Strona 1 z 1

Autogauge boost sie cos pierd..... ;) wskazowka nie na "

: śr 12 cze, 2013 16:57
autor: dredman
Witam
Ma ktos tak ze zegar sie zalacza cala ta opening ceremony i w zaleznoski kiedy... raz wskazowka mi zostaje na 0 raz lekko ponizej raz lekko powyzej... a powinno wiadomo 0 i koniec...
Wiadomo pozniej wskazanie za wysokie albo za nieskie...
Moze jest sposob zeby to dostroic jakos badz zegar padac zaczyna po prostu

Pozdr

: śr 12 cze, 2013 17:26
autor: kamilp1908
Potencjometr do regulacji powinien być z tyłu, trzeba małym wkrętakiem wyregulować na 0.
Jak bardzo jest poniżej/powyżej 0?

: śr 12 cze, 2013 18:59
autor: artoor200sx
Czy to przypadkiem nie zwiazku kiedy odpalasz auto ?? np rano zimny silnik , i lekko znurzony , zaspany aku - wskazowka pojdzie ponizej zera , a jak rozgrzany silnik , po jezdzie , aku doladowany w pelni sil wskazowka zatrzyma sie powyzej zera ??

tak se gdybam , moze akurat trafie ;)

: śr 12 cze, 2013 19:40
autor: kamilp1908
Jeśli AG jest na krokowcu to na pewno nie to. Wina może być w tym, że 0 to jest jakieś ciśnienie odniesienia dla danego dnia. Więc jeśli będzie ciśnienie atmosferyczne większe/mniejsze to też wskaźnik będzie pokazywać ponieżej/powyżej 0.
U siebie mam własnej konstrukcji wskaźnik doładowania z map sensorem z VAGa. Dla tego czujnika 0 to jest 1013 hPa. Jak jest niskie ciśnienie na zewnątrz to pokazuje mi np. -0.03Bara.

: śr 12 cze, 2013 21:44
autor: scooter
AG boost ma w puszce sensora trimer do regulacji/kalibracji jeśli to Cię mocno drażni ;)

znalazłem w moim katalogu fotkę ;)
Obrazek

: czw 13 cze, 2013 00:15
autor: dredman
...no wlasnie auto nie odpalone panowie
Tylko kluczyk przekrecam zeby zaskoczyla stacyjka bez rozrusznika
Scooter dzieki rozbiore to w poniedzialek i pokrece ta srubka i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po prostu zastanawia mnei sam fakt ze ok moze byc niewyregulowane wyskalowane tylko czemu czasem lekko ponize badz powyzej zera pokazuje...
Ad wychylenia tej wskazowki ostatnio np powinna byc na zero a byla na 0,1 bar na nie dzialajacym silniku ;) wiec wq lekko szczegolnie przy booscie..
kamilp1908 z tym cisnieniem atm to cos w tym jest :)

Thx

: czw 13 cze, 2013 09:57
autor: Tomek89
bo do takich aplikacji używa się manowakuometrów, pokazują one ciśnienie i podciśnienie względem atmosfery.

: śr 21 sty, 2015 10:33
autor: Crenshaw
też mam problem z wskaźnikiem AG SM PEAK boost, mianowicie po ceremonii powitalnej wskaźnik stoi na samym dole, po krótkiej jeździe po wciśnięciu PEAK ruszy się o milimetr. Może ktoś podpowiedzieć czy to czujnik jest do wymiany czy od razu zamawiać cały wskaźnik?

: śr 21 sty, 2015 15:51
autor: szaman
odepnij czujnik i zobacz co sie bedzie dzialo - powinien migac z racji nie podlaczonego czujnika, sprawdz kabelek czujnik-zegar czy nie ma uszkodzen, no i pozostale kabelki przy gajgerze.

: śr 21 sty, 2015 16:16
autor: Neo2005
95% czujnik do wymiany.

: sob 24 sty, 2015 17:35
autor: Robson
U mnie jest tak samo w "defi" cisnienie oleju na zgaszonym pokazuje około 1-1,5 bar. przy odłączonym czujniku pokazuje 0, było tak od nowości, też czujnik?

: czw 29 sty, 2015 20:27
autor: Crenshaw
neo miał rację, przyczyną był czujnik, po wymianie znowu widać ile pompuje :)