprawienie, literowka sie wkradla
spoko dzieki za zainteresowanie ;p
jutro sie bede widziec z Jarkowym wiec zapewne juz klopotu nie ma i wszystko bedzie ladnie banglac.
a co do nissana i kasy w niego pakowanej jasne nie ma co oszczedzac w koncu po to sie kupilo nissana.. hehhe
i dlatego na next sezon chce motocykl
pozdrawiam
jutro sie bede widziec z Jarkowym wiec zapewne juz klopotu nie ma i wszystko bedzie ladnie banglac.
a co do nissana i kasy w niego pakowanej jasne nie ma co oszczedzac w koncu po to sie kupilo nissana.. hehhe
i dlatego na next sezon chce motocykl
pozdrawiam
- dragster
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
- Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
- Kontakt:
Bardzo madry wybór. Polecam taka kombinacje, sam ujezdzam VTC 600
Tylko przygotuj sie na to, ze bedziesz sie spoznial, bo co rano bedziesz mial dylemat - Nismo czy motor...
Dzieki ze mi przypomniales zebym sie do Jarkowego odezwal, kumpel chce u niego silnik robic...
Tylko przygotuj sie na to, ze bedziesz sie spoznial, bo co rano bedziesz mial dylemat - Nismo czy motor...
Dzieki ze mi przypomniales zebym sie do Jarkowego odezwal, kumpel chce u niego silnik robic...