Strona 1 z 1

Turbo Timer - problem?

: ndz 26 lut, 2012 12:45
autor: Jaco46vr
mam pytanko do ludzi co sie znaja:) w swoiej furze mam turbo timer Greedy nigdy nie posiadalem samochodu z turbo:) dlatego moje pytanie brzmi: zastanawia mnie ten zegarek wiem do czego sluzy i wogole, chodzi o to ze jak jade sobie normalnie przepisowo to wartosc zegarka rosnie, caly czas sie nabijaja sekundy a potem minuty a robie dystans 15 km i dochodzi do 4 minut przy jezdzie przepisowej 50KMH jak smigam bardziej hardkorowo to jest to samo tylko o kilka minut dluzej np 5 minut do wylaczenia silnika czy to jest normalne ze mi przy spokojnej jezdzie nalicza do 4 minut ?? czy powinno byc jak juz zagrzeje turbine to wtedy powinno naliczac, mniej wiecej tyle zeby zgasic silnik szukalem wszedzie o tym zegarku i nic konkretego nie znalazlem:(( jedynie gdzies w necie pisalo ze ktos najwiecej nabil 3,5 minuty przy ostrej jezdzie WTF? jeszcze jeden przypadek jak kiedys lecialem w trase 100km to mi na zegarku pokazalo 10minut!!! i pewnie by mi naliczalo dalej ale na zegarku jest tylko do 10 min z gory dzieki wszystkim za odpowiedz:))

zegarek to Turbo Timer Greddy Full Auto Timer

jezeli mial ktos podobny problem i opisal go na forum to prosze mnie przekierowac (bo ja osobiscie niec nie znalalzlem)

: ndz 26 lut, 2012 13:30
autor: erison
Nie sugeruj się za bardzo tym Turbo timer bo to jest tyko zabawka a sam powinieneś wiedzieć jak jeździłeś i wyczuć kiedy temp. turbiny spadnie na tyle aby można było wyłączyć furę.

Jak dla mnie to turbo timer można mieć w dieslu a nie w benzynie.

: ndz 26 lut, 2012 13:46
autor: kolosezw
ja zawsze ostatni odcinek jade na spokojnie i jeszcze czekam 2 minuty. po dluzszej trasie autobahnem czekam do 4 minut, ale to wynika z tego, ze nie mam na nowe turbo.

dla mnie serwisowe "let it idle for a few minutes" to raczej czas ponizej 10 minut :mrgreen:

: ndz 26 lut, 2012 13:49
autor: Jaco46vr
dzieki wielkie za odpowiedzi jednak musze miec jakies problemy z TT i chyba wywale ten zegarek lub zobacze bo moze byc cos zle podlaczone przez poprzedniego wlasciciela 8)

: ndz 26 lut, 2012 14:11
autor: kolosezw
lepiej wylacz funkcje automatycznego naliczania czasu i ustaw sobie czas manualnie taki jaki cie interesuje i po klopocie

: pt 23 mar, 2012 18:46
autor: be4ka
podlącze sie do tematu, dzis spec próbował podłączyc turbo timer do mojego nissana i okazało sie ze "gryzie" sie z alarmem tj kiedy wyciągnie kluczyk i zamknie samochód kluczem to wszystko jest oki ale kiedy zamknie samochód używajac plota od alarmu timer wyłacza sie od razu, alarm to hornet cat 1. jakies pomysly jak to ugryzc?

: pt 23 mar, 2012 19:40
autor: mielnik
be4ka pisze:podlącze sie do tematu, dzis spec próbował podłączyc turbo timer do mojego nissana i okazało sie ze "gryzie" sie z alarmem tj kiedy wyciągnie kluczyk i zamknie samochód kluczem to wszystko jest oki ale kiedy zamknie samochód używajac plota od alarmu timer wyłacza sie od razu, alarm to hornet cat 1. jakies pomysly jak to ugryzc?
u mnie to samo, tylko ze nie da sie zamknac auta z pilota. Ja po prsotu zamykam kluczykiem i juz :P

: pt 23 mar, 2012 19:48
autor: be4ka
czy da sie połaczyc jedno i drugie?

: pt 23 mar, 2012 20:59
autor: Bast
po prostu wyrzuć te śmieszne odcięcie (zapłonu czy tam pompy) jakie masz pewnie założone z alarmem... powinno być po problemie :wink: inaczej tego nie obejdziesz a te odcięcie i tak nic nie daje bo każdy złodziej i tak znajdzie je w 5 minut :D