Z PDF-a Bosch LSU 4.2 i 4.7
tak samo podaje Autogauge i AEM
Głownie chodzi o wodę która się skrapla przy uruchomieniu na zimnym silniku.
Inne kąty montażu należy rozpatrywać i testować indywidualnie.
afr a stand alone
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
montowalem w poziomie(na czasy strojenia) i odczyty byly dobre a z sąda sie nic nie dzialo.
zreszta niewazne czy w pionie czy w poziomie na odczyty to nie powinno miec zadnego wplywu.
zreszta niewazne czy w pionie czy w poziomie na odczyty to nie powinno miec zadnego wplywu.
Ostatnio zmieniony pn 28 lis, 2011 23:28 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie.. jak podłączasz sondę AFR tylko na czas strojenie, to przecież nie zbierze Ci się tam woda Natomiast przy montażu na stałe a o takim tu mowa, trzeba by umieszczać sondę jak najbardziej w pionie.
SR13 na ukończeniu
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pn 05 wrz, 2011 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
zamontuje ją w pionie po środu auta bo tam w seryjnym wydechu było " miejśce na tłumik środkowy" a teraz go nie ma i chyba nie będe ciągnął kabla znowu do przedniej grodzi tylko przepustem wyjde przez podłogę i chyba będzie ok
przez okienko od lewarka zmiany biegów da radę tylko trzeba przypiąć opaskami i montować w taki sposób aby się nic nie przecierało.
Panowie, mam jeszcze pytanko co do samego miejsca montażu: piszecie że nie powinno się montować za blisko bo szybko padnie sonda, z drugiej strony czytałem gdzieś na forum, że nie powinno się też montować sondy zbyt daleko, ponieważ do optymalnej pracy wymagana jest jakaś tam temperatura, która może być nie osiągana jeśli miejsce montażu będzie zbyt daleko. Było też info o jakimś samoczyszczeniu się sondy na takiej samej zasadzie, czyli im dalej/zimniej tym gorzej. Więc teraz pytanie jaka jest optymalne odległość od silnika i temperatura pracy sondy ?
Sondy mają własne podgrzewanie więc znika Ci ten problem