Montaż EGT, jak ?
Moderator: Moderator
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
a jak jest z wrzuceniem go w downpipe? niby troche dalej ale widzialem seryjne adaptery montazowe na aftermarketowych downpipe'ach (na ich samym poczatku od razu za kolanem turbo). ma ktos moze tak zrobione??
Ostatnio zmieniony pn 23 sty, 2006 17:07 przez Adams, łącznie zmieniany 1 raz.
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
No wlasnie, podlaczam sie do pytania Adamsa. Co jest zlego w mierzeniu EGT po przejsciu przez turbine, czyli na downpipie? Dla mnie to najprostsze rozwiazanie, chcialem naspawac nakretke i wkrecic sensor.
Adam (bez s)
Adam (bez s)
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
w turbinie spaliny wytracają sporo temperatury i dokladnie nie wiadomo ile jest przed turbo, aczkolwiek przy założeniu że seryjne auto ma egt prawidlowe mozna by stroic potem aby nie przekraczac wartosci z seryjnego setupu czyli np. jesli na seryjnym setupie egt wynosilo by powiedzmy 750 to podczas strojnia nie przekraczamy tej wartosci i juz
a jak ktos sie nudzi to moze kupic egt + 2 sondy i zrobic pomiar strat temperatury na turbo
a jak ktos sie nudzi to moze kupic egt + 2 sondy i zrobic pomiar strat temperatury na turbo
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru