Lightweight / Odchudzanie

Sprawy techniczne dotyczące nadwozia [blacharka itp]

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

no właśnie bo patrząc na pierwszego posta to kolega pisał raczej o :


Filipek pisze:Temat apropos odchudzania naszych sx'ów. Podzielcie się jakimi sposobami i ile zaoszczędziliście na wadzę .

Mój plan jest taki: zejść z wagą jak najniżej nie pozbywając się tylnej kanapy , foteli , itd. To moja fura na codzień :)
POZDRO
a w tym przypadku wybebeszanie nie ma sensu... bo jak wywalisz tylną kanape to nie popatrzysz na majtki koleżanek wsiadających i wysiadających.. :mrgreen: :mrgreen:
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pierwszy post był sprzed 3 lat więc rozmowa się wyciągnęła ogólnie :D
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Domino, przekonałeś mnie, tylna kanapa zostaje :D

Poza tym wcale nie trzeba wywalać np. tylnej kanapy. Można wywalić ABS, chłodnicę oleju razem z pompką i przewodami, mocowanie akumulatora (można też wrzucić mniejsze, lżejsze aku przy okazji), antenę i kable, wywalenie wykładzin z bagażnika i np seryjnego tłumika. Zyskamy więcej wagi niż wywalając kanapę a tak naprawdę nikt nie zauważy że auto jest odchudzone i nie wpłynie to w żaden sposób na komfort. Chyba że komuś dobrze działa ABS to coś tam się zmieni :P
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:53 przez Majkelll, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4106
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

Więc reasumując
Auto DO SPORTU – tak opłaca się każdy urwany kilogram (często kosztem użyteczności i komfortu)
Auto na co dzień – nie masz zbytnio z czego zejść nie tracąc użyteczności i komfortu (wycieraczka tylna, wykładzina w bagażniku)
Dla lansu/szpanu – każdy co innego pod tym widzi jeden auto z klatką inny fotele z masażem i wentylacją (co nie zmienia faktu że duża tylna kanapa jest wskazana :wink: )
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

nissany to nie niemieckie samochody
szarpałem niedawno taboret kierowcy, toż to nic nie waży, opcją wydaje się tu być lekkie koła, ja zauważyłem różnicę przy założeniu 17" które najlżejsze nie były, masy wirujące, większy promień mas wirujących i ogólnie masa, czuć że coś się dzieje
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Maty bitumiczne pod wykładzina i w bagażniku również na nadkolach tylnych wiec wszystkie co można było wywalić ~9,5kg

Mata na ścianie grodziowej i razem z nią materiał wytłumiający ~ 7kg
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie”