Problem z zegarami boost i egt

Wszystko co dotyczy dodatkowych zegarów,problemy z działaniem,podłączenie,problemy z montażem.Boost,EGT,AFR,Temp.Wody,Temp.Oleju,Ciśnienie Oleju itp....

Moderator: Moderator

turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Mam problem z zegarami od ciśnienia doładowania i egt firmy autogauge.Jadąc z prędkością około 90 km/h wpadlem w dziurę i tak jakby na chwile odcięło mi prąd od zegarów załączyła się ceremonia powitalna i dalej było ok po jakimś czasie znowu to samo ale tym razem nie było dziury przejechalem jeszcze z 5km i zegary całkiem zgasly zjechalem na bok,zgasiłem samochód odpaliłem i nic cisza wskazówką egt zatrzymała się na 4 czyli 400°C a boost na 0.Wie ktoś co mogło się stac,gdzie szukać przyczyny od czego zacząć.Dodał jeszcze ze miałem to raz przy mocniejszym trzasnieciu drzwiami potem długo nic aż do teraz.
Ja mu w gas a on bokiem w las
kownackiD
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 46
Rejestracja: pn 19 sty, 2015 00:08
Lokalizacja: Kościan

Sprawdź wtyczki w zegarach, z mojego doświadczenia bardzo słabo trzymają i zawsze je czymś dociskałem do gniazda.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Po wstępnych oględzinach :
bezpieczniki ok
Przewody od zegarów idą gdzieś od słupka kierowcy do kostki od radia i z tamtąd do zegarów.
Nie wiem kto to montował ale znalazłem jakiś kabel prądowy nie zabezpieczony(mogło się zrobić zwarcie)
Można jakoś sprawdzić zegary czy działają podać prąd na krotko itp.
Ja mu w gas a on bokiem w las
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Wtyczki sprawdzilem od razu są ok
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

no to lecisz po kabelku od zegara az do miejsca gdzie dostaja plus z instalacji,
no i sprawdzasz czy maja mase gdzies podpieta.

mozesz wypiac wtyczke z zegara i sprawdzic czy masz tam napiecie.

w necie na pewno jest schemat kabelkow do twojego typu zegara,
wiec sobie obczaj gdzie podpiac plusa na testa.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Nie było wcześniej czasu sprawdziłem prąd i mam stały po zapłonie na obu zegarach.Wiec raczej zegary.Orientuje się ktoś czy te zegary są naprawiane czy raczej już nowe kupywac
Ja mu w gas a on bokiem w las
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

sprawdz jeszcze czy masa jest dobrze podpieta
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Masy są ok
Ja mu w gas a on bokiem w las
turbokillers
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 77
Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Odswiezam temat.
Dziś wpadł nowy zegar boost inentyczny jak poprzedni.Wszystko podłączone przekrecam zapłon i nic.Ręce mi opadają sprawdzałem wszystko po 3 razy masy prady i wszystko jest.Ma ktoś jakiś schemat podłączenia tych zegarów,morze pominełem jeszcze coś ważnego.Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ja mu w gas a on bokiem w las
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dodatkowe zegary”