Witam!
Mam pewien problem z gauganami.
Zegary Auto Gauge Stepper Motor z warningiem i peakiem 2 podświetlenia: białe i czerwone.
I teraz tak: Z zegarów mam 4 kabelki: Czarny - masa, czerwony - +, biały - podświetlenia na biało, pomarańczowy - podświetlenie na czerwono.
I teraz czy mam wogólne opcje ściemnienia dimmer? Czytałem że dasiek miał pomarańczowy kabel oznaczony jako dimmer. U mnie pomarańczowy to czerwone podświetlenie.
Jak to podłączyć zeby było ściemnianie?
I za każdym razem jak wyłącze głos to po wyłączeniu i włączeniu resetuje się i dalej wyją.
Mam podpięte zasilanie i podświetlenie i masę pod zapalniczkę. Ustawione warningi się nie resetują a dzwięk tak.
W instrukcji w punkcie 7 jest tabela jak podłączyć podświetlenie. i jest podział na day time i night time. Czyli chyba powinno być ściemnienie. Ale jak podłączam tak jak napisane nie działa ściemnienie.
HELP!
Zegary Auto Gauge problem ze ściemnieniem
Moderator: Moderator
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Jak podłączyć dimmer to nie wiem ale żeby dźwięk się nie resetował musisz czerwony podłączyć pod stałe 12V a biały lub czerwony pod zapalniczkę czy stacyjkę wtedy będzie trzymał pamięć ja mam tak u siebie.
http://pmarcinkowski.pl - Zarabianie Online
myślę ze w Twoich zegarach day time to białe podświetlenie a night time to czerwone
ja w swoich Auto Gauge Stepper Motor z warningiem miałem pomarańczowy opisany jako dimmer i po puszczeniu tu prądu są ciemniejsze
ja w swoich Auto Gauge Stepper Motor z warningiem miałem pomarańczowy opisany jako dimmer i po puszczeniu tu prądu są ciemniejsze
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Ale na zapalniczce jest chyba stałe 12v czy nie? Czyli gdzie się wpiąć +?george pisze:Jak podłączyć dimmer to nie wiem ale żeby dźwięk się nie resetował musisz czerwony podłączyć pod stałe 12V a biały lub czerwony pod zapalniczkę czy stacyjkę wtedy będzie trzymał pamięć ja mam tak u siebie.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
ja znalazłem kostkę pod kierownicą nie używaną, na której pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i do niej podpiąłem się plusem, a minus do budy.
Poszukuję...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
zrobił bym fote instrukcji ale jest tak mała czcionka ze nie widać jak robie foto.sonic20 pisze:myślę ze w Twoich zegarach day time to białe podświetlenie a night time to czerwone
ja w swoich Auto Gauge Stepper Motor z warningiem miałem pomarańczowy opisany jako dimmer i po puszczeniu tu prądu są ciemniejsze
Wiec napisze jak to jest opisane bo myśle że nie jest czerwone na noc a białe na dzień bo jest tak:
Day time Night time , Installation
White scale White scale, White wire - connect to ACC
Amber wire - No connect
Amber scale Amber scale, White wire - No connect
Amber scale - Connect to ACC
White scale Amber scale, White wire - Connect to ACC
Amber wire - Connect to Parking Lamp
Amber scale White scale White wire - Connect to Parking Lamp
Amber wire - Connect to ACC
Tak to wygląda.
Zrobiłem fote ale mało widać
Ostatnio zmieniony śr 01 sie, 2012 17:40 przez SKYLINE R34, łącznie zmieniany 3 razy.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
I nie resetuje ci wycia?Saqu pisze:ja znalazłem kostkę pod kierownicą nie używaną, na której pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i do niej podpiąłem się plusem, a minus do budy.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a