Kto w okolicach Katowic lub Sosnowca dysponuje czyms takim i moglby porzyczyc na niedziele albo zmierzyc spalinki
moje auto pali 20- 26 l/100
chce sprawdzic sklad mieszanki poniewaz wszystko inne wyglada na dobre
sprawa dla mnie bardzo wazna bo tankujac dziennie za 100zl brakuje mi na jedzenie
Sonda szerokopasmowa AFR
Moderator: Moderator
primo sonda lambda , po drugie primo czujnik temp wody, po trzecie primo ultimo źle podłączone podciśnienia (omiń vacum solenoid -podłącz regulator ciśnienia paliwa bezpośrednio do kolektora ssącego)
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
po czwarte primo sekundo dziura w układzie powietrznym
po 5 primo walnieta przepływka.
po 5 primo walnieta przepływka.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 49
- Rejestracja: pt 07 sty, 2005 05:32
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
pisalem, ze czujniki wygladaja na dobre
ja podejzewam ECU,ze ktos mogl mu zrobic cipka, a nasz kolega mniam twierdz ze moze sie poprostu wysypal
problem w tym ze mam komputer bez eproma 94r tylko ROM jest w mikrokontrolerze a jedyny dostep to prawdopodobnie szyna jtag 40 pinowa jednak nie ma na niej nawet sladu naklucia
nie wspominajac o lutowaniu
po zgraniu calumsoftem i porownaniu bin z innym na i mapami ktore znalazlem w sieci w zaleznosci od uzytego programu widac zajebiste zmiany w AFR i knock AFR a takze w MAF
jedyne co wyglada identycznie to zaplon
uzywalem zcontrol i live edit
zalaczam 2 mapy do porownania i zdjecie ecu
prosze o komentarz
ja podejzewam ECU,ze ktos mogl mu zrobic cipka, a nasz kolega mniam twierdz ze moze sie poprostu wysypal
problem w tym ze mam komputer bez eproma 94r tylko ROM jest w mikrokontrolerze a jedyny dostep to prawdopodobnie szyna jtag 40 pinowa jednak nie ma na niej nawet sladu naklucia
nie wspominajac o lutowaniu
po zgraniu calumsoftem i porownaniu bin z innym na i mapami ktore znalazlem w sieci w zaleznosci od uzytego programu widac zajebiste zmiany w AFR i knock AFR a takze w MAF
jedyne co wyglada identycznie to zaplon
uzywalem zcontrol i live edit
zalaczam 2 mapy do porownania i zdjecie ecu
prosze o komentarz
- Załączniki
-
- nissan.rar
- (207.26 KiB) Pobrany 409 razy
ECU zostaw w spokoju... jesli bylo by cos padniete na 99% nie odpalil bys silnika. Chyba ze cos z ukladami wejsciowymi czujnikow - ale wtedy ECU pokazywal by bledy.
Czipa napewno nikt w tym ECU nie robil, EPROMY maja ECU z s13 - w s14 jest to inaczej rozwiazane.
Sprawdz to co koledzy mowili wczesniej...
Czipa napewno nikt w tym ECU nie robil, EPROMY maja ECU z s13 - w s14 jest to inaczej rozwiazane.
Sprawdz to co koledzy mowili wczesniej...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 49
- Rejestracja: pt 07 sty, 2005 05:32
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
sprawdzalem wszystko nawet kompresje i cisnienie paliwa
mam rano klopot z odpalaniem musze otworzyc gazem przepustnice bo wydaje sie ze jest zalewany
na trasie kiedy wurzuce na luz auto gasnie
przy przegazwoaniu strzela w wydech CAS sprawdzony i czyszczony z kurzu
powoli wkreca sie na obroty oraz powoli spada
jak zgasze silnik i za chwile wlacze zaplon to potrafi ponownie odpalic
pali przewaznie 26l latem przy wlaczonej klimie spalil 28
norma to 13l wiec chocby tych wszsystkich czujnikow nie bral pod uwage to spalal by max 20
czujniki idealnie narastaja od mianimalnych do max wartosci
[ Dodano: Pią Paź 06, 06 13:31 ]
dodam jeszcze ze podcisnienie w silniku sprawdzielm manometrem i jest troszke za skalą idealnego w silniku benzynowym wskazowka wchodzi na skale do pomiaru disla wiec wykluczam jakiekolwik nieszczelnsci
nigdzie nie syczy a faktycznie to ma znaczenie tylko nie bardzo wiem dlaczego
skoro mam dziurke w NA to przeplywka liczy to co wpada a nie liczy tego co wpada za nia przez nieszczelnosci
wiec mam wiecej powietrza ?? a wiec powinno byc za ubogo a nie zalewac ??
moglby ktos mi wyjasnic ?
kiedys nie zalozylem szczelnie balansera (slychac bylo jak ssa ) to tak sie zalewal ze gasl po kilku sekundach
mam rano klopot z odpalaniem musze otworzyc gazem przepustnice bo wydaje sie ze jest zalewany
na trasie kiedy wurzuce na luz auto gasnie
przy przegazwoaniu strzela w wydech CAS sprawdzony i czyszczony z kurzu
powoli wkreca sie na obroty oraz powoli spada
jak zgasze silnik i za chwile wlacze zaplon to potrafi ponownie odpalic
pali przewaznie 26l latem przy wlaczonej klimie spalil 28
norma to 13l wiec chocby tych wszsystkich czujnikow nie bral pod uwage to spalal by max 20
czujniki idealnie narastaja od mianimalnych do max wartosci
[ Dodano: Pią Paź 06, 06 13:31 ]
dodam jeszcze ze podcisnienie w silniku sprawdzielm manometrem i jest troszke za skalą idealnego w silniku benzynowym wskazowka wchodzi na skale do pomiaru disla wiec wykluczam jakiekolwik nieszczelnsci
nigdzie nie syczy a faktycznie to ma znaczenie tylko nie bardzo wiem dlaczego
skoro mam dziurke w NA to przeplywka liczy to co wpada a nie liczy tego co wpada za nia przez nieszczelnosci
wiec mam wiecej powietrza ?? a wiec powinno byc za ubogo a nie zalewac ??
moglby ktos mi wyjasnic ?
kiedys nie zalozylem szczelnie balansera (slychac bylo jak ssa ) to tak sie zalewal ze gasl po kilku sekundach
O jakim my aucie mowimy bo juz zglupialem ??? Jakie NA ? Jezdzisz bez turbiny ??skoro mam dziurke w NA to przeplywka liczy to co wpada a nie liczy tego co wpada za nia przez nieszczelnosci
W turbo przeplywke masz przed turbina turbina zasysa i jak masz nieszczelnosc za turbina wywala na zewnatrz powietrze. Wiec w takim wypadku masz za bogato. Jak masz nieszczelnosc przed turbina to zasysa lewe powietrze i masz za ubogo...
Nie wiem czego Ty szukasz....
dodaj ze na innym ECU dziala dobrze, auto nie strzela itd...
tyle ze inne ECU jest JDM i to do Automata czyli delikatniej auto sie wkreca inne paliwo (100 oktan) i dziala w awarii (bo nie moze znalesc sterownika do AT)
wiec czemu nie wgrasz softu do MT (bo to JDM ECU ma normalnie Eprom...)
zamiast sie doktoryzowac bys uruchomil to auto
Lukasz ma 300ZX NA
dodaj ze na innym ECU dziala dobrze, auto nie strzela itd...
tyle ze inne ECU jest JDM i to do Automata czyli delikatniej auto sie wkreca inne paliwo (100 oktan) i dziala w awarii (bo nie moze znalesc sterownika do AT)
wiec czemu nie wgrasz softu do MT (bo to JDM ECU ma normalnie Eprom...)
zamiast sie doktoryzowac bys uruchomil to auto
Lukasz ma 300ZX NA
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 49
- Rejestracja: pt 07 sty, 2005 05:32
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
prosze jednak niech jakis fachowiec obejzy te 2 biny i powie czy da sie np ten procek programowac przez zlacze komputera albo przez 14 pinowe zlacze diagnostyczne
kiedys znalazlem data schet ale niestety nie zapisalem a potem pozmienial sie adres www bo hitachi polaczyl sie z JECS i powstal renesas
na foto widac co to za procek
2 linijka to oznaczenie
kiedys znalazlem data schet ale niestety nie zapisalem a potem pozmienial sie adres www bo hitachi polaczyl sie z JECS i powstal renesas
na foto widac co to za procek
2 linijka to oznaczenie
Niestety po kabelku programowanie nie przejdzie, podaj dokladnie dane z dekla ECU to cos pomysle... Tak samo jak bys walnol fotke calej elektroniki od gory... Bedzie mi latwiej dojsc ktora to wersja ECU...
Z czescia gnatow (np. procesor) nie ma problemu jednak niektore byly rbione na zamowienie Nissana i dokumentacji sie do nich nie dostanie.
Plik marcin2.bin - na pierwszy rzut oka w hex edytorku wyglada ok (patrzylem na tablie wektorow przerwan) to jest wlasnie wersja z epromem i prockiem 6303
Na twoj plik zerkne ale on jest dla innego procka musze wiedziec jaki to dokladnie ECU
Choc watpie ze to wina ECU... no ale sprawdzic mozna
Z czescia gnatow (np. procesor) nie ma problemu jednak niektore byly rbione na zamowienie Nissana i dokumentacji sie do nich nie dostanie.
Plik marcin2.bin - na pierwszy rzut oka w hex edytorku wyglada ok (patrzylem na tablie wektorow przerwan) to jest wlasnie wersja z epromem i prockiem 6303
Na twoj plik zerkne ale on jest dla innego procka musze wiedziec jaki to dokladnie ECU
Choc watpie ze to wina ECU... no ale sprawdzic mozna
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 49
- Rejestracja: pt 07 sty, 2005 05:32
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
no teraz to przesadziles
zobacz na zdjecia ponizej Twoich wiadomosci c to za dym ??
zobacz na zdjecia ponizej Twoich wiadomosci c to za dym ??
300ZX NA 93r
SIMLOCK Z NOKI Z ZABEZPIECZENIEM SL3 W 24H
WYSWIETLACZE, DOTYKI, TASMY FLEX,ZLACZA LADOWNIA ,OBUDOWY, UKLADY ELEKTRONICZNE, BOXY SERWISOWE, SERWIS GSM
DIAGNOSTYKA NISSAN INTERFACEM CONSULT
SIMLOCK Z NOKI Z ZABEZPIECZENIEM SL3 W 24H
WYSWIETLACZE, DOTYKI, TASMY FLEX,ZLACZA LADOWNIA ,OBUDOWY, UKLADY ELEKTRONICZNE, BOXY SERWISOWE, SERWIS GSM
DIAGNOSTYKA NISSAN INTERFACEM CONSULT
Podepnę się żeby nie otwierać nowego tematu.
Na dniach będę miał sondę szeroko pasmową bosha i wskaźnik auto gauge i mam pytanie gdzie zamontować tą sondę? Czy ona zastępuje sondę lambda, czy może muszą być obie? jak to jest?
Na dniach będę miał sondę szeroko pasmową bosha i wskaźnik auto gauge i mam pytanie gdzie zamontować tą sondę? Czy ona zastępuje sondę lambda, czy może muszą być obie? jak to jest?
Jak do strojenia tylko to najlepiej dorobic takie a'la mocowanie w postaci rurki do ktorej wkrecana bedzie sonda a calosc przyczepiana na czas strojenia na konec wydechu.
Jesli chcesz jezdzic z szerokopasmowka caly czas to nie wiem jak w AG ale w lm1 jest normalnie wyjscie sondy dla ecu i zastepuje ona normalna sonde ale generalnie nie polecam bo te sondy szybko padaja
Jesli chcesz jezdzic z szerokopasmowka caly czas to nie wiem jak w AG ale w lm1 jest normalnie wyjscie sondy dla ecu i zastepuje ona normalna sonde ale generalnie nie polecam bo te sondy szybko padaja
Ostatnio zmieniony wt 10 maja, 2011 21:31 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Sonda szerokopasmowa stosuje się głównie do strojenia lub do weryfikacji poprawności działania sondy podstawowej (nie zastępuje jej przynajmniej centralka Auto gauge nie ma takiej opcji).
Sondę szerokopasmową można wspawać w wydech np. gdzieś przed puszką katalizatora.
W instrukcji sondy znajdziesz taki rysunek. Jest to poprawny kąt montażu sondy.
Sonda nie musi być na stałe.
Można ją zamontować w ten sposób.
Sam zegar Autogauge to tylko "wskaźnik" wiec jak to bezwładności i szybkość wskaźnika nie jest najlepsza do właściwego strojenia. Najlepiej podłączyć sygnał analogowo bądź cyfrowo do urządzenia na którym będziesz stroić świnka albo SA.
Sondę szerokopasmową można wspawać w wydech np. gdzieś przed puszką katalizatora.
W instrukcji sondy znajdziesz taki rysunek. Jest to poprawny kąt montażu sondy.
Sonda nie musi być na stałe.
Można ją zamontować w ten sposób.
Sam zegar Autogauge to tylko "wskaźnik" wiec jak to bezwładności i szybkość wskaźnika nie jest najlepsza do właściwego strojenia. Najlepiej podłączyć sygnał analogowo bądź cyfrowo do urządzenia na którym będziesz stroić świnka albo SA.
Ostatnio zmieniony wt 10 maja, 2011 21:45 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.