Strona 1 z 1

Zegary Auto Gauge problem ze ściemnieniem

: wt 31 lip, 2012 18:37
autor: SKYLINE R34
Witam!
Mam pewien problem z gauganami.
Zegary Auto Gauge Stepper Motor z warningiem i peakiem 2 podświetlenia: białe i czerwone.
I teraz tak: Z zegarów mam 4 kabelki: Czarny - masa, czerwony - +, biały - podświetlenia na biało, pomarańczowy - podświetlenie na czerwono.
I teraz czy mam wogólne opcje ściemnienia dimmer? Czytałem że dasiek miał pomarańczowy kabel oznaczony jako dimmer. U mnie pomarańczowy to czerwone podświetlenie.
Jak to podłączyć zeby było ściemnianie?
I za każdym razem jak wyłącze głos to po wyłączeniu i włączeniu resetuje się i dalej wyją.
Mam podpięte zasilanie i podświetlenie i masę pod zapalniczkę. Ustawione warningi się nie resetują a dzwięk tak.

W instrukcji w punkcie 7 jest tabela jak podłączyć podświetlenie. i jest podział na day time i night time. Czyli chyba powinno być ściemnienie. Ale jak podłączam tak jak napisane nie działa ściemnienie.
HELP!

: wt 31 lip, 2012 19:51
autor: george
Jak podłączyć dimmer to nie wiem ale żeby dźwięk się nie resetował musisz czerwony podłączyć pod stałe 12V a biały lub czerwony pod zapalniczkę czy stacyjkę wtedy będzie trzymał pamięć ja mam tak u siebie.

: wt 31 lip, 2012 20:23
autor: sonic20
myślę ze w Twoich zegarach day time to białe podświetlenie a night time to czerwone
ja w swoich Auto Gauge Stepper Motor z warningiem miałem pomarańczowy opisany jako dimmer i po puszczeniu tu prądu są ciemniejsze

: śr 01 sie, 2012 14:19
autor: SKYLINE R34
george pisze:Jak podłączyć dimmer to nie wiem ale żeby dźwięk się nie resetował musisz czerwony podłączyć pod stałe 12V a biały lub czerwony pod zapalniczkę czy stacyjkę wtedy będzie trzymał pamięć ja mam tak u siebie.
Ale na zapalniczce jest chyba stałe 12v czy nie? Czyli gdzie się wpiąć +?

: śr 01 sie, 2012 14:27
autor: Saqu
ja znalazłem kostkę pod kierownicą nie używaną, na której pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i do niej podpiąłem się plusem, a minus do budy.

: śr 01 sie, 2012 14:33
autor: SKYLINE R34
sonic20 pisze:myślę ze w Twoich zegarach day time to białe podświetlenie a night time to czerwone
ja w swoich Auto Gauge Stepper Motor z warningiem miałem pomarańczowy opisany jako dimmer i po puszczeniu tu prądu są ciemniejsze
zrobił bym fote instrukcji ale jest tak mała czcionka ze nie widać jak robie foto.
Wiec napisze jak to jest opisane bo myśle że nie jest czerwone na noc a białe na dzień bo jest tak:

Day time Night time , Installation

White scale White scale, White wire - connect to ACC
Amber wire - No connect

Amber scale Amber scale, White wire - No connect
Amber scale - Connect to ACC

White scale Amber scale, White wire - Connect to ACC
Amber wire - Connect to Parking Lamp

Amber scale White scale White wire - Connect to Parking Lamp
Amber wire - Connect to ACC


Tak to wygląda.
Zrobiłem fote ale mało widać

: śr 01 sie, 2012 14:34
autor: SKYLINE R34
Saqu pisze:ja znalazłem kostkę pod kierownicą nie używaną, na której pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i do niej podpiąłem się plusem, a minus do budy.
I nie resetuje ci wycia?