Witam.
czy jeśli mamy kompa stand alone np aem czy haltech czy inny to czy opróccz sondy szerokopasmowej jest nam potrzebna "seryjna sonda"??? jeśli nie jest potrzebna seria to czy w miejsce serii można zamontować afr , a jeśli seria zostaje na swoim miejscu to gdzię zamontować szerokopasmówkę?? z góry dziękuje za pomoc i złośliwości też:)
afr a stand alone
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pn 05 wrz, 2011 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Sonda szerokopasmowa zazwyczaj mam możliwość symulacji sondy seryjnej, więc nie ma problemu. Przynajmniej zestawy dobrych firm (AEM, Innovate).
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pn 05 wrz, 2011 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
no właśnie mam aem'a i nie wiem czy wywaliś sonde serie i tam wstawić szerokopasmową. bo nie wiem czy stand alone nie bedzie potrzebna ori sonda.
bo chyba aem jako czujnik i zegar to "samowystarczalny" zestaw.
bo chyba aem jako czujnik i zegar to "samowystarczalny" zestaw.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
www.schnitzracing.com/manuals/AEMWBK.pdf
Strona numer 4 (BLUE - serial output)
Strona numer 4 (BLUE - serial output)
AEM's Wideband UEGO Controller is available in single and dual-channel modes, and is the most affordable UEGO controller available. The AEM Wideband UEGO controller has a very low current draw, and features both 0-5v calibrated output and 0-1v calibrated output to mimic the factory narrow-band sensor, eliminating the chance of a factory computer issuing a trouble code.
Key Features:
Ideal for use with ANY aftermarket standalone engine managament system
Accurate to 0.1 AFR (Bosch UEGO conditioning)
Available in single- or dual-channel modes
Bosch sensor(s) included
0-5v calibrated output with 0-1v secondary output to eliminate trouble codes
Extruded enclosure features titanium anodizing for enhanced durability
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
AFR w miejscu zwykłej sondy może dostawać ostro po dupie i szybko paść od temperatury, dlatego najlepiej zamontować ją gdzieś dalej.
SR13 na ukończeniu
kamil dzieki za linka
teraz wiem dokladnie pod jakim kontem mam wspawac tulejke pod szerokopasmowke u SnowBizziego
teraz wiem dokladnie pod jakim kontem mam wspawac tulejke pod szerokopasmowke u SnowBizziego
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Nie ma za co Marku Nie chciałem tego zrobić specjalnie to czysty przypadek.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
To ciekawe , innovate podaje by montować w pionie lub nie wiecej niż 45' odchyłu na boki...bybs pisze:kamil dzieki za linka
teraz wiem dokladnie pod jakim kontem mam wspawac tulejke pod szerokopasmowke u SnowBizziego
A Ty Bybsie ogarniaj auto snowa bo trzeba cos poupalać niebawem, za długo to już trwa
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ciekawe jak to faktycznie jest z ta pozycja montazu tej sondy.
Szczerze nie przywiazywalem do tego wiekszej wagi nigdy,wspawywalem tujeke tam gdzie bylo prosciej
Szczerze nie przywiazywalem do tego wiekszej wagi nigdy,wspawywalem tujeke tam gdzie bylo prosciej
Powinna być jak najbardziej w pionie.. Tak na logikę to nie widuję sond lambda ułożonych w poziomie.. Zresztą od początku mówiłem Markowi, że ma być 45 stopni a nie jakieś 10.. 10 to jest minimalny odchył od poziomu Zapewne są tam jakieś luźne elementy które nie działają prawidłowo w poziomie lub do góry nogami..
P.S. bybs garnij się za robotę, a nie na forum siedzisz
P.S. bybs garnij się za robotę, a nie na forum siedzisz
Ostatnio zmieniony pt 25 lis, 2011 20:29 przez SnowBizz, łącznie zmieniany 1 raz.
SR13 na ukończeniu
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
to chyba mało samochodow widujeszSnowBizz pisze:Powinna być jak najbardziej w pionie.. Tak na logikę to nie widuję sond lambda ułożonych w poziomie.. Zresztą od początku mówiłem Markowi, że ma być 45 stopni a nie jakieś 10.. 10 to jest minimalny odchył od poziomu Zapewne są tam jakieś luźne elementy które nie działają prawidłowo w poziomie lub do góry nogami..
P.S. bybs garnij się za robotę, a nie na forum siedzisz
dobra polowa wozow ma sondy w poziomie.
moze ktos ma inne wytlumaczenie?
jak dla mnie niewazne jak zamontowana,mierzy dobrze.
Ostatnio zmieniony pt 25 lis, 2011 21:25 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzis mercedes wyjachla z blacharki wiec teraz bedzie juz luzna guma
W poniedzielek koncze twoja nyse a potem biore sie za sprzeglo w s14
W poniedzielek koncze twoja nyse a potem biore sie za sprzeglo w s14
No nie każde auto ma AFR żebym aż tyle tych sond widywał..
Chyba, że mówisz o zwykłych lambdach a nie szerokopasmówkach, to wtedy owszem są w różnych pozycjach..
Co do samego montażu sondy w innej pozycji niż te minimum 10 stopni do góry, to chodzi po prostu o wilgoć czy wręcz wodę, która tam się zbiera (kondensacja) i może uszkodzić sondę..
Chyba, że mówisz o zwykłych lambdach a nie szerokopasmówkach, to wtedy owszem są w różnych pozycjach..
Co do samego montażu sondy w innej pozycji niż te minimum 10 stopni do góry, to chodzi po prostu o wilgoć czy wręcz wodę, która tam się zbiera (kondensacja) i może uszkodzić sondę..
Ostatnio zmieniony sob 26 lis, 2011 15:39 przez SnowBizz, łącznie zmieniany 2 razy.
SR13 na ukończeniu
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 9
- Rejestracja: pn 05 wrz, 2011 22:16
- Lokalizacja: Warszawa
no wszystko niby git ale na dal nie wiem czy seryjna sonda bedzie mi przy takim kompie potrzebna:)
czyli wychodzi na to że jeśli ktoś ma miejsce na wspawanie w pionie to bedzie rewelacja tak??
czyli wychodzi na to że jeśli ktoś ma miejsce na wspawanie w pionie to bedzie rewelacja tak??
1) Odpowiedz na to pytanie już padła. Sondy AFR mają możliwość symulacji zwykłej sondy.. U siebie też ostatnio przechodziłem dylemat czy montować dwie sondy czy tylko AFR + emulacja.. Zostałem przy dwóch ponieważ AFR nie lubi wysokiej temperatury, a jak mniemam w DP chcesz ją wkręcić.
2) Tak AFR najlepiej montować jak najbardziej w pionie.
2) Tak AFR najlepiej montować jak najbardziej w pionie.
Ostatnio zmieniony pn 28 lis, 2011 08:05 przez SnowBizz, łącznie zmieniany 1 raz.
SR13 na ukończeniu