jak mowicie o tych subarach to sie wtrace
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.
Dlaczego panewka? - wydzielone OT
Moderator: Moderator
No przeciez evo jak w morde strzelił
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
temat ma mistrza zaczeło sie od panewek a już jesteśmy przy EVO, i takie cos wisi w technicznym ?
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Wstawiłem na "ogólny" techniczny, żeby nie waliło OT w dziale CA.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
W Łodzi z lotnego startu ( okolo 50km/h ) S13 z SRem ( 265km ) objechało 320konnego STIborimichal pisze:jak mowicie o tych subarach to sie wtrace
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.
Niebawem w trójmieście będzie wyścig z 400km evo
A ja mam nadzieje objechac w Łodzi 420konne evo
- Utasz
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 26
- Rejestracja: sob 29 sie, 2009 08:57
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
Kończąc OT o Subaru jakiś czas temu pisałem z Szenim właśnie na temat 300 hp Subaru kontra s13, to tak napisał....
Jak Subaru ma 300hp, to 260hp s13 go wyruchasz dojdziesz go w połowie 3 biegu sprawdzone w boju.
A tak pytałem, bo kolega ma Subaryne 286 hp i jak zrobię Nyskę, to chętnie sam się przekonam na własnej skórze, jaki będzie wynik takiego pojedynku.
Jak Subaru ma 300hp, to 260hp s13 go wyruchasz dojdziesz go w połowie 3 biegu sprawdzone w boju.
A tak pytałem, bo kolega ma Subaryne 286 hp i jak zrobię Nyskę, to chętnie sam się przekonam na własnej skórze, jaki będzie wynik takiego pojedynku.
- Garowiec78
- Coś już wiem
- Posty: 51
- Rejestracja: śr 27 sie, 2008 11:09
- Lokalizacja: Złotów wlkp
- Kontakt:
Chce zrobić swapa do mojej bmki No to w końcu nie wiem który lepszy motor ca,sr czy rb?
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:25 przez Garowiec78, łącznie zmieniany 1 raz.
JZ
EDIT: a na powaznie, temat rzeka. W sumie 20 stron nie starczylo i mysle, ze nie starczy.
Po przeanalizowaniu calosci uwazam, ze tak naprawde kazdy silnik jest dobry, jezeli sie o niego zadba. Odpowiednie chlodzenie, oczujnikowanie.
Nawet najlepszy silnik padnie, gdy go zaniedbasz.
To na co sie zdecydujesz, zalezy od Ciebie, celu przeznaczenia i predyspozycji silnika i Twojego portfela
To czy silnik ma wady wrodzone... cos w tym jest ale awarie (po tym co wyczytalem) wynikaja czesciej z niewiedzy uzytkownikow (najczesciej CA) niz bledow konstrukcyjnych inzynierow z fabryki.
EDIT: a na powaznie, temat rzeka. W sumie 20 stron nie starczylo i mysle, ze nie starczy.
Po przeanalizowaniu calosci uwazam, ze tak naprawde kazdy silnik jest dobry, jezeli sie o niego zadba. Odpowiednie chlodzenie, oczujnikowanie.
Nawet najlepszy silnik padnie, gdy go zaniedbasz.
To na co sie zdecydujesz, zalezy od Ciebie, celu przeznaczenia i predyspozycji silnika i Twojego portfela
To czy silnik ma wady wrodzone... cos w tym jest ale awarie (po tym co wyczytalem) wynikaja czesciej z niewiedzy uzytkownikow (najczesciej CA) niz bledow konstrukcyjnych inzynierow z fabryki.
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:32 przez Dasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Garowiec78
- Coś już wiem
- Posty: 51
- Rejestracja: śr 27 sie, 2008 11:09
- Lokalizacja: Złotów wlkp
- Kontakt:
ogólnie,który jest najbardziej wytrzymały głównie do bardzo dynamicznego jechania bokiem.Też myślałem 2jz?
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:39 przez Garowiec78, łącznie zmieniany 1 raz.
kwestia zaplecza i mozliwosci technicznych.
Forest jest przykladem, ze np.: V8 da sie wsadzic ale wymaga to sporo customowej roboty i umiejetnosci. Na zawodach SR jest popularny, z CA kiepsko. RB'kow tez jest troche.
Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
W Wyrazowie (i nie tylko) widzialem co Ally wyprawia na swoim "zmodzonym" silniku (tez SR20det)- koło 300 HP. Widzialem rowniez dla porownania w Wyrazowie seryjnego SR'a ale i kierownik inny i byla spora roznica.
Rowniez w Wyrazowie widzialem dwa RB, oba fajnie zmodzone- w tym jeden Silikona i powiem szczerze- przeciag
Dla mnie, jako Kibica byl mocniejszy od SR'a Allyego ale duzej roznicy nie bylo.
Forest jest przykladem, ze np.: V8 da sie wsadzic ale wymaga to sporo customowej roboty i umiejetnosci. Na zawodach SR jest popularny, z CA kiepsko. RB'kow tez jest troche.
Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
W Wyrazowie (i nie tylko) widzialem co Ally wyprawia na swoim "zmodzonym" silniku (tez SR20det)- koło 300 HP. Widzialem rowniez dla porownania w Wyrazowie seryjnego SR'a ale i kierownik inny i byla spora roznica.
Rowniez w Wyrazowie widzialem dwa RB, oba fajnie zmodzone- w tym jeden Silikona i powiem szczerze- przeciag
Dla mnie, jako Kibica byl mocniejszy od SR'a Allyego ale duzej roznicy nie bylo.
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 22:04 przez Dasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
tery ma silnik obcykany, i wsadzanie czegos nowszego to spore koszta.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.trabirider pisze:Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
no tak tylko w tym silniku nic nie pozostało seryjnego i trochę rozśmieszyło mnie porównanie seryjnego silnika z silnikiem który pochłonął taczkę kasy.Dasiek pisze:A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.trabirider pisze:Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.