Mam kasę na jeden z tych zegarów i nie wiem który kupić afr czy egt ? wydaje mi się, że egt jest bardziej przydatny co sądzicie ?
http://allegro.pl/wskaznik-zegar-stri-r ... 67764.html
czy ?
http://allegro.pl/szerokopasmowy-afr-ws ... 75873.html
EGT czy AFR co kupić
Moderator: Moderator
- OffsprinG_87
- Coś już wiem
- Posty: 118
- Rejestracja: ndz 20 gru, 2009 12:22
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
mi egt nic nie pokazalo przy dwukrotnym upaleniu tloka, w CA i RB
Ja bym bral afr, podobno da sie to podlaczyc zeby logowalo na lapku, ktos to chyba dawno temu podpinal do ecumastera
Ja bym bral afr, podobno da sie to podlaczyc zeby logowalo na lapku, ktos to chyba dawno temu podpinal do ecumastera
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
ja bym kupil egt
tak jak mówi BannOff Bierz AFR.. Jak na obojętnie którym tłoku np zabraknie paliwa to będzie już coś widać.
EGT wkręcasz w jedną z 4 rurek kolektora więc jak będziesz miał w 4 to jak na 1 tłoku będzie za ubogo... przy odrobinie pecha dowiesz się dopiero jak tłok popłynie..
No i szerokopasmówkę możesz podłączyć pod komp, przyda się przy strojeniu itd...
EGT wkręcasz w jedną z 4 rurek kolektora więc jak będziesz miał w 4 to jak na 1 tłoku będzie za ubogo... przy odrobinie pecha dowiesz się dopiero jak tłok popłynie..
No i szerokopasmówkę możesz podłączyć pod komp, przyda się przy strojeniu itd...
Ostatnio zmieniony wt 24 sty, 2012 20:14 przez Bast, łącznie zmieniany 2 razy.
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
jak z czteropasmówką to popieram kolegów afr bardziej się przyda
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
pytanie pod co chcesz ten wskaźnik afr podpiac... (jakby co mam na sprzedaz) i osobiscie zdemontowalem i zakupiłem szerokopasmowke
Ostatnio zmieniony śr 25 sty, 2012 00:06 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
A jak na jednym tłoku będzie Ci lało paliwem więcej lub sie zblokuje wtrysk to co Ci da AFR skoro to pomiar współdzielony ze wszystkich ?Ban0ff pisze:mi egt nic nie pokazalo przy dwukrotnym upaleniu tloka, w CA i RB
Ja bym bral afr, podobno da sie to podlaczyc zeby logowalo na lapku, ktos to chyba dawno temu podpinal do ecumastera
EGT równiez mozna zamontować iż bedzie widział jednocześnie ze wszystkich kanałów tak więc ja bym zdecydowanie polecił EGT , zwłaszcza iż mozesz lecieć butem do odcięcia kolejne biegi , afr bedzie pokazywał wszystko OK a egt wzrośnie i stopi Ci tłoki i nie bedziesz nic wiedział nawet o co kaman...
Sprawdzone w kilku przypadkach iż egt bardziej moze ochronić od jakiegos głupiego failu ( przestawiony zapłon etc )
Afr dopiero jak juz bedziesz mial egt i grubsze mody lub bedziesz sam sie bawił w strojenia auta i przyda Ci sie to do jazdy
PS.Nie zabił bym kutego tłoka za pierwszym razem jak by dzialało mi wskazanie egt.... afr był ok
Ostatnio zmieniony śr 25 sty, 2012 00:38 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
- OffsprinG_87
- Coś już wiem
- Posty: 118
- Rejestracja: ndz 20 gru, 2009 12:22
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
jak dasz na wszystkie gary to tym bardziej nic nie wyczaisz, najlepsza opcja jest po jednej termoparze na kazdy gar, ew daje sie na ten ktory dostaje najwiecej powietrza czyli w CA 4ty cylinder.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM