Problem z zegarami boost i egt
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Mam problem z zegarami od ciśnienia doładowania i egt firmy autogauge.Jadąc z prędkością około 90 km/h wpadlem w dziurę i tak jakby na chwile odcięło mi prąd od zegarów załączyła się ceremonia powitalna i dalej było ok po jakimś czasie znowu to samo ale tym razem nie było dziury przejechalem jeszcze z 5km i zegary całkiem zgasly zjechalem na bok,zgasiłem samochód odpaliłem i nic cisza wskazówką egt zatrzymała się na 4 czyli 400°C a boost na 0.Wie ktoś co mogło się stac,gdzie szukać przyczyny od czego zacząć.Dodał jeszcze ze miałem to raz przy mocniejszym trzasnieciu drzwiami potem długo nic aż do teraz.
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Po wstępnych oględzinach :
bezpieczniki ok
Przewody od zegarów idą gdzieś od słupka kierowcy do kostki od radia i z tamtąd do zegarów.
Nie wiem kto to montował ale znalazłem jakiś kabel prądowy nie zabezpieczony(mogło się zrobić zwarcie)
Można jakoś sprawdzić zegary czy działają podać prąd na krotko itp.
bezpieczniki ok
Przewody od zegarów idą gdzieś od słupka kierowcy do kostki od radia i z tamtąd do zegarów.
Nie wiem kto to montował ale znalazłem jakiś kabel prądowy nie zabezpieczony(mogło się zrobić zwarcie)
Można jakoś sprawdzić zegary czy działają podać prąd na krotko itp.
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Wtyczki sprawdzilem od razu są ok
Ja mu w gas a on bokiem w las
no to lecisz po kabelku od zegara az do miejsca gdzie dostaja plus z instalacji,
no i sprawdzasz czy maja mase gdzies podpieta.
mozesz wypiac wtyczke z zegara i sprawdzic czy masz tam napiecie.
w necie na pewno jest schemat kabelkow do twojego typu zegara,
wiec sobie obczaj gdzie podpiac plusa na testa.
no i sprawdzasz czy maja mase gdzies podpieta.
mozesz wypiac wtyczke z zegara i sprawdzic czy masz tam napiecie.
w necie na pewno jest schemat kabelkow do twojego typu zegara,
wiec sobie obczaj gdzie podpiac plusa na testa.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Nie było wcześniej czasu sprawdziłem prąd i mam stały po zapłonie na obu zegarach.Wiec raczej zegary.Orientuje się ktoś czy te zegary są naprawiane czy raczej już nowe kupywac
Ja mu w gas a on bokiem w las
sprawdz jeszcze czy masa jest dobrze podpieta
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Masy są ok
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Odswiezam temat.
Dziś wpadł nowy zegar boost inentyczny jak poprzedni.Wszystko podłączone przekrecam zapłon i nic.Ręce mi opadają sprawdzałem wszystko po 3 razy masy prady i wszystko jest.Ma ktoś jakiś schemat podłączenia tych zegarów,morze pominełem jeszcze coś ważnego.Z góry dzięki za odpowiedzi.
Dziś wpadł nowy zegar boost inentyczny jak poprzedni.Wszystko podłączone przekrecam zapłon i nic.Ręce mi opadają sprawdzałem wszystko po 3 razy masy prady i wszystko jest.Ma ktoś jakiś schemat podłączenia tych zegarów,morze pominełem jeszcze coś ważnego.Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ja mu w gas a on bokiem w las