czego brakuje

Wszystko co dotyczy dodatkowych zegarów,problemy z działaniem,podłączenie,problemy z montażem.Boost,EGT,AFR,Temp.Wody,Temp.Oleju,Ciśnienie Oleju itp....

Moderator: Moderator

cziko

jest to wskaznik mechaniczny zatem pewnie było przy nim cos innego niz tradycyjnie taka banieczka wkrecana w blok i przewód elektryczny!!zatem co to ma byc??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... %3AIT&rd=1
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

NIC PRZY TYM NIE BYLO trzeba wąż doprowadzić to jest zwykły manometr
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

Cziko powinien byc napewno zbrojony przewód... (w przypadku mechanicznego wskaznika)
W metalowym oplocie (nie wiem jak to inaczej opisac :P ). Na aukci pisze ze nowy ale widzialem tez nowe mechaniczne greddego ze zbrojonymi przewodami. wiec jak widac sa dwie szkoły...

W przypadku elektronicznego powinien byc czujnik i dwie wiazki... ( jedna do wskaznika podswietlenie itd itp druga do czujnika).
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Chyba ze zamiast doprowadzenie aleju do wskaznike cisnienie bedzie przekazywane za pomoca powietrza! A do bloku bedzie wkrecona banka przejscie olej/powietrze !!
Foto ponizej!
Załączniki
A wiec teraz pytanie!!  <br />To jest mechaniczny czy elektroniczny?????
A wiec teraz pytanie!!
To jest mechaniczny czy elektroniczny?????
270 plasma.jpg (19.39 KiB) Przejrzano 6865 razy
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Pajak2444 pisze:Chyba ze zamiast doprowadzenie aleju do wskaznike cisnienie bedzie przekazywane za pomoca powietrza! A do bloku bedzie wkrecona banka przejscie olej/powietrze !!
Foto ponizej!
OLEJ POWIETRZE >???? O CZYM WY DO MNIE ROZMAWIACIE ! albo oliwa do kabiny albo kabel i sygnał to co pokazał pająk to wersja elektryczna - z bańką ty cziko pokazaleś mechaniczny trzeba do niego węza dobrać i tyle.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ChEsTeR

Cziko poc co ci wskaznik do 10 bar jak w max co pokaze to 5.
cziko

oj nie bądz taki pewny :D jak narazie to po uruchomieni silnik na zimnym ma 7 bar a na rozgrzanym(90) na wolnych 3,3bara w czasie jazdy na rozgrznaym dochodzi do 6 nie przekraczając4000rpm!! apo 2 nie widziałem ineczej skalowanych wskazników greddy do tej pory :wink:
Awatar użytkownika
Muro
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 cze, 2005 10:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

cziko pisze:oj nie bądz taki pewny :D jak narazie to po uruchomieni silnik na zimnym ma 7 bar a na rozgrzanym(90) na wolnych 3,3bara w czasie jazdy na rozgrznaym dochodzi do 6 nie przekraczając4000rpm!! apo 2 nie widziałem ineczej skalowanych wskazników greddy do tej pory :wink:
nie za duzo troche? nie powinien zadziałac zawór przelewowy?
powrót do korzeni ?
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

no wlasnie jak 7 bar a filtr wytrzymał zawór odcina przy 5,5 bara może deko wskaznik zjeb.....
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
cziko

a moze zawór spierdolony??i dlatego miałem problemy tez z zaworami pompowało mi poychacze na maxa zamiast wykasowac tylko luzy??hmmm to mam nowa zagwozdke!!do tej pory wskaznik był si wiec nie wiem co jest grane!!w kazdym razie po uruchmieniu na zimnym to wskaznik podchodził pod koniec skali prawie a konczy sie na 7 :|
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

to nie zrobiliście inspekcji pompy oliwy - jeżeli tak jest to zawór jest zatarty ale deko
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
cziko

hmmm ak rozbierałem pompke do mycia i ohladłem to ie był sladów zatarcia nia tłoczku!!wygladała na igłew koncu motor miał 70.000przebiegu i latał od pocztku do konca na castrolu rs
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Rafi za kogo ty nas kurde masz??!! Pierwszy raz robimy silnik czy co?
Już czikowi mówiłem ze to prrzez ten gęsty olej. - shell minerał...15w-40 ale tak gesty ze mozna było kanapki smarować :lol:
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nie kwestionuje waszej znajomości na silnikach po prostu prowadzę jałową dyskusję :lol:
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dodatkowe zegary”