Wolę podłogę spawać na zakładkę ale jest trochę więcej roboty bo trzeba z dwóch stron obspawać. Możesz również czołowo ale ustaw sobie dobrze prąd i aby nie narobić dziur na łączeniu. Pamiętaj lepiej za dużo niż za mało - zawsze można przyciąć.
Spawasz na około co 2-3 cm na około jak objedziesz całość i chwile przeschnie to uzupełnij spawy i będzie gitara. Jak polecisz jednym długim spawem to się blacha przegnie w stronę końca spawu.
na koniec masą na spawy zaciągnij i będzie gitara.
Spawanie kielichow
Moderator: Moderator
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Właśnie o to mi chodziło, by zrobić najpierw spawy punktowe co 2 cm, potem uzupełnić też punktami reszte.
Na zakładkę niechce, bo boje się że będzie rdzewieć od środka.
Jak wygląda ta masa na spawy, to jest coś jak lakier na pędzel, czy coś?
Na zakładkę niechce, bo boje się że będzie rdzewieć od środka.
Jak wygląda ta masa na spawy, to jest coś jak lakier na pędzel, czy coś?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
prędzej coś jak silikon tylko, jakiś tam skład poliureatonowy ma
Poszukuję...
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dzięki, już znalazłem uszczelniacz poliuretanowy Novol
Powoli powoli, bo się rozp.....li
wcześniej używałem Boll-a macy uszczelniającej teraz używam Trotona wydaje się lepsza w nakładaniu. Ma lepsza konsystencję.
siema przez zime będe obspawowywał sobie bude i mam pare pytań
- mase na spawy daje sie bezpośrednio na goły spaw czy podkład reaktywny - epoksydowy i dopiero masa?
- czy podkłady reaktywne i epoksydowe w szpraju bo są takie na allegro np http://allegro.pl/boll-podklad-epoksydo ... 89401.html
są tak samo dobre niż te standardowe dwu składnikowe w puszkach? (bo wygodniej będzie mi sprejem prysnąć ) ?
- no i czy nie lepiej wszystkie spawy najpierw pomalować tym środkiem http://allegro.pl/brunox-epoxy-na-rdze- ... 86845.html
ten brunox ponoć można nakładać na powierzchniową rdze ( której mam sporo pod autem ) i już ruda nie będzie iść dalej...
co myślicie?
- mase na spawy daje sie bezpośrednio na goły spaw czy podkład reaktywny - epoksydowy i dopiero masa?
- czy podkłady reaktywne i epoksydowe w szpraju bo są takie na allegro np http://allegro.pl/boll-podklad-epoksydo ... 89401.html
są tak samo dobre niż te standardowe dwu składnikowe w puszkach? (bo wygodniej będzie mi sprejem prysnąć ) ?
- no i czy nie lepiej wszystkie spawy najpierw pomalować tym środkiem http://allegro.pl/brunox-epoxy-na-rdze- ... 86845.html
ten brunox ponoć można nakładać na powierzchniową rdze ( której mam sporo pod autem ) i już ruda nie będzie iść dalej...
co myślicie?
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
w którym miejscu podstawić kobyłki żeby było dobrze i nic się nie naciągało?erison pisze:To nie jest takie proste.
W fabryce nie zgrzewają na kołach tylko jeszcze na stelażu wiec pozycja na kołach jest "naciągnięta".
Wiec trzeba spawać w pozycji jak najmniej obciążającej oryginalne zgrzewy.
W innym przypadku w momencie kiedy auto stoi na kołach oryginalne zgrzewy są naciągnięte a nowe spawy są w pozycji neutralnej. W momencie przejazdu po dziurach będą naciągnięte wasze spawy a zgrzewy będą w pozycji neutralnej
mam wyciągnięty silnik i tak przy okazji bym trochę komorę silnika i budę obspawał.
dym z opon leczy astme ;D