Jakis czas temu kupilem od Nea wskazniki defi (style) (egt,bosst,cis.oil) przyszedl czas zbrojen bo turbo drugie wlatuje itd. poszedlem do nyski i podlaczylem nastepujaco
"+czerwony kabel" do stacyjki tam gdzie mam TT podlaczony, "-czarny kabel" do masy,rownierz tam gdzie TT, no i zostaja dwa zolty i bialy w zaleznosci ktory sie podlaczy na taki kolor swieca zegary.... podlaczam bialy z plusem i....DUPA przez duze D!!!
dodam ze czujniki nie sa podlaczone chcialem zalatwic sama elektryke narazie....
zegary nawet sie nie zapalaja. w pierwszej kolejnosci probowalem podswietlenie wziac tak:
+ z wtyczki od zegara do kabla niebiesko-czerwonego(+) przy regulacji jasności, a - do kabla czerwonego z wtyczki regulacji jasności (-).
czy spobowac je bezposredni jakos z akumulatora czy co?
dodam ze na instrukcji jest narysowane/napisane ze pierwszy od od lewej jest (-) i czarny kabel a w rzeczywistosci jest tam kabel czerwony....
Wskażniki Defi (style) nie chca dzialac
Moderator: Moderator
no i chyba problem rozwiazany przez facebooka powodzenia
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
Dobra dziala opanowane, instrukcja nie ma "nic" wspolnego z podlaczeniem tych zegarow
Dzieki pomocy Andy'ego udalo sie warto wspomniec ze ten pomsyl podsunal mu erison
mianowicie:
Plusem jest CZARNY przewod wychodzacy z kosci( jak odwrocimy zegar zadem do nas tak by wejscia byly u dolu jest to pierwszy pin z prawej)
automatycznie minusem jest czerwony (nawet to chinczyki poje*ia)
po podlaczeniu ZÓŁTEGO przewodu do + (CZARNEGO) zegar swieci na czerwono.
By zegar swiecil na bialo trzeba zolty i bialy (oba musza byc podlaczone razem) podlaczyc pod + (CZARNY)
walne moze jeszcze jakies fot story tego wsytkiego ale juz nie dzis.
Dzieki pomocy Andy'ego udalo sie warto wspomniec ze ten pomsyl podsunal mu erison
mianowicie:
Plusem jest CZARNY przewod wychodzacy z kosci( jak odwrocimy zegar zadem do nas tak by wejscia byly u dolu jest to pierwszy pin z prawej)
automatycznie minusem jest czerwony (nawet to chinczyki poje*ia)
po podlaczeniu ZÓŁTEGO przewodu do + (CZARNEGO) zegar swieci na czerwono.
By zegar swiecil na bialo trzeba zolty i bialy (oba musza byc podlaczone razem) podlaczyc pod + (CZARNY)
walne moze jeszcze jakies fot story tego wsytkiego ale juz nie dzis.
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Nie rozumiem tego co napisałeś.
We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.
- czarny
- czerwony
- żółty
- biały
Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.
- czarny
- czerwony
- żółty
- biały
Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
a jak ci udowodnie ze czerwony wychodzacy z zegara jest minusem to zwrot 100% kosztow? spalic tego w ten sposob co napisales sie nie daNeo2005 pisze:Nie rozumiem tego co napisałeś.
We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.
- czarny
- czerwony
- żółty
- biały
Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
czerwony przewod ktyry wychodzi z kosci (we wszytkich 3 zegarach sa jednakowe!) jest minusem! a czarny plusem! jest to zrobione na odwrot!
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.
pierwszy od prawej (z 4 kabelkami) to zasilanietomekSSK pisze:Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.
Obrazek
wpinasz go z jedej strony w zegar a z drugiej podpinasz tak jak Artur opisal w poscie wyzej (2 post)
ten ktory lezy na srodku z dwoma kabelkami (dlugi pozwijany) to sygnalowy wpinasz go na srodku w zegar i prowadzisz do komory silnika
pierwszy od lewej to prawopodobnie czujnik i dajesz go w komorze i laczysz z tym poprzednim
a ten krotki na srodku z dwiema wtyczkami sluzy do laczenia zegarow (przydatne przy kilku zegarach zeby nie trzeba bylo do kazdego z osobna ciagnac zasilanie)
czego to jest zegar ? jak podejrzewam Boost ?
Ostatnio zmieniony pn 21 paź, 2013 12:25 przez Andy, łącznie zmieniany 3 razy.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Tez jestem ciekaw jak wam się sprawują te zegary. Sprawdzają się czy lepiej dołożyć i kupić depo?BeNeK pisze:Ogólnie jak wam się sprawują te wskaźniki ? Nie przekłamują bardzo ? Bo udało mi sie zamówić bezpośrednio od chińczyków po 65zł sztuka
Z przekłamywaniem nie powiem bo ciężko określić, ale z widocznością w dzień jest tragedia.
Jak świeci słońce, i to nie tylko w zegar, to nic nie widać.
Poprawiłem to dodając od środka listwę diodową podświetlającą tarczę. Od razu lepiej.
Jak świeci słońce, i to nie tylko w zegar, to nic nie widać.
Poprawiłem to dodając od środka listwę diodową podświetlającą tarczę. Od razu lepiej.
Pacjent Ibiza 1.8t 2000
Witam panowie mam problem z wskaźnikiem Defi style boost.
Mój schemat podłączenia jest nastepujący.
Zegar:
Zasilanie:
Czerwony - AKU +
Czarny - AKU -
Pomarańczowy - ACC 12V - podswietlenie na czerwono
Biały - Omijam bo to podswietlenie na biało
4pin
Wiązka czujnika:
Czarny - AKU- lub druga wersja po czarnego przewodu idącego z sensora (podpowie ktoś)
Czerwony - Podłączamy do zółtego przewodu idącego od sensora
Sensor:
Jak wiadomo z sensora wychodzą trzy przewody a do zegara idą dwa.
Czujnik:
Czarny - AKU - lub druga wersja do czarnego przewodu idącego do zegara. (podpowie ktoś)
Czerwony - AKU+
Zółty (Niektórzy piszą ze mają biały) - Podłączamy do wiązki idacej do zegara do czerwonego.
Zegar się odpala po czym zaczyna działać się coś takiego.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=OhZiMGYYmQc[/video]
Wideo nie moje ale u mnie jest prawie identycznie
Po odpaleniu silnika zaczyna coś pokazywać ale calkiem rzeczy z dupy
Jakieś 1,5 bara na luzie w silniki 1.8t na K03..
Znalazlem takie oto schematy w necie
i taki.
Prosze o pomoc.
Witam panowie mam problem z wskaźnikiem Defi style boost.
Mój schemat podłączenia jest nastepujący.
Zegar:
Zasilanie:
Czerwony - AKU +
Czarny - AKU -
Pomarańczowy - ACC 12V - podswietlenie na czerwono
Biały - Omijam bo to podswietlenie na biało
4pin
Wiązka czujnika:
Czarny - AKU- lub druga wersja po czarnego przewodu idącego z sensora (podpowie ktoś)
Czerwony - Podłączamy do zółtego przewodu idącego od sensora
Sensor:
Jak wiadomo z sensora wychodzą trzy przewody a do zegara idą dwa.
Czujnik:
Czarny - AKU - lub druga wersja do czarnego przewodu idącego do zegara. (podpowie ktoś)
Czerwony - AKU+
Zółty (Niektórzy piszą ze mają biały) - Podłączamy do wiązki idacej do zegara do czerwonego.
Zegar się odpala po czym zaczyna działać się coś takiego.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=OhZiMGYYmQc[/video]
Wideo nie moje ale u mnie jest prawie identycznie
Po odpaleniu silnika zaczyna coś pokazywać ale calkiem rzeczy z dupy
Jakieś 1,5 bara na luzie w silniki 1.8t na K03..
Znalazlem takie oto schematy w necie
i taki.
Prosze o pomoc.
Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.
Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.
Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).
Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.
Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.
Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).
Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Neo2005 pisze:Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.
Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.
Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).
Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.
Gdyby nie widział sensora to po odpaleniu silnika dalej by pokazywał 2.0 bara i piszczał ,a jest tak ze jak odpale to na luzie pokazuje ok 0,3 podcisnienia jak tam gazu to pokazuje 1,5 bara co nie jest mozliwe. Wskaznik skacze i pokazuje głupoty.
Testowane na luzie. Ma to jakieś znaczenie?
Probowałem już róznych konfiguracji np.
Dwa kable które wychodzą z zegara do sensora (czerwony i czarny) podłączałem do sensora (czarny i zółty (u niektórych jest biały)) no i trzeci kabel sensora czyli czerwony do 12v próbowałem też łączyć czarny czarny , czerwony-> czerwony i wtedy nie wykrywa sensora zegar sie włącza i spada na najnizsza wartość czyli 1 na podcisnieniu.
Może mam pokręcone ułożenie przewodów we wtyczce?
No i co z uziemieniem sensora bo jak ma dostawać napięcie na czerwonym to chyba tez musi dostać uziemienie nie? I własnie chyba to ma byc na czarnym który wychodzi z sensora
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2014 17:56 przez nextcrew, łącznie zmieniany 2 razy.