Lightweight / Odchudzanie
Moderator: Moderator
- alpntrb
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 30
- Rejestracja: czw 11 gru, 2008 17:23
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
powiem tak - moja nysa (wydmuszka...zostały fotele, pasy i deska...waży 1100kg)...z SR'em...
Wyprzedaję cały mój projekt - S14 pod klasę PROFI. Po szczegóły zapraszam na priv lub kom: 536 558 063
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
moja wydmuszka z klatka i hakiem holowniczym 1150 rowniez z sr`em
Obaj bez laminatów ?
Konrada auto , w pełni uzbrojone , w pełni kompletne tyle iż z kubłami i kilkoma dodatkami ważyło 1220kg więc jak widać jest z czego zejść
Konrada auto , w pełni uzbrojone , w pełni kompletne tyle iż z kubłami i kilkoma dodatkami ważyło 1220kg więc jak widać jest z czego zejść
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
umnie poszło:
-tylna wycieraczka,silniczek,ramie wycieraczki - 1,36kg
-tylne siedzenie - 9,46kg
-dywan bagażnika - 1,45kg
ale będzie lepiej:)
-tylna wycieraczka,silniczek,ramie wycieraczki - 1,36kg
-tylne siedzenie - 9,46kg
-dywan bagażnika - 1,45kg
ale będzie lepiej:)
Ile waży pusty bak z mocowaniami ?
Ostatnio zmieniony czw 25 kwie, 2013 15:02 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 47
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 20:50
- Lokalizacja: Lublin
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
ja bym jeszcze wyrzucil taki komputer co jest w nogach, on chyba zczytuje tylko jakies bledy drutami ktore do niego ida wiec nie potrzebny .
Tja wywalanie 120kg (!!!) zbednej wagi z auta to bez sensu pomysl, miszcz...
Tja wywalanie 120kg (!!!) zbednej wagi z auta to bez sensu pomysl, miszcz...
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 10:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Ma to mega sens bo zupełnie innaczej się auto prowadzi i czasem nawet 20-30km decytuje o pewnych aspektach napędzania kół, ale trzeba też zwrócić uwagę na zasadność takich działań.
Jeśli auto jest do upalania to po co trzymać zbędne rzeczy ?
Jeśli auto jest do upalania to po co trzymać zbędne rzeczy ?
Draxan, może po prostu nie wsiadaj. Zaoszczędzisz tyle co kilkadziesiąt komputerów.
120kg - robi wrażenie, ale przecież nie Ty to nosisz. Dla samochodu ważącego 1250kg (240sx), to tyle co Tobie zdjąć skarpety. Hamulce i amortyzatory - nie poczują. Zauważ, że 120kg to rower z kierowcą, a do zatrzymania tego używa się parę cm gumowych klocków.
Wszystko powinno mieć swój cel. Dla 0.43s (teoretycznie, przy maksymalnej mocy od zera) - nie warto jeździć w komforcie Ursusa C330. Dla szpanu, dla stylu - OK, ale nie dla sportu.
Jak ktoś napisał - chcesz efektów - zwiększ moc. Albo spuść paliwo - będzie 68.4kg mniej.
120kg - robi wrażenie, ale przecież nie Ty to nosisz. Dla samochodu ważącego 1250kg (240sx), to tyle co Tobie zdjąć skarpety. Hamulce i amortyzatory - nie poczują. Zauważ, że 120kg to rower z kierowcą, a do zatrzymania tego używa się parę cm gumowych klocków.
Wszystko powinno mieć swój cel. Dla 0.43s (teoretycznie, przy maksymalnej mocy od zera) - nie warto jeździć w komforcie Ursusa C330. Dla szpanu, dla stylu - OK, ale nie dla sportu.
Jak ktoś napisał - chcesz efektów - zwiększ moc. Albo spuść paliwo - będzie 68.4kg mniej.
240sx s13
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
laser, otarłeś się kiedykolwiek o jakiekolwiek sporty samochodowe?
słynny cytat pana Chapman : "zwiększając moc stajesz się szybszy tylko na prostej, zmniejszając masę stajesz się szybszy na całym torze" (głównie w zakrętach).
Dzięki niższej masie możesz później hamować i szybciej „przerzucać” auto w zakrętach tak samo jak po prostu szybciej je przejeżdżać.
jeżeli to ma byćdupowóz to fakt nie ma sęsu ale jak się bawisz to jest jak najbardziej.
słynny cytat pana Chapman : "zwiększając moc stajesz się szybszy tylko na prostej, zmniejszając masę stajesz się szybszy na całym torze" (głównie w zakrętach).
Dzięki niższej masie możesz później hamować i szybciej „przerzucać” auto w zakrętach tak samo jak po prostu szybciej je przejeżdżać.
jeżeli to ma byćdupowóz to fakt nie ma sęsu ale jak się bawisz to jest jak najbardziej.
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:11 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 2 razy.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
[video]http://www.youtube.com/watch?v=B8TBCUmqVvY[/video]
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:13 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
0,43sek to tyle o ile zje Cie golf w dieslu i nie będzie ani lansy, ani stylu, ani sexu wieczoremlaser pisze:Dajcie spokoj z tym odchudzaniem. Chyba zeby samochod popsuc jak ktos lubi wydmuszka jezdzic, bo innego zysku nie ma. Nawet jak wyrzuci sie wspomniane 120 kg z 240sx to nie zyska sie wiecej niz 0.43s do setki.
A tak na serio to jeżdząć na torze i uprawiając dryfty, to czy jeżdzę sam czy mam pasażera 80-90kg to robi mega różnice zakładająć iż moc nie jest nieskończona a ograniczona na danym poziomie typowego stage2 (<300hp)
W słabiutkim KA24 gdzie tej mocy jest połowę, taka masa tymbardziej robi różnicę.
Ale owszem, zalezy czego się oczekuje od auta i do czego ma służyć bo czasem mija się to z logiką