Strona 2 z 2

: pn 28 lis, 2011 10:13
autor: erison
Z PDF-a Bosch LSU 4.2 i 4.7
Obrazek

tak samo podaje Autogauge i AEM

Głownie chodzi o wodę która się skrapla przy uruchomieniu na zimnym silniku.

Inne kąty montażu należy rozpatrywać i testować indywidualnie.

: pn 28 lis, 2011 10:47
autor: borimichal
montowalem w poziomie(na czasy strojenia) i odczyty byly dobre a z sąda sie nic nie dzialo.
zreszta niewazne czy w pionie czy w poziomie na odczyty to nie powinno miec zadnego wplywu.

: pn 28 lis, 2011 22:36
autor: SnowBizz
Dokładnie.. jak podłączasz sondę AFR tylko na czas strojenie, to przecież nie zbierze Ci się tam woda :) Natomiast przy montażu na stałe a o takim tu mowa, trzeba by umieszczać sondę jak najbardziej w pionie.

: pt 02 gru, 2011 08:27
autor: zab3r5polska
zamontuje ją w pionie po środu auta bo tam w seryjnym wydechu było " miejśce na tłumik środkowy" a teraz go nie ma i chyba nie będe ciągnął kabla znowu do przedniej grodzi tylko przepustem wyjde przez podłogę i chyba będzie ok

: pt 02 gru, 2011 15:36
autor: erison
przez okienko od lewarka zmiany biegów da radę tylko trzeba przypiąć opaskami i montować w taki sposób aby się nic nie przecierało.

: pn 19 gru, 2011 11:13
autor: brales
Panowie, mam jeszcze pytanko co do samego miejsca montażu: piszecie że nie powinno się montować za blisko bo szybko padnie sonda, z drugiej strony czytałem gdzieś na forum, że nie powinno się też montować sondy zbyt daleko, ponieważ do optymalnej pracy wymagana jest jakaś tam temperatura, która może być nie osiągana jeśli miejsce montażu będzie zbyt daleko. Było też info o jakimś samoczyszczeniu się sondy na takiej samej zasadzie, czyli im dalej/zimniej tym gorzej. Więc teraz pytanie jaka jest optymalne odległość od silnika i temperatura pracy sondy ?

: pn 19 gru, 2011 11:15
autor: Binio_
Sondy mają własne podgrzewanie więc znika Ci ten problem