czujnik ciśnienia doładowania
Moderator: Moderator
gdzie najlepiej podłączyć czujnik przed intercoolerem czy przy kolektorze ssacym
sprzedam koguta tel 997
Podlacz w kolektor ssacy jak podlaczysz przy turbinie bedziesz mial dziwne wskazania
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Jak podłączysz na kolektorze (tam gdzie opisywałem na stronie tuerbokillers.prv.pl) to bedziesz mógł jeszcze podciśnienia mierzyć a to też się przydaje.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
-
- Coś już wiem
- Posty: 68
- Rejestracja: wt 09 gru, 2003 11:27
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Za przepustnicą w kolektorze ssącym.Będziesz miał najbardziej realne ciśnienia a po zdjęciu nogi z gazu podciśnienie.
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Łodgrzebuję temata bo ciekawi mnie czy powyższa teoria sprzed 2 lat jest nadal aktualna, czy może macie już wypróbowane lepsze miejsca na podpięcie wskaźnika turbo boost? A przy okazji: czy warto kupić taki zegarek z f-my Auto Gauge z serii indiglo? Przeglądnąłem forum i opinie są bardzo różne...GREEN APPLE pisze:Za przepustnicą w kolektorze ssącym.Będziesz miał najbardziej realne ciśnienia a po zdjęciu nogi z gazu podciśnienie.
Z góry THX
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
mam u siebie wpiete tam gdzie wszyscy opisywali, wskazuje cisnienie i podcisnienie a wiec to co ma robic
U siebie mam AutoGauge ale serie "biala". Jakos niespecjalnie zalezalo mi na wygladzie takiego zegarka.
U siebie mam AutoGauge ale serie "biala". Jakos niespecjalnie zalezalo mi na wygladzie takiego zegarka.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
czy takie podłączenie jest prawidłowe ???
tak
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
bo na wolnych pokazuje mi -0.6 jak powoli przyspieszam to dochodzi do 0 jak go wkręcam do dochodzi do 0,5
krecenie mbc nic prawie nie pomaga zmienia sie co najwyzej o 0.1 ale w siodle czyc wieksze różnice ;]
krecenie mbc nic prawie nie pomaga zmienia sie co najwyzej o 0.1 ale w siodle czyc wieksze różnice ;]
tu wszystko ok tak ma bycJoKeR pisze:bo na wolnych pokazuje mi -0.6 jak powoli przyspieszam to dochodzi do 0
tu tezJoKeR pisze:jak go wkręcam do dochodzi do 0,5
ale to zalezy jakie sobie cisnienie ustawisz ale to pewnie wiesz
a mbc jakie?JoKeR pisze:krecenie mbc nic prawie nie pomaga zmienia sie co najwyzej o 0.1 ale w siodle czyc wieksze różnice ;]
masz dobrze wpiete?
ja obstawiam ze cos jest n ie hallo z mbc