witam..podpowiedzcie koledzy jak sie za nie zabrac..jak to polaczyc z podloga zeby mialo rece i nogi .zewnatrz progi zzarte praktycznie w calosci od wew.tak to sie przedstawia...
nowe progi juz mam do wspawania ale najpierw chcialbym ogarnac wew budy ta zgnilizne
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a50 ... de496.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f09 ... f4cda.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf4 ... 6c347.html
PROGI REANIMACJA/ruda szaleje
Moderator: Moderator
wycinac rdzy ile sie tylko da i zastapic zdrowa blacha,
jakies kilka fotek z walki sprzed kilku lat
https://plus.google.com/photos/10202671 ... banner=pwa
jakies kilka fotek z walki sprzed kilku lat
https://plus.google.com/photos/10202671 ... banner=pwa
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Czeka mnie to samo czyli usunięcie rudy z progów po jednej i drugiej stronie.
Jestem w o tyle komfortowej sytuacji że wycięty kawałek to będzie jakieś 10cm na 10cm z obu stron. I na szczęście na samym spodzie.
Ale dodatkowo ściągnięty przegnity spojler i na klapie również będzie zabawa.
Progi już mam tylko nie wiem jaką blachę na bagażnik jakiej grubości?
Co lepsze chyba się uprę i sam będę wszystko robił a w życiu nie trzymałem w ręku migomatu
Ale wyszedłem z założenia że wolę sam spieprzyć i się nauczyć niż ktoś ma mi spieprzyć a ja wciąż nic nie będę umiał
Wrzucę jutro jakieś foty tego co mam do zrobienia. Progów się nie boję bo nawet jak coś pochrzanię to nie za bardzo będzie widać i łatwo to będzie naprawić. Klapy bagażnika się bardziej obawiam bo wiecie jak ona wygląda po ściągnięciu spojlera.... te śruby wygięły ją i po spawaniu będzie pewnie pogięta jak nie wiem. Dlatego ją zostawię na koniec. Najpierw poćwiczę trochę na kawałkach blachy a potem progi.
Jakieś rady na początek Jak oceniacie moje szanse? Zwłaszcza że kurcze nie mam migomatu będę musiał pożyczyć
Jestem w o tyle komfortowej sytuacji że wycięty kawałek to będzie jakieś 10cm na 10cm z obu stron. I na szczęście na samym spodzie.
Ale dodatkowo ściągnięty przegnity spojler i na klapie również będzie zabawa.
Progi już mam tylko nie wiem jaką blachę na bagażnik jakiej grubości?
Co lepsze chyba się uprę i sam będę wszystko robił a w życiu nie trzymałem w ręku migomatu
Ale wyszedłem z założenia że wolę sam spieprzyć i się nauczyć niż ktoś ma mi spieprzyć a ja wciąż nic nie będę umiał
Wrzucę jutro jakieś foty tego co mam do zrobienia. Progów się nie boję bo nawet jak coś pochrzanię to nie za bardzo będzie widać i łatwo to będzie naprawić. Klapy bagażnika się bardziej obawiam bo wiecie jak ona wygląda po ściągnięciu spojlera.... te śruby wygięły ją i po spawaniu będzie pewnie pogięta jak nie wiem. Dlatego ją zostawię na koniec. Najpierw poćwiczę trochę na kawałkach blachy a potem progi.
Jakieś rady na początek Jak oceniacie moje szanse? Zwłaszcza że kurcze nie mam migomatu będę musiał pożyczyć
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS