w jaki sposób montuje sie czujnik EGT w kolektorze ? wiercimy i potem wspawac czujnik ?
w którym miejscu ? może być tak jak na fotkach ? (długopis udaje czujnik )
Montaż EGT, jak ?
Moderator: Moderator
Chyba może być > musi łapać temp z 4 garów
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Musi lapac temperature z najbardziej rozgrzanego gara a to gar 4 w wypadku nissana . Tam jest najwieksza temperatura spalania. Powinno sie montować najbliżej wylotu z głowy.Niektórzy montują na łączeniu z 4 rur w 1i to podobno najlepsze rozwiązanie.
Żeny odczyt sondy (czujnika) był prawidłowy musi byc jak najblizej cylndra w którym jest najwieksze temperatura.
Żeny odczyt sondy (czujnika) był prawidłowy musi byc jak najblizej cylndra w którym jest najwieksze temperatura.
tak umocwany czujnik bedzie łapał najwiecej spalin z 3 i 4 cylindra, chyba ze bardzo gleboko czunik wspawac
jaka dlugosc mają czujniki ? nie mam jeszcze egt
jaka dlugosc mają czujniki ? nie mam jeszcze egt
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Moze zrób flansze przed turbo i tam umocuj czujnik. Szkoda w BARANIE:) dziury robic a flansze zrobic i we flanszy elegancko czujnik umiescić i bedzie GIT. Praktycznie i dobrze i najwazniejsze potaniości.
Pozdro
Pozdro
Dlaczego?IceMan pisze:nie mogę flanszy robić bo wtedy seryjny wydech juz nie bedzie pasił
Flansze robisz przed turbo a nie za.
Troche sie opusci i tyla ale powinno pasowac.
no właśnie zależy ile trochę
pewnie ze 2-3 cm ? pozatym nie mam jak tego zrobic
musialbym zostawic rozbebeszone auto na jednym warsztacie i leciec do innego z turbiną, czujnikiem i kolektorem, a tak sie niestety nie da zrobic raczej - ciezko byloby to zgrac w czasie bo ludziska zapracowane i na jakis termin sie umowic na 100% to graniczy z cudem
pewnie ze 2-3 cm ? pozatym nie mam jak tego zrobic
musialbym zostawic rozbebeszone auto na jednym warsztacie i leciec do innego z turbiną, czujnikiem i kolektorem, a tak sie niestety nie da zrobic raczej - ciezko byloby to zgrac w czasie bo ludziska zapracowane i na jakis termin sie umowic na 100% to graniczy z cudem
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
wierc normlanie w kolektor tak jak to sie zawsze robi, kupisz wskaznim to bedzie instrukcja jak ma byc zamontowany i koniec.
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
hmmmellow pisze:wierc normlanie w kolektor tak jak to sie zawsze robi
no tak
ale ja właśnie nie wiem jak "to się zawsze robi"
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
napewno masz rację cziko
ale jeśli kolektor będzie owinięty taśmą termoizolacyjną to spadek temperatury na odcinku kilku cm przy tak dużej prędkości gazów nie powinno wpłynąć negatywnie na wskazania
tak mi się wydaje ?
ale jeśli kolektor będzie owinięty taśmą termoizolacyjną to spadek temperatury na odcinku kilku cm przy tak dużej prędkości gazów nie powinno wpłynąć negatywnie na wskazania
tak mi się wydaje ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
to juz wiem poco jest dziwna rurka w kolektorach typu top mount na 4 cylindrze !!!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm