Wskażniki Defi (style) nie chca dzialac

Wszystko co dotyczy dodatkowych zegarów,problemy z działaniem,podłączenie,problemy z montażem.Boost,EGT,AFR,Temp.Wody,Temp.Oleju,Ciśnienie Oleju itp....

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Jakis czas temu kupilem od Nea wskazniki defi (style) (egt,bosst,cis.oil) przyszedl czas zbrojen bo turbo drugie wlatuje itd. poszedlem do nyski i podlaczylem nastepujaco
"+czerwony kabel" do stacyjki tam gdzie mam TT podlaczony, "-czarny kabel" do masy,rownierz tam gdzie TT, no i zostaja dwa zolty i bialy w zaleznosci ktory sie podlaczy na taki kolor swieca zegary.... podlaczam bialy z plusem i....DUPA przez duze D!!!
dodam ze czujniki nie sa podlaczone chcialem zalatwic sama elektryke narazie....
zegary nawet sie nie zapalaja. w pierwszej kolejnosci probowalem podswietlenie wziac tak:

+ z wtyczki od zegara do kabla niebiesko-czerwonego(+) przy regulacji jasności, a - do kabla czerwonego z wtyczki regulacji jasności (-).

czy spobowac je bezposredni jakos z akumulatora czy co?


dodam ze na instrukcji jest narysowane/napisane ze pierwszy od od lewej jest (-) i czarny kabel a w rzeczywistosci jest tam kabel czerwony....
Ostatnio zmieniony czw 18 paź, 2012 01:34 przez Artur1020, łącznie zmieniany 4 razy.
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

no i chyba problem rozwiazany :D przez facebooka :P powodzenia
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Dobra dziala opanowane, instrukcja nie ma "nic" wspolnego z podlaczeniem tych zegarow :D
Dzieki pomocy Andy'ego udalo sie ;) warto wspomniec ze ten pomsyl podsunal mu erison :D



mianowicie:

Plusem jest CZARNY przewod wychodzacy z kosci( jak odwrocimy zegar zadem do nas tak by wejscia byly u dolu jest to pierwszy pin z prawej)

automatycznie minusem jest czerwony (nawet to chinczyki poje*ia)

po podlaczeniu ZÓŁTEGO przewodu do + (CZARNEGO) zegar swieci na czerwono.
By zegar swiecil na bialo trzeba zolty i bialy (oba musza byc podlaczone razem) podlaczyc pod + (CZARNY)



walne moze jeszcze jakies fot story tego wsytkiego ale juz nie dzis.
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nie rozumiem tego co napisałeś.

We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.

- czarny
- czerwony
- żółty
- biały

Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Neo2005 pisze:Nie rozumiem tego co napisałeś.

We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.

- czarny
- czerwony
- żółty
- biały

Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
a jak ci udowodnie ze czerwony wychodzacy z zegara jest minusem to zwrot 100% kosztow? ;) spalic tego w ten sposob co napisales sie nie da ;)

czerwony przewod ktyry wychodzi z kosci (we wszytkich 3 zegarach sa jednakowe!) jest minusem! a czarny plusem! jest to zrobione na odwrot!
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
tomekSSK
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: sob 19 paź, 2013 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.

Obrazek
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

tomekSSK pisze:Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.

Obrazek
pierwszy od prawej (z 4 kabelkami) to zasilanie

wpinasz go z jedej strony w zegar a z drugiej podpinasz tak jak Artur opisal w poscie wyzej (2 post)

ten ktory lezy na srodku z dwoma kabelkami (dlugi pozwijany) to sygnalowy wpinasz go na srodku w zegar i prowadzisz do komory silnika

pierwszy od lewej to prawopodobnie czujnik i dajesz go w komorze i laczysz z tym poprzednim

a ten krotki na srodku z dwiema wtyczkami sluzy do laczenia zegarow (przydatne przy kilku zegarach zeby nie trzeba bylo do kazdego z osobna ciagnac zasilanie)


czego to jest zegar ? jak podejrzewam Boost ?
Ostatnio zmieniony pn 21 paź, 2013 12:25 przez Andy, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
tomekSSK
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: sob 19 paź, 2013 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Tak, jest to wskaźnik boost Defi Style kupiony od kolegi z forum. Dzięki za odp.
Ostatnio zmieniony pn 21 paź, 2013 18:12 przez tomekSSK, łącznie zmieniany 1 raz.
BeNeK
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 80
Rejestracja: ndz 07 sie, 2011 17:07
Lokalizacja: Ck

Ogólnie jak wam się sprawują te wskaźniki ? Nie przekłamują bardzo ? Bo udało mi sie zamówić bezpośrednio od chińczyków po 65zł sztuka :D
Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

BeNeK pisze:Ogólnie jak wam się sprawują te wskaźniki ? Nie przekłamują bardzo ? Bo udało mi sie zamówić bezpośrednio od chińczyków po 65zł sztuka :D
Tez jestem ciekaw jak wam się sprawują te zegary. Sprawdzają się czy lepiej dołożyć i kupić depo?
Robson
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 35
Rejestracja: sob 28 wrz, 2013 12:45
Lokalizacja: Łosice

Jakbyście dali jakieś krótkie opinie na temat tych zegarów to myślę, że wielu ludzi by się ucieszyło :)
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Z przekłamywaniem nie powiem bo ciężko określić, ale z widocznością w dzień jest tragedia.
Jak świeci słońce, i to nie tylko w zegar, to nic nie widać.
Poprawiłem to dodając od środka listwę diodową podświetlającą tarczę. Od razu lepiej.
nextcrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 15:49
Lokalizacja: Koszalin

Pacjent Ibiza 1.8t 2000


Witam panowie mam problem z wskaźnikiem Defi style boost.

Mój schemat podłączenia jest nastepujący.


Zegar:

Zasilanie:

Czerwony - AKU +
Czarny - AKU -
Pomarańczowy - ACC 12V - podswietlenie na czerwono
Biały - Omijam bo to podswietlenie na biało

4pin

Wiązka czujnika:
Czarny - AKU- lub druga wersja po czarnego przewodu idącego z sensora (podpowie ktoś)
Czerwony - Podłączamy do zółtego przewodu idącego od sensora


Sensor:

Jak wiadomo z sensora wychodzą trzy przewody a do zegara idą dwa.

Czujnik:
Czarny - AKU - lub druga wersja do czarnego przewodu idącego do zegara. (podpowie ktoś)
Czerwony - AKU+
Zółty (Niektórzy piszą ze mają biały) - Podłączamy do wiązki idacej do zegara do czerwonego.


Zegar się odpala po czym zaczyna działać się coś takiego.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=OhZiMGYYmQc[/video]

Wideo nie moje ale u mnie jest prawie identycznie

Po odpaleniu silnika zaczyna coś pokazywać ale calkiem rzeczy z dupy
Jakieś 1,5 bara na luzie w silniki 1.8t na K03..

Znalazlem takie oto schematy w necie

Obrazek

i taki.

Obrazek

Prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.

Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.

Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).

Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
nextcrew
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: pn 17 mar, 2014 15:49
Lokalizacja: Koszalin

Neo2005 pisze:Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.

Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.

Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).

Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.

Gdyby nie widział sensora to po odpaleniu silnika dalej by pokazywał 2.0 bara i piszczał ,a jest tak ze jak odpale to na luzie pokazuje ok 0,3 podcisnienia jak tam gazu to pokazuje 1,5 bara co nie jest mozliwe. Wskaznik skacze i pokazuje głupoty.

Testowane na luzie. Ma to jakieś znaczenie?


Probowałem już róznych konfiguracji np.

Dwa kable które wychodzą z zegara do sensora (czerwony i czarny) podłączałem do sensora (czarny i zółty (u niektórych jest biały)) no i trzeci kabel sensora czyli czerwony do 12v próbowałem też łączyć czarny -> czarny , czerwony-> czerwony i wtedy nie wykrywa sensora zegar sie włącza i spada na najnizsza wartość czyli 1 na podcisnieniu.

Może mam pokręcone ułożenie przewodów we wtyczce?

No i co z uziemieniem sensora bo jak ma dostawać napięcie na czerwonym to chyba tez musi dostać uziemienie nie? I własnie chyba to ma byc na czarnym który wychodzi z sensora
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 17:56 przez nextcrew, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dodatkowe zegary”