a w tym przypadku wybebeszanie nie ma sensu... bo jak wywalisz tylną kanape to nie popatrzysz na majtki koleżanek wsiadających i wysiadających..Filipek pisze:Temat apropos odchudzania naszych sx'ów. Podzielcie się jakimi sposobami i ile zaoszczędziliście na wadzę .
Mój plan jest taki: zejść z wagą jak najniżej nie pozbywając się tylnej kanapy , foteli , itd. To moja fura na codzień
POZDRO
Lightweight / Odchudzanie
Moderator: Moderator
no właśnie bo patrząc na pierwszego posta to kolega pisał raczej o :
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Pierwszy post był sprzed 3 lat więc rozmowa się wyciągnęła ogólnie
Domino, przekonałeś mnie, tylna kanapa zostaje
Poza tym wcale nie trzeba wywalać np. tylnej kanapy. Można wywalić ABS, chłodnicę oleju razem z pompką i przewodami, mocowanie akumulatora (można też wrzucić mniejsze, lżejsze aku przy okazji), antenę i kable, wywalenie wykładzin z bagażnika i np seryjnego tłumika. Zyskamy więcej wagi niż wywalając kanapę a tak naprawdę nikt nie zauważy że auto jest odchudzone i nie wpłynie to w żaden sposób na komfort. Chyba że komuś dobrze działa ABS to coś tam się zmieni
Poza tym wcale nie trzeba wywalać np. tylnej kanapy. Można wywalić ABS, chłodnicę oleju razem z pompką i przewodami, mocowanie akumulatora (można też wrzucić mniejsze, lżejsze aku przy okazji), antenę i kable, wywalenie wykładzin z bagażnika i np seryjnego tłumika. Zyskamy więcej wagi niż wywalając kanapę a tak naprawdę nikt nie zauważy że auto jest odchudzone i nie wpłynie to w żaden sposób na komfort. Chyba że komuś dobrze działa ABS to coś tam się zmieni
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:53 przez Majkelll, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
Więc reasumując
Auto DO SPORTU – tak opłaca się każdy urwany kilogram (często kosztem użyteczności i komfortu)
Auto na co dzień – nie masz zbytnio z czego zejść nie tracąc użyteczności i komfortu (wycieraczka tylna, wykładzina w bagażniku)
Dla lansu/szpanu – każdy co innego pod tym widzi jeden auto z klatką inny fotele z masażem i wentylacją (co nie zmienia faktu że duża tylna kanapa jest wskazana )
Auto DO SPORTU – tak opłaca się każdy urwany kilogram (często kosztem użyteczności i komfortu)
Auto na co dzień – nie masz zbytnio z czego zejść nie tracąc użyteczności i komfortu (wycieraczka tylna, wykładzina w bagażniku)
Dla lansu/szpanu – każdy co innego pod tym widzi jeden auto z klatką inny fotele z masażem i wentylacją (co nie zmienia faktu że duża tylna kanapa jest wskazana )
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Maty bitumiczne pod wykładzina i w bagażniku również na nadkolach tylnych wiec wszystkie co można było wywalić ~9,5kg
Mata na ścianie grodziowej i razem z nią materiał wytłumiający ~ 7kg
Mata na ścianie grodziowej i razem z nią materiał wytłumiający ~ 7kg