Pasy szelkowe - mocowane do budy na oczko czy jak ori-sruba

Sprawy techniczne dotyczące nadwozia [blacharka itp]

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Witam

Planuje zakup pasow szelkowych..
I tak sie zastanawiam jakie kupic... czy te mocowane do oczka z "karabinczykami" czy mocowane do budy na srubt tak jak oryginalne pasy
Jakies doswiadczenia panowie ? Bo ja totalnie zielony w temacie

Pozdr
Jak zly dzial to przeniesc temat prosze ;)
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zależy jakie masz na myśli, ja miałem 3 pkt schrotha z elektrycznym napinaczem mocowane do oryginalnych mocowań przednich a tył łapany na oryginalne mocowanie tylnych pasów tych u góry, i było git ;)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Dokladnie to mam na mysli powiedzmy ;)
"Pasy Sparco 4-punktowe (04604BV)
4-punktowe 2" pasy Sparco z homologacją drogową ECE. Montowane za pomocą standardowych śrub.

301,29 zł

Pasy Sparco 4-punktowe (04604BM)
Pasy Sparco 4-punktowe (04604BM)
4-punktowe 2" pasy Sparco z homologacją drogową ECE. Wersja montowana za pomocą karabińczyków zaczepianych o śruby oczkowe.

344,95 zł"

I raczej mysle o tych tylnych mocowaniach, z tymi bocznymi sobie jakos poradze... ogolnie zastanawia mnie roznica.. wiadomo karabinczyki szybciej mozna wypiac... ale z oczkami do nich zabawa w sumie wydaje mi sie
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Ja u siebie dolne pasy przykręciłem w oryginalne mocowania fotela przedniego i pasów, a górne pasy do klatki. Możesz też użyć rozpórki
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

przy 4 ro punktach nie wykorzystasz tylnych mocowań pasów. te w podłodze będą pod zbyt dużym kątem, a te górne masz tylko po 1 na stronę.
Poszukuję...
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

fuck... no wlasnie bo czytalem ze kat nei moze byc powyzej 45 stopni dla pasow z tylu.. a nie mam klatki hmm do rozporki mocowanie niezbiezpieczne ponoc
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zrezygnuj z 4 pkt na 3 pkt i problem się rozwiąże

miałem:
Obrazek z elektrycznym napinaczem, wygodne bo można było się normalnie w nich poruszać w samochodzie ;)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

normalnie przykrec 4 punktowe pasy w miejscu zapiecia tylnych pasow.
dwa do jedneego i bedzie dobrze
chcecie w pzmocie startowac ze sie tych 45 stopni uczepiliscie?
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Bori taki plan byl od poczatku ogolnie :)
Gdzies czytalem i robili badania ze jak kat bedzie inny to przy rolowaniu cz czymstam innym pasu nas lekko psuja zamiast chronic ;)
Ale przykrece do tylnych mocowan duzej roznicy nie bedzie tylko musze kupic opcje bez karabinczykow-oczek no chyba ze beda w komplecie :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie”