Z chęcią zobaczę jak są zamontowane zegary w waszych nyskach.
Głównie chodzi o to, czy w słupku, czy na desce, a może część tu i część tu? Tak aby ciekawie wszystko wyglądało, jak i również wygodnie się z nich korzystało. Z góry jestem wdzięczny za foty.
Aaa.. no właśnie, mam na myśli:
- boost
- ciś. oleju
- temp. oleju
- voltomierz
- afr.
Miejsce na zegary
Moderator: Moderator
u mnie to tak wyglada, jesli chodzi o slupek to jest standardowa obudowa AG.
Na slupku lepiej w nocy miec zmieniane podswietlenie, strasznie po oczach daje i nic nie widac jak sie w lewo skreca
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
tez mam w slupku jak banoff
ps. bylo juz pare takich tematow z fotkami itp, warto poszukac
ps. bylo juz pare takich tematow z fotkami itp, warto poszukac
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
a moze ktos podpowiedziec jak rozmiescic zegary??
3 deska
3 słupek
AFR
OIL TEMP
OIL PRESS
WATER TEMP
BOOST
EXT
3 deska
3 słupek
AFR
OIL TEMP
OIL PRESS
WATER TEMP
BOOST
EXT
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
sam teraz mam na głowie jak zamontować 4 wskaźniki
opieram się przed montowaniem w słupku
może coś takiego z żywicy:
opieram się przed montowaniem w słupku
może coś takiego z żywicy:
Ostatnio zmieniony śr 14 kwie, 2010 22:46 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja bym ustawił 6 zegarów w takim rankingu
BOOST
OIL PRESS
OIL TEMP
EXT AFR WATER TEMP
ja w nissanie slupek ustawie wlasnie w tej kolejnosci, a egt i afr na kierownicy albo nad nawiewami, do tego zdublowany boost 100mm mechaniczny po prawej przy daszku liczników
BOOST
OIL PRESS
OIL TEMP
EXT AFR WATER TEMP
ja w nissanie slupek ustawie wlasnie w tej kolejnosci, a egt i afr na kierownicy albo nad nawiewami, do tego zdublowany boost 100mm mechaniczny po prawej przy daszku liczników
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
ja mam wlasnie tez wszystkie na 3 budziki, a nie chcialbym zakladac myszki miki bo predkosciomierz o obrotke zaslania momo ze zegary tylko 52mm
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
jeszcze raz bo sie zagubiłemPajak2444 pisze:Ja bym ustawił 6 zegarów w takim rankingu
BOOST
OIL PRESS
OIL TEMP
EXT AFR WATER TEMP
ja w nissanie slupek ustawie wlasnie w tej kolejnosci, a egt i afr na kierownicy albo nad nawiewami, do tego zdublowany boost 100mm mechaniczny po prawej przy daszku liczników
słupek -----------(od dołu)EXT (środek)AFR (od góry)WATER TEMP
na kokpicie --------(lewa)BOOST (środek)OIL PRESS (prawa)OIL TEMP
Ostatnio zmieniony czw 15 kwie, 2010 22:44 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
dla mnie na widoku najlepszym powinny byc boost , cisnienie oleju oraz afr o ile jest z szerokopasmowki
egt , temp wody i oleju moga byc w mniej widocznym miejscu , byleby byl warning i peak
egt , temp wody i oleju moga byc w mniej widocznym miejscu , byleby byl warning i peak
Domino coś mi się wydaje, że masz monitor "postawiony" na boku skoro BOOST OIL PRESS
OIL TEMP ustawione jeden pod drugim ułożyłes koło siebie.
Boost na samej gorze, najbliżej oczu kierowcy, cisnienie oleju w środku, temperatura oleju pod ciśnieniem- wszystkie na słupku.
egt afr i temp wody po prawej od seryjnych wskażników.
temp wody się dubluje, wiec wstepne informacje dostaniemy z licznika, a dla pewnosci mozemy popatrzeć na temp wody na wyjściu z chłodnicy- czy na wejsciu- niewiem gdzie chcesz ja monitorowac.
na egt patrzymy raz na jakiś czas przy pałowaniu, afr jest tylko dodatkiem, który wiąże sie bezposrednio z egt.
Olej w ca18 to sprawa życia i śmierci więc zarówno jego temperatura jak i ciśnienie muszą nam się rzucać w oczy, za kazdym spojrzeniem w lewo od zegarów.
pod egt mozna podłączyć dla pewności warning lighta i mamy już całkowitą kontrolę.
Jeśli ktoś stroi auto, to afr i boost nad nawiewem- bo stroi zawsze pasazer a nie sternik, po wysterowaniu wracamy bopostem na słupek
- czemu boost na słupku ????
BO CIESZY ON OKO.
ważniejszy byłby afr lub egt, ale.....
Ja właśńie przejrzałem swoj zestaw wskaźników i bedą takie:
BOOST
CIŚN OLEJU
TEMP OLEJU
volt temp wody BOOST MECHANIK 100mm EGT CIŚN PALIWA AFR
Zegary na myszce miki pewnie zamienią się z tymi znad nawiewu, tylko musze dokupic 52mm sage 3.0 egt i afr, a wtedy volt i temp wody na wysciu z chłodnicy nad nawiew.
Mam nadzieje ze ogarne te zegary, a jeśli nie to te na które najmniej patrze znikną
OIL TEMP ustawione jeden pod drugim ułożyłes koło siebie.
Boost na samej gorze, najbliżej oczu kierowcy, cisnienie oleju w środku, temperatura oleju pod ciśnieniem- wszystkie na słupku.
egt afr i temp wody po prawej od seryjnych wskażników.
temp wody się dubluje, wiec wstepne informacje dostaniemy z licznika, a dla pewnosci mozemy popatrzeć na temp wody na wyjściu z chłodnicy- czy na wejsciu- niewiem gdzie chcesz ja monitorowac.
na egt patrzymy raz na jakiś czas przy pałowaniu, afr jest tylko dodatkiem, który wiąże sie bezposrednio z egt.
Olej w ca18 to sprawa życia i śmierci więc zarówno jego temperatura jak i ciśnienie muszą nam się rzucać w oczy, za kazdym spojrzeniem w lewo od zegarów.
pod egt mozna podłączyć dla pewności warning lighta i mamy już całkowitą kontrolę.
Jeśli ktoś stroi auto, to afr i boost nad nawiewem- bo stroi zawsze pasazer a nie sternik, po wysterowaniu wracamy bopostem na słupek
- czemu boost na słupku ????
BO CIESZY ON OKO.
ważniejszy byłby afr lub egt, ale.....
Ja właśńie przejrzałem swoj zestaw wskaźników i bedą takie:
BOOST
CIŚN OLEJU
TEMP OLEJU
volt temp wody BOOST MECHANIK 100mm EGT CIŚN PALIWA AFR
Zegary na myszce miki pewnie zamienią się z tymi znad nawiewu, tylko musze dokupic 52mm sage 3.0 egt i afr, a wtedy volt i temp wody na wysciu z chłodnicy nad nawiew.
Mam nadzieje ze ogarne te zegary, a jeśli nie to te na które najmniej patrze znikną
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
moze i miałem ale wtedy nie pamietam bo z szwagrem w jego urodziny butelke whiski przechyliłem!!Pajak2444 pisze:Domino coś mi się wydaje, że masz monitor "postawiony" na boku skoro BOOST OIL PRESS
OIL TEMP ustawione jeden pod drugim ułożyłes koło siebie.
a dziekuje ci za wyczerpujaca odpowiedz która ułatwi mi życie
Ostatnio zmieniony pt 16 kwie, 2010 11:32 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
słupki-adaptery uniwersalne.
52 i 60mm mam na stanie
ja do corsy, nissana i civica używalem uniwersalek 52 i 60mm i doginałem je na gorąco
opalarka niezbędna i 2 osoby, żeby było ładnie i równo
52 i 60mm mam na stanie
ja do corsy, nissana i civica używalem uniwersalek 52 i 60mm i doginałem je na gorąco
opalarka niezbędna i 2 osoby, żeby było ładnie i równo
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm