dokładnie tyle że jeden zareklamowałem ale sprzedawca przysłał mi nowy i dobry (pierwszy wskaźnik nieptrafił dobrze ustalić sobie zera i pokazywał na -0,05 bara a to już według mnie było za dużo ale sprzedawca przyjął reklamacje i przysłał nowy który już działa dobrze)bartekl pisze:a jaka to seria AG ?kevin pisze:Nie kupujcie auto gauge ja ma 3 szt każdy był reklamowany po 2-3 razy
Na ogół zaraz po zamontowaniu działa potem kwestia godzin lub dni i padaka
Lepiej dozbierać kase i kupić coś firmowego !!!!
Wskaźniki podają błędne dane sprawdziłem to na temp. oleju
koledzy powyzej (gelo & baza) posiadaja SM - nie narzekaja.
blad pomiaru, jak testowal 'baza' wyniosl 0.01 bara i narazie nic im sie nie psuje
pozdro
auto gauge z serii SM 'defi style'
Moderator: Moderator
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Pytanie do Posiadaczy wskaźnika AG boost z serii stepmaster:
Czy ten wskaźnik bez problemu ustawia się Wam na zero?
Bo u mnie juz druga sztuka ma z tym problem i na wyłaczonym silniku (i właczonym zapłonie) pokazuje -0,1. Czasem trochę mniej trochę wiecej - od 0,0 do -0,15 - w zależności chyba (???) od temperatury.
Poza tym "drobiazgiem" wskażnik pokazuje ok, tak jak teoretycznie powinien - doładowanie takie jakie jest faktycznie (jeszcze seria), podciśnienie takie jakie powinno być. Problem jest "tylko" z zerem.
Czy ten wskaźnik bez problemu ustawia się Wam na zero?
Bo u mnie juz druga sztuka ma z tym problem i na wyłaczonym silniku (i właczonym zapłonie) pokazuje -0,1. Czasem trochę mniej trochę wiecej - od 0,0 do -0,15 - w zależności chyba (???) od temperatury.
Poza tym "drobiazgiem" wskażnik pokazuje ok, tak jak teoretycznie powinien - doładowanie takie jakie jest faktycznie (jeszcze seria), podciśnienie takie jakie powinno być. Problem jest "tylko" z zerem.
Jak ktoś zaproponuje dobrą cene to moge sie pozbyć swoich greddy.60mm EGT elektroniczne z warnem i peakiem i analogowy boost
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
To standard w tych wskaźnikachgarfeelt pisze:Pytanie do Posiadaczy wskaźnika AG boost z serii stepmaster:
Czy ten wskaźnik bez problemu ustawia się Wam na zero?
Bo u mnie juz druga sztuka ma z tym problem i na wyłaczonym silniku (i właczonym zapłonie) pokazuje -0,1. Czasem trochę mniej trochę wiecej - od 0,0 do -0,15 - w zależności chyba (???) od temperatury.
Poza tym "drobiazgiem" wskażnik pokazuje ok, tak jak teoretycznie powinien - doładowanie takie jakie jest faktycznie (jeszcze seria), podciśnienie takie jakie powinno być. Problem jest "tylko" z zerem.
u mnie siedzi na dolnej części zera, czasem troszkę niżej
o tyle mi to nie przeszkadza że mam zegar pod kątem i ta niedokładność akurat niweluje błąd paralaksy
jakie masz podciśnienie na wolnych przy rozgrzanym silniku?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
ja mam -0,8 podcisnienie tez w serii stepmaster i tez to zero mam takie nizszeroball pisze:jakie masz podciśnienie na wolnych przy rozgrzanym silniku?
tymczasowo brak podpisu
slyszalem ze tylko nad srodziemnym .
mam pytanie do was: kiedy podczas jazdy wy macie chwile na przygladanie sie wskaznikowi czy wskazowka jest na 1 od dolu czy od gory? U mnie sie wszystko w tym i ja ciezko jest sie przygladac wskaznikom
mam pytanie do was: kiedy podczas jazdy wy macie chwile na przygladanie sie wskaznikowi czy wskazowka jest na 1 od dolu czy od gory? U mnie sie wszystko w tym i ja ciezko jest sie przygladac wskaznikom
live fast, die sidewayz
Mate96 pisze:slyszalem ze tylko nad srodziemnym .
mam pytanie do was: kiedy podczas jazdy wy macie chwile na przygladanie sie wskaznikowi czy wskazowka jest na 1 od dolu czy od gory? U mnie sie wszystko w tym i ja ciezko jest sie przygladac wskaznikom
bo nam chodzi o zero przy zgaszonym silniku i wlaczonym zaplonie a wtedy o ile nie stoisz z gorki i nie spusciles recznego masz bardzo duzo czasu na przygladanie sie wskazanim
a podczas jazdy to sa tylko momento w ktorych sie zerka od czasu do czasu ....... dodam ze najbardziej niebezpieczny okres przypada na pierwszy tydzien po montazu bo sie zerka co chwile co tam pokazuje i mozna sobie albo komus krzywde zrobic ......... jezdzac na torze szczerze mowiac nie patrzylem ani razu po prostu nie ma na to czasu
a z tym mozem to chyba racja ale chodzi raczej o martwe
tymczasowo brak podpisu
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
założę się że tam gdzie jest niewiele metrów nad poziom morza to jest ok
np. w Holandii
był ktoś z tym wskaźnikiem gdzieś wyżej np. na Słowacji?
ciekawe czy tam idzie jeszcze bardziej w dół
jeśli tak to można używać tego wskazania jako miernika wysokości,
a odchylenie wskazań ciśnienia jest stałe w całym zakresie.. - to chyba istotne info
np. w Holandii
był ktoś z tym wskaźnikiem gdzieś wyżej np. na Słowacji?
ciekawe czy tam idzie jeszcze bardziej w dół
jeśli tak to można używać tego wskazania jako miernika wysokości,
a odchylenie wskazań ciśnienia jest stałe w całym zakresie.. - to chyba istotne info
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
To jak się zero ustawi w AG SM zależy od temperatury - być może brak kompensacji temperaturowej wskaźnika albo po prostu mały tajwańczyk który siedzi w środku zegarka kiepsko kręci wskazówką.
Jakiś czas temu wjechał mi pod maskę profec B i miałem okazje porównać to co mierzy z tym co mierzy SM. I lipa jest - w peak'u róznice dochodziły do 0,2 bara, do tego czasem na + a czasem na - .
I jakoś bardziej wierzę greddy'emu niż AG. Więc AG zostało wywalone z auta.
roball podciśnienie na wolnych na rozgrzanym było na SM jakos -0,7, o ile pamietam.
Jakiś czas temu wjechał mi pod maskę profec B i miałem okazje porównać to co mierzy z tym co mierzy SM. I lipa jest - w peak'u róznice dochodziły do 0,2 bara, do tego czasem na + a czasem na - .
I jakoś bardziej wierzę greddy'emu niż AG. Więc AG zostało wywalone z auta.
roball podciśnienie na wolnych na rozgrzanym było na SM jakos -0,7, o ile pamietam.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
To nie jest kwestia temperatury tylko ciśnienia (w sumie to się wiąże ze sobą)
przypuszczam że miernik ma zaprogramowane zero zamiast mierzyć różnicę ciśnień pomiędzy punktem pomiaru a otoczeniem
dlatego sądzę że nad morzem będzie idealnie 0 a w górach jeszcze bardziej opadnięty
ja mam AG serii 2 do tego mam już przygotowany miernik przemysłowy - jak podepnę to zweryfikuję co też pokazuje ten taiwański cud
przypuszczam że miernik ma zaprogramowane zero zamiast mierzyć różnicę ciśnień pomiędzy punktem pomiaru a otoczeniem
dlatego sądzę że nad morzem będzie idealnie 0 a w górach jeszcze bardziej opadnięty
ja mam AG serii 2 do tego mam już przygotowany miernik przemysłowy - jak podepnę to zweryfikuję co też pokazuje ten taiwański cud
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
odgrzeję temat
Jeżeli ktoś ma jeszcze nie zamontowany wskaźnik EGT Auto Gauge to radzę uważać przy wkręcaniu sondy
kabelek nie może stać w miejscu tylko musi się kręcić razem z sondą - w przeciwnym razie ukręci się i będzie po wskaźniku
czyli montując najpierw należy wkręcić sondę, a dopiero potem przeciągać kabelek do kabiny
Jeżeli ktoś ma jeszcze nie zamontowany wskaźnik EGT Auto Gauge to radzę uważać przy wkręcaniu sondy
kabelek nie może stać w miejscu tylko musi się kręcić razem z sondą - w przeciwnym razie ukręci się i będzie po wskaźniku
czyli montując najpierw należy wkręcić sondę, a dopiero potem przeciągać kabelek do kabiny
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Mam pewiem problem,ktory nie ukrywam niezle mnie juz wkurza ....:[
Posiadam trzy wskazniki autogauge z seri SM z peak`iem- cisnienie doladowania,oleju i temperatura oleju.
Otoz w niedziele w bytomiu nagle zaczal mrygac i piszczec wskaznik cisnienia oleju-wskazywal 0.Autko zgasilem,posprawdzalem wszystko i okazalo sie ze z fura jest wszystko wporzadku a wskaznik dalej nic nie pokazywal.
Po dluzszym postoju i odpaleniu samochodu wskaznik znow zaczal dzialac,po chwili znow przestal i na tym byl jego koniec.
Sprawdzalem wtyczki ale wszytsko wygladalo ok,zaczalem sprawdzac kable(deska do gory itp.),kable w jednym miejscu byly zagiete,od wskaznika doladowania takze(aczkolwiek on dzialal bez problemow),wiec postanowilem ze usune ten kawalek zagietego kabelka.
Kable usunolem zaizolowalem i okazalo sie ze teraz nie dzialaja mi juz dwa wskazniki(doladowanie i cisnienie oleju)
Nie poddawalem sie,pociagnalem prowizorycznie nowy kabel od wskaznika doladowania do czujnika i dalej lipa-wskazowka jest na 2 barach,wskaznik mruga i piszczy.
Wskazowka od cisnienia oleju jest na 0 i takze mruga i piszczy.
Ktos mial kiedys podobny problem?
Moglby ktos zobaczyc na swoje wksazniki od cisnienia doladowania i powiedziec mi w jakiej kolejnosci sa kable w wtyczce od czujnika?
U mnie jest patrzac od tylu wskaznika,od lewej strony-czarny,czerwony,bialy.
Posiadam trzy wskazniki autogauge z seri SM z peak`iem- cisnienie doladowania,oleju i temperatura oleju.
Otoz w niedziele w bytomiu nagle zaczal mrygac i piszczec wskaznik cisnienia oleju-wskazywal 0.Autko zgasilem,posprawdzalem wszystko i okazalo sie ze z fura jest wszystko wporzadku a wskaznik dalej nic nie pokazywal.
Po dluzszym postoju i odpaleniu samochodu wskaznik znow zaczal dzialac,po chwili znow przestal i na tym byl jego koniec.
Sprawdzalem wtyczki ale wszytsko wygladalo ok,zaczalem sprawdzac kable(deska do gory itp.),kable w jednym miejscu byly zagiete,od wskaznika doladowania takze(aczkolwiek on dzialal bez problemow),wiec postanowilem ze usune ten kawalek zagietego kabelka.
Kable usunolem zaizolowalem i okazalo sie ze teraz nie dzialaja mi juz dwa wskazniki(doladowanie i cisnienie oleju)
Nie poddawalem sie,pociagnalem prowizorycznie nowy kabel od wskaznika doladowania do czujnika i dalej lipa-wskazowka jest na 2 barach,wskaznik mruga i piszczy.
Wskazowka od cisnienia oleju jest na 0 i takze mruga i piszczy.
Ktos mial kiedys podobny problem?
Moglby ktos zobaczyc na swoje wksazniki od cisnienia doladowania i powiedziec mi w jakiej kolejnosci sa kable w wtyczce od czujnika?
U mnie jest patrzac od tylu wskaznika,od lewej strony-czarny,czerwony,bialy.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
mruganie wskaźnika oznacza że nie dociera do niego sygnał (napięcie jest skoro mruga)
wskaźniki AG są wykonane badziewnie i tracą styk na wtyczkach ,
najprościej delikatnie podgiąć piny w zegarze w taki sposób żeby musiały mieć styk
wskaźniki AG są wykonane badziewnie i tracą styk na wtyczkach ,
najprościej delikatnie podgiąć piny w zegarze w taki sposób żeby musiały mieć styk
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tak,tak napiecie jest na wszystkich zegach.
Tez tak sie mi wydawalo ze jak mruga to nie ma sygnalu z czujnikow.
Dorobilem sobie juz inna wtyczke do wskaznika i dalej jest lipa
Tez tak sie mi wydawalo ze jak mruga to nie ma sygnalu z czujnikow.
Dorobilem sobie juz inna wtyczke do wskaznika i dalej jest lipa