Dlaczego panewka ?

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Myslalem ze to bylo juz widoczne kiedy brt i forest podali "~" ceny szlifu blokow.

co do reszty to sie chyba wszyscy juz powtarzamy...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

A Wy wielcy miłośnicy FAKTÓW i KONKRETÓW teraz sami miedzy sobą dyskutujecie hahaha.... pogadajcie sobie jeszcze ze dwie strony zeby się utwierdzić w swoich przekonaniach

a ty roball nie wiem gdzie żyjesz ale świat nie jest tak skonstruowany że jak pójdziesz do szlifierza i mu powiesz ze 500zl za 3 godziny pracy do w sam raz a on sie zgodzi.... Weź idź na prywatną wizytę do lekarza i powiedz ze wg. ciebie 80 zl za wizyte ( która trwa około 15 minut ) to za dużo i możesz dać 20zl... ciekawe czy się zgodzi ?

Myśle że BRT już tu nic nie napisze bo go zgnietliscie swoją wiedzą i boi sie że mu firma padnie jak się wieść rozejdzie po świecie.

pozdrawiam Was
Kuba
1JZ-GTE
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Przekręcasz fakty, Odinn się nie targował
przedstawił oficjalny cennik wiarygodnej firmy z której wynika że ceny tych usług są znacznie niższe niż wymienione przez Bartka

zadałeś sobie trud żeby przejrzeć ten załącznik,
czy postanowiłeś tylko przyłączyć się do bicia piany? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony śr 23 gru, 2009 21:18 przez roball, łącznie zmieniany 2 razy.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

wiesz nie muszę przeglądać załącznika bo składałem już silnik na kutych gratach i WIEM ile to kosztuje a szlifierz odpowiadał ze to zyciem :P i pomimo że bliżej cenowo mu było do cen jakie podał BRT niż tych przykładów Odnina to i tak bym składał to u niego jeszcze raz bo nie stać mnie na taniego szlifierza który w razie czego powie ze silnik padł przez to że części były jakieś dziwne.... hahaha
Ostatnio zmieniony śr 23 gru, 2009 21:26 przez JakubG, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

A Wy wielcy miłośnicy FAKTÓW i KONKRETÓW teraz sami miedzy sobą dyskutujecie hahaha....
bo nikt inny nie chce sie znizyc do naszego poziomu na tk... tylko ty.

wiesz nie muszę przeglądać załącznika bo składałem już silnik na kutych gratach i WIEM ile to kosztuje
GRATULACJE. mamy wiec podobne i zarazem rozne doswiadczenia w tej sprawie.


Drogi Kubo.

Brt nie grozi zaden pad firmy, wbrew plotkom jakie rozpuszczasz. Robi swoja robote dobrze, i zna sie na tym. Co nie oznacza ze jest jedyna firma w polsce ktora sie tym zajmuje. Jak widzisz, nawet ceny szlifierzy sa bardzo zroznicowane (1000, 2500, 3500).
Jezeli uwazasz ze dogryziesz komukolwiek za twojego kolege Foresta, to jestes w bledzie. Forest moze "bronic" sie sam, jezeli tylko zechce.
Twoj post sluzy niczemu, jest jedynie nedzna proba ... czegos.
Przeczytaj temat, dojdz do wlasnych wnioskow, zapewnie beda bardzo rozne od np moich, ale to jest w koncu twoje wlasne zdanie.
Ale, prosze, nie zmuszaj do czytania takich swoich postow.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr 23 gru, 2009 21:33 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

Odinn dla mnie ten cały temat nie jest walką o przekonanie ciebie do zmiany zdania a ja sam już swojego też nie mam zamiaru zmieniać bo za dużo mam złych doświadczeń z CA którego sam nigdy nie posiadałem więc nie powiesz mi ze wylewam jakies swoje frustracje zwiazane z nieudanymi próbami zbudowania super CA więc mam głebko w nosie twoje wywody na temat cen i POWTARZANIE ciągle że mam kur//// przecztać ten temat bo nie WIEM po czym wnosisz że go nie przeczytałem - a cokolwiek by to niebyło to jesteś w błędzie.

Najpierw próbujesz stworzyć jakąś złudną rzeczywistość że forest poprosił Brt o zabranie głosu, teraz że ja go bronie czy coś... ale może nie przyszło ci do głowy że jest inaczej niż myślisz bo np. Bartek przypakiem wszedł na forum, a forest obecnie siedzi 24/7 w garażu robiąc auto a ja sie nudzę przed świetami i mam czas czytać te bzdury, bo przeszedłem cały internet i nic ciekaszego nie mam do roboty.

Jedyne czego CHCIAŁEM od WAS - groupie CA, żebyscie obiektywnie przyznali że CA jest najnmniej rozwojowym i chyba najbardziej awaryjnym silnikiem jaki mozna sobie zafundować w 200sx. ALE dla Wam nie przechodzi to przez gardło i ignorujecie wszelkie argumenty. I NA PRAWDĘ ja wiem ze można ze można zrobić wszystko tylko PO CO? sztuka dla sztuki ?

Jeżeli dla Ciebie konstrukcja która w 8 na 10 przypadkach nie wytrzymuje ostrzejszej jazdy jest UDANA - to gratuluje. ALE NIE PRZEKONUJ INNYCH - KTÓRZY ZACZYNAJĄ PRZYGODĘ Z 200SX ZEBY PAKOWALI PO 3000zl w ten silnik bo to hipokryzja

jeszcze raz pozdrawiam
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

CA jest mega pancernym silnikiem i się nie psuje tylko wtedy kiedy NIE jeżdzi/chodzi ;p
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

JakubG pisze:Najpierw próbujesz stworzyć jakąś złudną rzeczywistość że forest poprosił Brt o zabranie głosu, teraz że ja go bronie czy coś.

:mrgreen:



http://www.nissantech.pl/?showtopic=393 ... st&p=44628

Napisano 17 grudnia 2009 - 18:34
brt pisze: skonczcie temat o ca18 i jego panewkach. Jak ktos chce sobie poczytac na ten temat to smialo => uderzac na turbokillers. Ilosc bredni tam przeczytanych mnie rozbroila, dlatego tym razem zdecydowalem sie tam zabrac glos.
Forest pisze:jak masz siłę to ich naprostuj ja się poddaje


co ja tworze? zludna rzeczywistosc? :mrgreen: (juz nie wspomne ze PISALEM ze mogl byc to zabawny zbieg okolicznosci...)


JakubG pisze:Jedyne czego CHCIAŁEM od WAS - groupie CA, żebyscie obiektywnie przyznali że CA jest najnmniej rozwojowym i chyba najbardziej awaryjnym silnikiem jaki mozna sobie zafundować w 200sx.

I tobie rowniez Jakubie, zyczymy wesolych swiat :D


JakubG pisze:ALE NIE PRZEKONUJ INNYCH - KTÓRZY ZACZYNAJĄ PRZYGODĘ Z 200SX ZEBY PAKOWALI PO 3000zl w ten silnik bo to hipokryzja
A teraz przeczytaj ponownie temat, i powiedz mi gdzie to ja kogos przekonuje do kucia CA zamiast do swapu na cos innego... :mrgreen:


Mi sie wydawalo ze ja tylko:

a - udowodnilem ze cena czesci nie jest straszna
b - cena szlifierza nie jest straszna jak niektorzy podaja

a to co kto bedzie mial pod maska to mi wisi, dla mnie to moze nawet byc stado malp w ukladzie "W"

Pozdrawiam :mrgreen:

[ Dodano: Czw 24 Gru, 2009 00:16 ]
geniula1 pisze:CA jest mega pancernym silnikiem i się nie psuje tylko wtedy kiedy NIE jeżdzi/chodzi ;p
a co z rdza? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 00:25 przez ODINN, łącznie zmieniany 5 razy.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

No to ja się bardzo ucieszyłem po raz 2 ( 1 raz był przy dynamicznych startach by scooter :) ) a teraz Ty Odinn...

TEMAT: "Dlaczego panewka"

Pan Odinn: Mi sie wydawalo ze ja tylko:

a - udowodnilem ze cena czesci nie jest straszna
b - cena szlifierza nie jest straszna jak niektorzy podaja

A co do NT to macie tu chyba jaki kompleks... dajcie na luz sporo ludzi zagląda tu i tam.

ODINN ceny sa takie jak kto chce ale nie o to chodzi w tym temacie, uważam jednak że przez to iż handlujesz częsciami patrzysz na to troche inaczej niż jest w rzeczywistosci. Mi zależy na tym żeby ludzie którzy zakładają takie tematy jak ten widzieli że jak jebła im panew w CA to powinni albo sprzedać sx, albo liczyc sie z tym ze nawet po remoncie prawdopodobienstowo wystapienia tego ZONKA po raz kolejny jest bardzo duże i juz.


wesołych świat i obyscie pod choinką nie szukali panewek do CA.... :)
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 00:42 przez JakubG, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

geniula1 pisze:CA jest mega pancernym silnikiem i się nie psuje tylko wtedy kiedy NIE jeżdzi/chodzi ;p
A te które jeżdżą potwierdzają regułę,
bez względu na ilość tych wyjątków :mrgreen:

JakubG pisze:Jedyne czego CHCIAŁEM od WAS - groupie CA, żebyscie obiektywnie przyznali że CA jest najnmniej rozwojowym i chyba najbardziej awaryjnym silnikiem jaki mozna sobie zafundować w 200sx. ALE dla Wam nie przechodzi to przez gardło i ignorujecie wszelkie argumenty. I NA PRAWDĘ ja wiem ze można ze można zrobić wszystko tylko PO CO? sztuka dla sztuki ?
A ja bym chciał żeby takie stwierdzenia (nie ważne jakiego silnika dotyczą) były poparte przejrzystymi argumentami, bo wówczas jest pole do dyskusji - jak np. "za małe panewki" (obalone), za niskie ciśnienie oleju w niektórych sytuacjach (potwierdzone).

Dyskusja o cenach też była potrzebna - dla przejrzystości

Dzięki temu każdy posiadacz CA sam może ocenić co ma robić....
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Temat momentami jest jak najbardziej zartobliwy, i pewnie sporo osob dobrze sie bawi.

Teraz pozwol ze zacytuje cie 2 razy pod rzad, odpowiesz sam sobie wlasnym cytatem.

JakubG pisze:Mi zależy na tym żeby ludzie którzy zakładają takie tematy jak ten widzieli że jak jebła im panew w CA to powinni albo sprzedać sx, albo liczyc sie z tym ze nawet po remoncie prawdopodobienstowo wystapienia tego ZONKA po raz kolejny jest bardzo duże i juz.

JakubG pisze:Odinn dla mnie ten cały temat nie jest walką o przekonanie ciebie do zmiany zdania a ja sam już swojego też nie mam zamiaru zmieniać bo za dużo mam złych doświadczeń z CA którego sam nigdy nie posiadałem
:mrgreen:


Nie w kazdym CA pada panewka, i nie w kazdym SR pada glowica. Zreszta, masz ciekawe podejscie, zarznac silnik i wywalic do smieci...

Co do NT, to podobno mamy taki kompleks ze zanizamy level dyskusji, i trzeba znizyc sie do "naszego" TK poziomu.
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 00:56 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

nie rozumieme o co ci chodzi z tym cytowaniem... nie zdarza mi się prowadzić polemiki z samym sobą więc może wytłumaczysz mi CO AUTOR MIAŁ NA MYŚLI...

roball dzięki tobie wiem jak to musi być wkur.... mieć robale...weź już daj na luz. Tylko wymślasz jakieś sucharskie teorie które jak to było w jedym z rapowych utwotów " mają się jak ch... do rzeczywistości" Odinn ma choć troche racji w tym ze wssystko mozna załatwić taniej... ( pomimo że nie uważam zeby to była dobra droga ) a ty co krytykujesz wyliczasz jakies wzory - z powołaniem sie minąłeś czy jak? Jak by mi się panewka obróciła miał bym w dupie ile jest 2*3*5/4+1+2133-2121[121*121]+123123+(23121+76578568*2)...


/// EOT jak co PW
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 01:06 przez JakubG, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

JakubG pisze:nie rozumieme o co ci chodzi z tym cytowaniem...
...........

podkreslilem.
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 00:57 przez ODINN, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
JakubG
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 41
Rejestracja: śr 15 kwie, 2009 20:53
Lokalizacja: Poznań

jeszcze raz napisze... PW bo to jest i tak dyskusja o niczym...
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 01:17 przez JakubG, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

jeszcze raz napisze... PW bo to jest i tak dyskusja o niczym...

Dlatego podkreslilem...


wssystko mozna załatwić taniej... ( pomimo że nie uważam zeby to była dobra droga )

o tym juz pisalem.... mozna zamknac oczy i oddac wszystko komus do zrobienia... (drozej...)
mozna tez dopilnowac pewnych rzeczy samemu... (taniej...)
Ostatnio zmieniony czw 24 gru, 2009 01:31 przez ODINN, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”