BEZ STROJENIA BĘZIE jakies 210hp jak odetkasz wydechCA z T28 po dostrojeniu tez bedzie mialo ok 200 koni.
swap do s13 pomocy
Moderator: Moderator
Ja nikomu nie opowiadam bajek.I.T pisze:CA z T28 po dostrojeniu tez bedzie mialo ok 200 koni.Neo2005 pisze:Dobra niech ten swap kosztuje te 7-8 (chociaz raczej ok 9-10 jak ktoś to robi dla Ciebie) i masz seryjnie 200km...I.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Ale jak kolega napisał chce mieć jakieś tam 280km to dolicz sobie wydech,ic + orurowanie,przydało by się wieksze turbo itp itd i juz nie jest tak kolorowo.
Za 8k to sie kupic wydech, gt28r (uzywke) IC, panewki itp
Za swoje GT28R wyjete z S15 ktora jezdzila w Japoni na torach zaplacilem 1400zl na ebayu do tego stare T28 sprzedalem za 800zl wiec zaplacilem za je 600zl, turbo jezdzi do dzisiaj i ma sie dobrze. Wiec nie opowiadajcie juz bajek ze za 8k to nic sie nie kupi : P
Napisałeś o swapie na sr a nic o tym ze za te pieniądze mozna kupić graty do ca tylko dopiero teraz o tym piszesz (tak oczywiście ze mozna)
Ale dlaczego nikt nie robi z ca 280-300km? Zresztą kolega napisał ze chciałby miec mało awaryjny silnik a ca przy tych mocach i pałowaniu mu da ??? (tylko nie pisz o jakiś tam przypadkach)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Wole jezdzic nierozbieranym SR`em na oryginalnych panewkach niz CA po remoncie na super panewkach ACL(wielu osobom sie wysrały).
Z spokojem moge stwierdzić ze ten SR pojezdzi dłużej.
Ja naprawde nie mam nic przeciwko silnikom CA-wierze że dobrze użytkowany nierozbierany!! zalany dobrym olejem CA zniesie bardzo duzo-sam jednego pałowałem niemiłosiernie i nie miałem z nim żadnych problemów.
Także napiszę jeszcze raz czekam na Waszego super bezawaryjnego znoszącego duze moce CA-bo narazie to jest dużo pisania i zero efektów-naprawdę życze zeby Wam sie udało.
Żeby nie było całkiem OT odpowiem Jarkowi.
Silnik z Bmki nie wchodzi tak lajtowo do Nissana, wrzucanie V8 przerabiał juz Juri
http://driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=990 jak widać dużo roboty,a jazdy z tym na codzien sobie nie wyobrazam- także myśle ze ten temat sobie odpuść.
Zresztą mysle że nie nalezy laczyc szmelcwagonów z japończykami
Jesli chodzi Ci o 2jz z supry-wolnossace to bardzo ciekawy silnik,w przyszlosci mozna go uturbic Ale włozenie wolnossaka tanie też nie bedzie
Z spokojem moge stwierdzić ze ten SR pojezdzi dłużej.
Ja naprawde nie mam nic przeciwko silnikom CA-wierze że dobrze użytkowany nierozbierany!! zalany dobrym olejem CA zniesie bardzo duzo-sam jednego pałowałem niemiłosiernie i nie miałem z nim żadnych problemów.
Także napiszę jeszcze raz czekam na Waszego super bezawaryjnego znoszącego duze moce CA-bo narazie to jest dużo pisania i zero efektów-naprawdę życze zeby Wam sie udało.
Żeby nie było całkiem OT odpowiem Jarkowi.
Silnik z Bmki nie wchodzi tak lajtowo do Nissana, wrzucanie V8 przerabiał juz Juri
http://driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=990 jak widać dużo roboty,a jazdy z tym na codzien sobie nie wyobrazam- także myśle ze ten temat sobie odpuść.
Zresztą mysle że nie nalezy laczyc szmelcwagonów z japończykami
Jesli chodzi Ci o 2jz z supry-wolnossace to bardzo ciekawy silnik,w przyszlosci mozna go uturbic Ale włozenie wolnossaka tanie też nie bedzie
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
mi sie wydaje ze normalnie uzytkowane ca i sr beda podobnie zywotne do 280-300KM a katowane tak samo szybko sie wysraja niestety co bylo widac w ostatnim driftowym sezonie jak 'malo' awaryjne są sr'y. jak dla mnie to bardziej sprawa kazdego kierowcy z czym sie bedzie czul lepiej. chcesz robic moce 300+ wsadz sr lub rb pamietaj tylko ze s13 300+ to samochod tylko do driftu bedzie bo trakcji to miec raczej nie bedzie;/ co do kosztow kupujesz sr i ktos Ci go wsadza placisz za to ok 8-9tys i to jest tania wersja wbrew pozorom bo po drodze wyjdzie jeszcze sporo rzeczy ktore musisz kupic jak zegary itd. w ca za ta kase tez kilka rzeczy zdlubiesz
turbo 2500-3300 zalezy czy kupisz na firme
IC 1000
wydech 1300
strojenie + np ecum 1000
zostaje jeszcze kilka tys na inne modyfikacje a z tego co wyzej mozna celowac pewnie w 250
wiec bazowo taniej masz 250 niz bazowe 200 ktore bys wsadzil z srem a czesci do sra sa tak samo drogie turbiny itd. ja ze wzgledow finansowych bede szedl w ca ale jakbym mial kase wsadzilbym pewnie cos mocniejszego albo kupil skylina poprostu;]
turbo 2500-3300 zalezy czy kupisz na firme
IC 1000
wydech 1300
strojenie + np ecum 1000
zostaje jeszcze kilka tys na inne modyfikacje a z tego co wyzej mozna celowac pewnie w 250
wiec bazowo taniej masz 250 niz bazowe 200 ktore bys wsadzil z srem a czesci do sra sa tak samo drogie turbiny itd. ja ze wzgledow finansowych bede szedl w ca ale jakbym mial kase wsadzilbym pewnie cos mocniejszego albo kupil skylina poprostu;]
F*** JDM be a ricer. :]
jarekrk pisze:a te V6 czy V8 od bmki to wchodzą lajtowo do s13? lub np silnik od supry 3 litrowy 200 konny ?
bo z tego co widze musze swoje ca oddać na gwarancje, na allegro jest tylko 1 ca za 4 Tys , porażka,
i zastanawiam się nad innym silnikiem w tym autcie, ale żeby finansowo podobnie wyszedł jak Ca18DET ?????
jakby co to ja mam jeszcze SR'a na sprzedaz ;] jak co to PW ; )
"that's troublesome"
tak ale moje finanse są blizsze ca niz sr takze dlatego do ciebie wolfs nie pisalem bo chciales 5 tys. a tyle nie mam
borinie chodzi mi o 2jz tylko z tej starej supry 3.0 wolnossak rzędowa 6 i 204 kuce,
wogule to silnik swoj ca oddaje bo okazal sie pyta,a zadnego ca innego teraz na sprzedaz nie ma , to nie wiem czy nei sprzedam tez budy, gratow wszystkich i za te ok 7k kupie ta supre wolnossącą albo jakiegos amerykanca(camaro,firebird,sebring)
tak mysle czy wogule jest szansa kupic ca dobre, czy kazdy sprzedaje bo wlasnie zmienia na inny a tamten juz klękał pomału,
opadły mi nadzieje chyba na japonska mysl techniczna
borinie chodzi mi o 2jz tylko z tej starej supry 3.0 wolnossak rzędowa 6 i 204 kuce,
wogule to silnik swoj ca oddaje bo okazal sie pyta,a zadnego ca innego teraz na sprzedaz nie ma , to nie wiem czy nei sprzedam tez budy, gratow wszystkich i za te ok 7k kupie ta supre wolnossącą albo jakiegos amerykanca(camaro,firebird,sebring)
tak mysle czy wogule jest szansa kupic ca dobre, czy kazdy sprzedaje bo wlasnie zmienia na inny a tamten juz klękał pomału,
opadły mi nadzieje chyba na japonska mysl techniczna
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
wiem widzialem, allegro przegladam 10 razy dziennie tk 20 w poszukiwaniu silnika, lub złotego srodku,
ale tak jak mowie nie jestem w stanie zaoferowac ci takich pieniedzy jakich oczekujesz, mi jest blizej do swapa na ca niz sr finansowo, dlatego nie ma sie co porywac z motyka na slonce
ale tak jak mowie nie jestem w stanie zaoferowac ci takich pieniedzy jakich oczekujesz, mi jest blizej do swapa na ca niz sr finansowo, dlatego nie ma sie co porywac z motyka na slonce
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Nie ma dobrze czy źle,
możesz se włożyć V10 z Vipera i też będzie działać...
Co ty właściwie chcesz osiągnąć i ile masz na ten cel odłożone pieniędzy?
możesz se włożyć V10 z Vipera i też będzie działać...
Co ty właściwie chcesz osiągnąć i ile masz na ten cel odłożone pieniędzy?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
ja chce miec dobre 280-350 koni i tyle a kasa to mniejszy ból jak zabraknie to poczekam i odloze ja tylko pytam bo ludzie rozne pomysly maja i może ktorys mi sie spodoba chce wiedziec czy buda wytrzyma
Ostatnio zmieniony wt 02 cze, 2009 18:26 przez komargc, łącznie zmieniany 1 raz.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Zależy w jakim stanie buda i jakie masz drogi w okolicy,
280 a 350 to bardzo duża różnica
jak koniecznie chcesz swap to na RB - przetarte szlaki i silnik konkretnym potencjale,
druga opcja to zakuć CA i też będzie dobrze
280 a 350 to bardzo duża różnica
jak koniecznie chcesz swap to na RB - przetarte szlaki i silnik konkretnym potencjale,
druga opcja to zakuć CA i też będzie dobrze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Nie obrazajac Cie ale widze ze ciezki przypadek z Ciebie
Ale ok.
Ile wytrzyma buda tak jak juz pisał Roball zalezy od jej stanu.
Zawsze mozna cos zrobic by jej stan polepszyć:
-wyspawać
-obspawać
-wstawić rozpórki
-wstawić klatkę
Po tych czynnosciach to buda pewnie i zniesie pińcet milionów koni z jednostki Vipera
Na 280 koni najprostszy/najtańszy sposób to albo podgrzebanie CA,albo wrzucenie seryjnego SR`a,zalozenie wydechu,icka,chipa i masz 280koni-takich setupów w S14`stkach jeżdzi bardzo wiele-bezawaryjnie.
Powyżej tych mocy w SR`e należy zmienić turbo i ogolnie wprowadzić droższe mody(panuje opinia że na seryjnych gratach silnik wytrzymuje moce rzedu 350koni)
i wtedy warto by sie było zastanowić czy nie lepiej/taniej byłoby odrazu grubo grzebnać w CA(zakuć,duze turbo itp)
Zarówno w CA jak i SR trzeba pomyslec o dobrym sprzegle.
Dobrą alternatywą jest RB,ktore ma 6cylinderków,lepszy moment i na seryjnej turbawce mozna dojsc do okolic 280-300koni(tu mogę sie mylic,bardziej doswiadczone osoby w temacie moga mnie poprawić).
Silnik ma opinie bardzo wytrzymałego.
Ale ok.
Ile wytrzyma buda tak jak juz pisał Roball zalezy od jej stanu.
Zawsze mozna cos zrobic by jej stan polepszyć:
-wyspawać
-obspawać
-wstawić rozpórki
-wstawić klatkę
Po tych czynnosciach to buda pewnie i zniesie pińcet milionów koni z jednostki Vipera
Na 280 koni najprostszy/najtańszy sposób to albo podgrzebanie CA,albo wrzucenie seryjnego SR`a,zalozenie wydechu,icka,chipa i masz 280koni-takich setupów w S14`stkach jeżdzi bardzo wiele-bezawaryjnie.
Powyżej tych mocy w SR`e należy zmienić turbo i ogolnie wprowadzić droższe mody(panuje opinia że na seryjnych gratach silnik wytrzymuje moce rzedu 350koni)
i wtedy warto by sie było zastanowić czy nie lepiej/taniej byłoby odrazu grubo grzebnać w CA(zakuć,duze turbo itp)
Zarówno w CA jak i SR trzeba pomyslec o dobrym sprzegle.
Dobrą alternatywą jest RB,ktore ma 6cylinderków,lepszy moment i na seryjnej turbawce mozna dojsc do okolic 280-300koni(tu mogę sie mylic,bardziej doswiadczone osoby w temacie moga mnie poprawić).
Silnik ma opinie bardzo wytrzymałego.
i o takie konkretne odpowiedzi mi chodzi a ze ciezki przypadek jestem to wiem ale co zrobic taki jestem wole sto razy zapytac niz zepsuc wiec chyba zaczne szukac rb a może ktos z forum ma to niech da znac albo sr podlubany zobacze ile trzeba dac za rb komplet ze skrzynia dzieki za wszelkie info
Ostatnio zmieniony wt 02 cze, 2009 21:44 przez komargc, łącznie zmieniany 1 raz.
Ca to takie mniejsze 4cylindrowe rb;d ca to jest motor z duszą;DI.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.