Sonda potrzebuje odpowiedniej temp. do pracy,
minimum od którego daje sygnał to jakieś 300*C, optimum 500...600,
włożona w końcówkę wydechu pracuje na dolnej granicy (cały czas idzie na grzałce)
Do tego dochodzi kwestia osadów które się pojawiają przy normalnej eksploatacji - zamontowana na końcu wydechu nie ma szans na samooczyszczenie,
przy ok. 600*C samoczyszczenie trwa kilka godzin, przy 900*C kilka minut.
Optymalne miejsce tuż za turbo (tam gdzie zbiegiem okoliczności siedzi seryjna )
Sonda szerokopasmowa AFR
Moderator: Moderator
Dzieki Panowie, naświetliliście mi temat i juz łapie o co chodzi. A takie pytanie jeszcze czy Nistune ma możliwość mierzenia AFR przy uzyciu zwyklej sondy lambda? Bo może nie ma sensu sie pchać w oddzielne sondy.
Zwykla sonda jest za "wąska" na pomiar AFR tak więc nistune nie ma z czego czytać.
W innovate LM1 jest mozliwosc podpiecia sie zamiast seryjnej , wyjscia na zegar oraz wyjscia do laptopa i jest to wtedy widziane przez nistune i moze pokazywac zależnie od obrotów , obciazenia etc
Sama sonda + zegar raczej takie opcji nie daje , no chyba ze jest jakis kabel do kompa w zestawie ?
W innovate LM1 jest mozliwosc podpiecia sie zamiast seryjnej , wyjscia na zegar oraz wyjscia do laptopa i jest to wtedy widziane przez nistune i moze pokazywac zależnie od obrotów , obciazenia etc
Sama sonda + zegar raczej takie opcji nie daje , no chyba ze jest jakis kabel do kompa w zestawie ?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Potwierdzam też tak podłączałem sondę szerokopasmową Autogauge
Wystarczy się podpiąć miedzy sygnał a masę 0-5V
Zresztą można zalogować wszystkie wskażniki cyfrowe autogauge w ten sposób.
Wystarczy się podpiąć miedzy sygnał a masę 0-5V
Zresztą można zalogować wszystkie wskażniki cyfrowe autogauge w ten sposób.