Lightweight / Odchudzanie

Sprawy techniczne dotyczące nadwozia [blacharka itp]

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
alpntrb
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 30
Rejestracja: czw 11 gru, 2008 17:23
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

powiem tak - moja nysa (wydmuszka...zostały fotele, pasy i deska...waży 1100kg)...z SR'em...
Wyprzedaję cały mój projekt - S14 pod klasę PROFI. Po szczegóły zapraszam na priv lub kom: 536 558 063
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

moja wydmuszka z klatka i hakiem holowniczym 1150 rowniez z sr`em
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Obaj bez laminatów ?
Konrada auto , w pełni uzbrojone , w pełni kompletne tyle iż z kubłami i kilkoma dodatkami ważyło 1220kg więc jak widać jest z czego zejść
Awatar użytkownika
manin
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 44
Rejestracja: sob 07 lis, 2009 12:17
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Ja jak zrobie mojego to go zważę . A jest zalaminowany grubo :D
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

umnie poszło:
-tylna wycieraczka,silniczek,ramie wycieraczki - 1,36kg
-tylne siedzenie - 9,46kg
-dywan bagażnika - 1,45kg

ale będzie lepiej:)
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ile waży pusty bak z mocowaniami ?
Ostatnio zmieniony czw 25 kwie, 2013 15:02 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.
cichy-cichy
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: wt 22 lip, 2008 20:50
Lokalizacja: Lublin

Bak 12.5 kg
Mocowania 0.545 kg+0.514 kg

http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_2/
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Dajcie spokoj z tym odchudzaniem. Chyba zeby samochod popsuc jak ktos lubi wydmuszka jezdzic, bo innego zysku nie ma. Nawet jak wyrzuci sie wspomniane 120 kg z 240sx to nie zyska sie wiecej niz 0.43s do setki.
240sx s13
Awatar użytkownika
gomez
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 112
Rejestracja: ndz 04 gru, 2011 20:59
Lokalizacja: ŁDZ

Poza przyśpieszeniem korzystniej będą działać na pewno hamulce i zawieszenie więc uważam że warto
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

ja bym jeszcze wyrzucil taki komputer co jest w nogach, on chyba zczytuje tylko jakies bledy drutami ktore do niego ida wiec nie potrzebny 8) .

Tja wywalanie 120kg (!!!) zbednej wagi z auta to bez sensu pomysl, miszcz...
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 10:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ma to mega sens bo zupełnie innaczej się auto prowadzi i czasem nawet 20-30km decytuje o pewnych aspektach napędzania kół, ale trzeba też zwrócić uwagę na zasadność takich działań.
Jeśli auto jest do upalania to po co trzymać zbędne rzeczy ?
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Draxan, może po prostu nie wsiadaj. Zaoszczędzisz tyle co kilkadziesiąt komputerów.

120kg - robi wrażenie, ale przecież nie Ty to nosisz. Dla samochodu ważącego 1250kg (240sx), to tyle co Tobie zdjąć skarpety. Hamulce i amortyzatory - nie poczują. Zauważ, że 120kg to rower z kierowcą, a do zatrzymania tego używa się parę cm gumowych klocków.

Wszystko powinno mieć swój cel. Dla 0.43s (teoretycznie, przy maksymalnej mocy od zera) - nie warto jeździć w komforcie Ursusa C330. Dla szpanu, dla stylu - OK, ale nie dla sportu.

Jak ktoś napisał - chcesz efektów - zwiększ moc. Albo spuść paliwo - będzie 68.4kg mniej.
240sx s13
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4107
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

laser, otarłeś się kiedykolwiek o jakiekolwiek sporty samochodowe?
słynny cytat pana Chapman : "zwiększając moc stajesz się szybszy tylko na prostej, zmniejszając masę stajesz się szybszy na całym torze" (głównie w zakrętach).
Dzięki niższej masie możesz później hamować i szybciej „przerzucać” auto w zakrętach tak samo jak po prostu szybciej je przejeżdżać.
jeżeli to ma byćdupowóz to fakt nie ma sęsu ale jak się bawisz to jest jak najbardziej.
Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:11 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 2 razy.
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4348
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

Ostatnio zmieniony wt 04 cze, 2013 11:13 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedszkole Montessori FaSolLa

Protest Wyborczy

Mateusz Pucharski

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

laser pisze:Dajcie spokoj z tym odchudzaniem. Chyba zeby samochod popsuc jak ktos lubi wydmuszka jezdzic, bo innego zysku nie ma. Nawet jak wyrzuci sie wspomniane 120 kg z 240sx to nie zyska sie wiecej niz 0.43s do setki.
0,43sek to tyle o ile zje Cie golf w dieslu i nie będzie ani lansy, ani stylu, ani sexu wieczorem :lol: :lol:

A tak na serio to jeżdząć na torze i uprawiając dryfty, to czy jeżdzę sam czy mam pasażera 80-90kg to robi mega różnice zakładająć iż moc nie jest nieskończona a ograniczona na danym poziomie typowego stage2 (<300hp)
W słabiutkim KA24 gdzie tej mocy jest połowę, taka masa tymbardziej robi różnicę.

Ale owszem, zalezy czego się oczekuje od auta i do czego ma służyć bo czasem mija się to z logiką ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie”