"Po slowach Xree widze ze najchetniej wcisnal by swoje stan alone hehe tylko za jaka kase chlopie. pewnie nie miales doczynienia z autem wystrojonym na smt6 lub ecumaster a wypowiadasz sie jakbys mial z tym doczynienia. " - nie ma w tym temacie nic na temat nistune(przynajmniej odemnie - stwierdzam tylko fakty z doświadczeń jeżeli chodzi o smt itd..) więc nie wiem o co chodzi ? Poprostu stwierdzam fakty że na SMt i pochodne moża tym stroić ale nie takie zabaki jak nissan, wiesz gdyby tego nie miał w ręce i się tym nie bawił to nie zabierał bym głosu bo nie do takich osób należe(nie będe się rozpisywał na ten temat bo nie ma sensu, pożyjemy zobaczymy) Co do kasy heh najlepij jak by było za 300zł i robiło 500KM? Zaczynając zabawę w RB chyba nie nastawiałeś się na koszty jak do CA? Chcesz dobrze? Kup AEM lub apexi i będzie z bańki tylko wiem tylko jaka kasa.....
PS. ciekawe jak ten twoj SA sobie poradzi z bezawaryjnoscia bo jeszcze nie slyszalem zeby ktos latal na tym SA zrobionym przez ciebie tylko zachwalasz swoje pomysly" - nie są moje pomysły to raz po 2 odwiedź strone www.nistune.com poczytaj potem pogadamy. Co do tego ile osób lata to Ci zdradze sekret ponad 20 osób w polsce z czego praktycznie większość z tego przesiaduje na tym forum.
[ Dodano: Czw 19 Mar, 2009 17:02 ]
Znaczy w sumie jest jedna tania "metoda na głoda":) Kup ECU od RB20 i go zchipuj Prezes Jarkowy chyba napominał o tym wcześniej. A VTC albo sobie odpuścisz albo zrobisz moduł do włączania albo zamontujesz sobie pstryczek elektryczek
strojenie RB25DET
Moderator: Moderator
- ...Bartuś...
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
- Kontakt:
Witam...Odświeżę trochę temat...Nie dawno zakupiłem Skyline R33 GTS-T na chwilę obecną ma podniesione ciśnienie poprzez MBC do 9PSI i tutaj zaczyna się moje pytanie...Czy można coś jeszcze podkręcić samym MBC ciśnienie bez uszczerbku na silniku np. z powodu za ubogiej mieszanki...W silniku pompa paliwa Walbro...Druga sprawa jak jest z strojeniem tego silnika bo wcześniej miałem Hondę i tam sprawa wyglądała bardzo prosto bez żadnych większych problemów...Czy EcuMaster 2 lub 3 ogarnie temat czy jednak trzeba SA...NA chwilę obecną Turbina seria,na wiosnę planuje zakup Garretta GT2871R
W chwili obecnej zrobione:
Duży Ic
Wydech 4" (dowinpipe też wymieniony)
Stożek
Bov
MBC
Pompa paliwa
Zegray Monitorujące AFR/Boost/Oil Pres i Temp.
Chyba ma takim zestawie nie powinno być problemów z doładowaniem 12-13PSI
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź
W chwili obecnej zrobione:
Duży Ic
Wydech 4" (dowinpipe też wymieniony)
Stożek
Bov
MBC
Pompa paliwa
Zegray Monitorujące AFR/Boost/Oil Pres i Temp.
Chyba ma takim zestawie nie powinno być problemów z doładowaniem 12-13PSI
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2
Yellow DailyDriver
Yellow DailyDriver
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
GT2871R jest trochę za mała do RB - powyżej 350KM będzie wpadać w surge
Ostatnio zmieniony czw 29 paź, 2009 03:35 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
A co Ty chcesz wogóle z tego auta zrobić? Jaką mieć moc? Masz regulator paliwa ze wskaźnikiem?
Against All Authority
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
roball wez mi wytlumacz co to jest 'surge' bo cos slyszalem ale nie wiem...roball pisze:GT2871R jest trochę za mała do RB - powyżej 350KM będzie wpadać w surge
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
od strony praktycznej wyjaśnił to dark ,Silicone pisze:roball wez mi wytlumacz co to jest 'surge' bo cos slyszalem ale nie wiem...roball pisze:GT2871R jest trochę za mała do RB - powyżej 350KM będzie wpadać w surge
jeżeli miałeś okazję jeździć na rowerku wodnym to pewnie zauważyłeś że jak się za szybko kręci pedałami to śruba mieli wodę a prawie wcale się nie płynie
to samo dzieje się z turbiną jeżeli musi pracować poza obszarem roboczym (mapa) - zamiast pompować powietrze wirnik zaczyna je mielić, jest to o tyle niebezpieczne że wirnik może się rozpędzić poza limit prędkości i się upie...
fizycznie jest to związane z geometrią kompresora - może on przyjąć określony przedział przepływu powietrza (zależnie od prędkości obrotowej)
w praktyce możena zauważyć chwilowe wpadanie w surge - efekt to pikowanie doładowania (pulscacje ciśnienia)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- ...Bartuś...
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
- Kontakt:
Z tego co wyczytałem Sky ma seryjnie Psi czyli około 0.4bara mój w chwili obecnej dmucha 9psi czyli około 0.6..A Ja chciał bym mieć około 12-13psi czyli 0.8-0.9bara co chyba nie powinno wpływać negatywnie na seryjną Turbo spreżarkę...Silicone pisze:cos ci sie pomieszalo z tymi doladowaniami
Auto ma być w miarę uniwersalne,trochę Time Attack jakiś trening driftu...Planuje około 350-400km na wiosnę...Nic poza pompą paliwa nie jest ruszone w układzie paliwowym.A co Ty chcesz wogóle z tego auta zrobić? Jaką mieć moc? Masz regulator paliwa ze wskaźnikiem?
Nie którzy zachwalją inni nie...Myślałem nad Boost Controlerem GREDDY lub Blitz...dark pisze:mbc to dziadostwo wiec zmien np na Apexi AVCR
To w jakie Turbo powiniem celować aby mieć około tych 400km o ni żeby nie wstawała przy 5000obr Kwota na turbo około 4000-4500zł...
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2
Yellow DailyDriver
Yellow DailyDriver
gt30 bedzie chyba najlepszym wyjsciem ale do tego jest chyba potrzebny inny kolektor.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
- ...Bartuś...
- Coś już wiem
- Posty: 69
- Rejestracja: pn 22 wrz, 2008 21:57
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
- Kontakt:
No na temat Turbin już coś wiem
A może ktoś odpowie na temat podnoszenia Ciśnienia poprzez MBC na seryjnym kompie jaka jest bezpieczna granica ciśnienia
I jak z tym EcuMaster da radę na tym wystroić czy lepiej od razu zbierać na coś lepszego...
A może ktoś odpowie na temat podnoszenia Ciśnienia poprzez MBC na seryjnym kompie jaka jest bezpieczna granica ciśnienia
I jak z tym EcuMaster da radę na tym wystroić czy lepiej od razu zbierać na coś lepszego...
Skyline R33 GTS-T Auto - S13 Ca18DET Stage 2
Yellow DailyDriver
Yellow DailyDriver
Z ecu Masterem będziesz miał problemy, jak EVC to Blitza, a turbo seria wytrzyma do 350km + regulator ciśnienia paliwa i powinno dać rade, a jak chcesz więcej szmocy to Power FC i lecisz z tematem albo komp od R32 z RB20 i nistune taniej będzie....
Against All Authority