czujnik ciśnienia doładowania

Wszystko co dotyczy dodatkowych zegarów,problemy z działaniem,podłączenie,problemy z montażem.Boost,EGT,AFR,Temp.Wody,Temp.Oleju,Ciśnienie Oleju itp....

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jasiu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 101
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 23:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

gdzie najlepiej podłączyć czujnik przed intercoolerem czy przy kolektorze ssacym
sprzedam koguta tel 997
ChEsTeR

Podlacz w kolektor ssacy jak podlaczysz przy turbinie bedziesz mial dziwne wskazania
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Jak podłączysz na kolektorze (tam gdzie opisywałem na stronie tuerbokillers.prv.pl) to bedziesz mógł jeszcze podciśnienia mierzyć a to też się przydaje.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: śr 08 paź, 2003 12:20
Lokalizacja: Warszawa

najlatwiej na linke regulatora paliwa. jest przecieta dokladnie przy przegrodzie tam gdzie mozna sie przecisnac do kabiny.
r4 turbo jest super, a V10 bi-turbo...
GREEN APPLE
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: wt 09 gru, 2003 11:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Za przepustnicą w kolektorze ssącym.Będziesz miał najbardziej realne ciśnienia a po zdjęciu nogi z gazu podciśnienie.
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

GREEN APPLE pisze:Za przepustnicą w kolektorze ssącym.Będziesz miał najbardziej realne ciśnienia a po zdjęciu nogi z gazu podciśnienie.
Łodgrzebuję temata bo ciekawi mnie czy powyższa teoria sprzed 2 lat jest nadal aktualna, czy może macie już wypróbowane lepsze miejsca na podpięcie wskaźnika turbo boost? A przy okazji: czy warto kupić taki zegarek z f-my Auto Gauge z serii indiglo? Przeglądnąłem forum i opinie są bardzo różne...

Z góry THX
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

mam u siebie wpiete tam gdzie wszyscy opisywali, wskazuje cisnienie i podcisnienie a wiec to co ma robic :)

U siebie mam AutoGauge ale serie "biala". Jakos niespecjalnie zalezalo mi na wygladzie takiego zegarka.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

czy takie podłączenie jest prawidłowe ???
Załączniki
SDC10515.JPG
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

tak
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

bo na wolnych pokazuje mi -0.6 jak powoli przyspieszam to dochodzi do 0 jak go wkręcam do dochodzi do 0,5

krecenie mbc nic prawie nie pomaga zmienia sie co najwyzej o 0.1 ale w siodle czyc wieksze różnice ;]
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

JoKeR pisze:bo na wolnych pokazuje mi -0.6 jak powoli przyspieszam to dochodzi do 0
tu wszystko ok tak ma byc


JoKeR pisze:jak go wkręcam do dochodzi do 0,5
tu tez
ale to zalezy jakie sobie cisnienie ustawisz ale to pewnie wiesz :D
JoKeR pisze:krecenie mbc nic prawie nie pomaga zmienia sie co najwyzej o 0.1 ale w siodle czyc wieksze różnice ;]
a mbc jakie?
masz dobrze wpiete?
ja obstawiam ze cos jest n ie hallo z mbc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dodatkowe zegary”