180SX pisze:A tak jak się silnik trochę przesunie do tyłu to nie dość że łatwiej będzie wymienić głupi pasek z alternatora a i rozkład masy powinien zostać ok.
poprostu miszcz, malo miejsca masz z przodu przy CA? wytnij pas przedni to bedziesz mogl chlodnice poziomo nawet wsadzic miedzy silnikiem a zderzakiem
Masz jakies chore wizje i koniecznie chcesz sobie utrudnic zycie.
Wywal wiskoze, przesun chlodnice na max do silnika, wrzuc przed tym coolera i bedzie git.
Cofanie silnika to jest mega niepotrzebna rzezba, miska musi przeskoczyc za belke, mega dlugie lapy silnika, przerobka drazka zmiany biegow, skracanie walu, i duzo innych, nie mowie juz o tym ze zaczna sie problemy z glupia wymiana swiec czy wykreceniu turbiny
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM