Buda s13
Moderator: Moderator
Witam robię remont budy w mojej s13 nadwozie i podwozie i niechciałbym tego później ruszać więc o czym warto pamiętać co przyda się w dalszych tunach , jakieś wzmocnienia ktoś robił ?? O czym nie zapomnieć żeby później już nie rozzbierać spodu? Dodam że auto narazie ma być jako daily car lecz z biegiem czasu może zmienić swoje przeznaczenie
obspawaj bude jak juz sie bierzesz za calosc, jak zaczniesz chlostac to auto to szybko zaczna puszczac seryjne zgrzewy.
U mnie tak bylo, tyl i srodek sobie obspawalem a komory juz nie bo silnik siedzial i nie chcialo mi sie go wyciagac, po tym sezonie buda zaczela pekac i trzeba bylo szybko dzialac bo mogla sie zlamac
U mnie tak bylo, tyl i srodek sobie obspawalem a komory juz nie bo silnik siedzial i nie chcialo mi sie go wyciagac, po tym sezonie buda zaczela pekac i trzeba bylo szybko dzialac bo mogla sie zlamac
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru, 2013 09:50 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Dorob sobie kawalek podluznicy
przede wszystkim kielichy przednie i podszybie, mi tam zaczely puszczac zgrzewy
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM