Strona 1 z 1

Wskażniki Defi (style) nie chca dzialac

: śr 17 paź, 2012 23:25
autor: Artur1020
Jakis czas temu kupilem od Nea wskazniki defi (style) (egt,bosst,cis.oil) przyszedl czas zbrojen bo turbo drugie wlatuje itd. poszedlem do nyski i podlaczylem nastepujaco
"+czerwony kabel" do stacyjki tam gdzie mam TT podlaczony, "-czarny kabel" do masy,rownierz tam gdzie TT, no i zostaja dwa zolty i bialy w zaleznosci ktory sie podlaczy na taki kolor swieca zegary.... podlaczam bialy z plusem i....DUPA przez duze D!!!
dodam ze czujniki nie sa podlaczone chcialem zalatwic sama elektryke narazie....
zegary nawet sie nie zapalaja. w pierwszej kolejnosci probowalem podswietlenie wziac tak:

+ z wtyczki od zegara do kabla niebiesko-czerwonego(+) przy regulacji jasności, a - do kabla czerwonego z wtyczki regulacji jasności (-).

czy spobowac je bezposredni jakos z akumulatora czy co?


dodam ze na instrukcji jest narysowane/napisane ze pierwszy od od lewej jest (-) i czarny kabel a w rzeczywistosci jest tam kabel czerwony....

: czw 18 paź, 2012 02:04
autor: Andy
no i chyba problem rozwiazany :D przez facebooka :P powodzenia

: czw 18 paź, 2012 02:31
autor: Artur1020
Dobra dziala opanowane, instrukcja nie ma "nic" wspolnego z podlaczeniem tych zegarow :D
Dzieki pomocy Andy'ego udalo sie ;) warto wspomniec ze ten pomsyl podsunal mu erison :D



mianowicie:

Plusem jest CZARNY przewod wychodzacy z kosci( jak odwrocimy zegar zadem do nas tak by wejscia byly u dolu jest to pierwszy pin z prawej)

automatycznie minusem jest czerwony (nawet to chinczyki poje*ia)

po podlaczeniu ZÓŁTEGO przewodu do + (CZARNEGO) zegar swieci na czerwono.
By zegar swiecil na bialo trzeba zolty i bialy (oba musza byc podlaczone razem) podlaczyc pod + (CZARNY)



walne moze jeszcze jakies fot story tego wsytkiego ale juz nie dzis.

: czw 18 paź, 2012 07:49
autor: Neo2005
Nie rozumiem tego co napisałeś.

We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.

- czarny
- czerwony
- żółty
- biały

Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.

: czw 18 paź, 2012 13:28
autor: Artur1020
Neo2005 pisze:Nie rozumiem tego co napisałeś.

We wskaźniku od zasilania (czyli lewa lub prawa kostka) są 4 kabelki.

- czarny
- czerwony
- żółty
- biały

Pierwszy idzie do minusa (masa) a trzy pozostałe do +. Więc nie wiem jak czerwony u Ciebie to minus? Na krótko jak podłączysz pod aku i dasz czerwony do masy i inne pod + to zegar albo pójdzie z dymem albo będzie jakieś spięcie.
a jak ci udowodnie ze czerwony wychodzacy z zegara jest minusem to zwrot 100% kosztow? ;) spalic tego w ten sposob co napisales sie nie da ;)

czerwony przewod ktyry wychodzi z kosci (we wszytkich 3 zegarach sa jednakowe!) jest minusem! a czarny plusem! jest to zrobione na odwrot!

: sob 19 paź, 2013 10:33
autor: tomekSSK
Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.

Obrazek

: pn 21 paź, 2013 12:21
autor: Andy
tomekSSK pisze:Witam, też mam problem z podłączeniem tego wskaźnika. Kolego Artur1020 bądź Neo2005 mógłbyś mi zaznaczyć na zdjęciu które kabelki trzeba wpiąć we wskaźnik? I jak ten sensor podłączyć bo z tej instrukcji to nie mogę się połapać.

Obrazek
pierwszy od prawej (z 4 kabelkami) to zasilanie

wpinasz go z jedej strony w zegar a z drugiej podpinasz tak jak Artur opisal w poscie wyzej (2 post)

ten ktory lezy na srodku z dwoma kabelkami (dlugi pozwijany) to sygnalowy wpinasz go na srodku w zegar i prowadzisz do komory silnika

pierwszy od lewej to prawopodobnie czujnik i dajesz go w komorze i laczysz z tym poprzednim

a ten krotki na srodku z dwiema wtyczkami sluzy do laczenia zegarow (przydatne przy kilku zegarach zeby nie trzeba bylo do kazdego z osobna ciagnac zasilanie)


czego to jest zegar ? jak podejrzewam Boost ?

: pn 21 paź, 2013 18:12
autor: tomekSSK
Tak, jest to wskaźnik boost Defi Style kupiony od kolegi z forum. Dzięki za odp.

: pn 21 paź, 2013 18:36
autor: BeNeK
Ogólnie jak wam się sprawują te wskaźniki ? Nie przekłamują bardzo ? Bo udało mi sie zamówić bezpośrednio od chińczyków po 65zł sztuka :D

: wt 19 lis, 2013 12:48
autor: Lechu
BeNeK pisze:Ogólnie jak wam się sprawują te wskaźniki ? Nie przekłamują bardzo ? Bo udało mi sie zamówić bezpośrednio od chińczyków po 65zł sztuka :D
Tez jestem ciekaw jak wam się sprawują te zegary. Sprawdzają się czy lepiej dołożyć i kupić depo?

: czw 12 gru, 2013 20:34
autor: Robson
Jakbyście dali jakieś krótkie opinie na temat tych zegarów to myślę, że wielu ludzi by się ucieszyło :)

: czw 12 gru, 2013 22:22
autor: skolimus
Z przekłamywaniem nie powiem bo ciężko określić, ale z widocznością w dzień jest tragedia.
Jak świeci słońce, i to nie tylko w zegar, to nic nie widać.
Poprawiłem to dodając od środka listwę diodową podświetlającą tarczę. Od razu lepiej.

: pn 17 mar, 2014 16:06
autor: nextcrew
Pacjent Ibiza 1.8t 2000


Witam panowie mam problem z wskaźnikiem Defi style boost.

Mój schemat podłączenia jest nastepujący.


Zegar:

Zasilanie:

Czerwony - AKU +
Czarny - AKU -
Pomarańczowy - ACC 12V - podswietlenie na czerwono
Biały - Omijam bo to podswietlenie na biało

4pin

Wiązka czujnika:
Czarny - AKU- lub druga wersja po czarnego przewodu idącego z sensora (podpowie ktoś)
Czerwony - Podłączamy do zółtego przewodu idącego od sensora


Sensor:

Jak wiadomo z sensora wychodzą trzy przewody a do zegara idą dwa.

Czujnik:
Czarny - AKU - lub druga wersja do czarnego przewodu idącego do zegara. (podpowie ktoś)
Czerwony - AKU+
Zółty (Niektórzy piszą ze mają biały) - Podłączamy do wiązki idacej do zegara do czerwonego.


Zegar się odpala po czym zaczyna działać się coś takiego.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=OhZiMGYYmQc[/video]

Wideo nie moje ale u mnie jest prawie identycznie

Po odpaleniu silnika zaczyna coś pokazywać ale calkiem rzeczy z dupy
Jakieś 1,5 bara na luzie w silniki 1.8t na K03..

Znalazlem takie oto schematy w necie

Obrazek

i taki.

Obrazek

Prosze o pomoc.

: pn 17 mar, 2014 16:24
autor: Neo2005
Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.

Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.

Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).

Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.

: pn 17 mar, 2014 17:46
autor: nextcrew
Neo2005 pisze:Jeżeli masz tak jak na filmiku to nie widzi sensora i leci na samą górę.

Z sensora wychodzą trzy kable a ze wskaznika ze środkowej wtyczki dwa kable.

Czerwony z sensora podpinasz pod STAŁY + (najlepiej pod aku) a dwa pozostałe z sensora łączysz z dwoma kabelkami ze środkowej wtyczki we skazniku (nie pamiętam który do którego ale masz tylko dwie możliwości).

Lewa lub prawa kostka jest od zasiania.

Gdyby nie widział sensora to po odpaleniu silnika dalej by pokazywał 2.0 bara i piszczał ,a jest tak ze jak odpale to na luzie pokazuje ok 0,3 podcisnienia jak tam gazu to pokazuje 1,5 bara co nie jest mozliwe. Wskaznik skacze i pokazuje głupoty.

Testowane na luzie. Ma to jakieś znaczenie?


Probowałem już róznych konfiguracji np.

Dwa kable które wychodzą z zegara do sensora (czerwony i czarny) podłączałem do sensora (czarny i zółty (u niektórych jest biały)) no i trzeci kabel sensora czyli czerwony do 12v próbowałem też łączyć czarny -> czarny , czerwony-> czerwony i wtedy nie wykrywa sensora zegar sie włącza i spada na najnizsza wartość czyli 1 na podcisnieniu.

Może mam pokręcone ułożenie przewodów we wtyczce?

No i co z uziemieniem sensora bo jak ma dostawać napięcie na czerwonym to chyba tez musi dostać uziemienie nie? I własnie chyba to ma byc na czarnym który wychodzi z sensora