a to t28 ile laduje aktualnie?
Dobrze podpiete podcisnienie z kolektora? wiecej opcji raczej nie ma jak wczesniej dzialal
po montażu t28
Moderator: Moderator
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- wis2brwa
- Stały gość
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
- Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
- Kontakt:
w t25 sie otwieral, ale teraz po wymianie na t28 sie nie otwiera.
niewiem ile ładuje bo nie sprawdzalem. wiem tylko tyle ze mechanik po zalozeniu tej t28 uruchomil autko i stwierdzil ze zawor upustowy sie nie otwiera i nie wie jak to zrobic. No i zadzwonil z tym, problemem do mnie.
niewiem ile ładuje bo nie sprawdzalem. wiem tylko tyle ze mechanik po zalozeniu tej t28 uruchomil autko i stwierdzil ze zawor upustowy sie nie otwiera i nie wie jak to zrobic. No i zadzwonil z tym, problemem do mnie.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ale na postoju się nie otworzy, bo silnik tyle nie napompuje.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- wis2brwa
- Stały gość
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
- Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
- Kontakt:
wiec zadzwonilem i jest tak:
wszystko robione na postoju
przy dodawaniu gazu cisnienie jest na tyle duze ze wyrywa wężami z turba a zawór upustowy sie nie otwiera
mechanik kazal zapytac gdzie podpiąć ciśnienie do gruszki sterującej zaworem upustowym bo w t28 nie ma tak samo jak w t25
wszystko robione na postoju
przy dodawaniu gazu cisnienie jest na tyle duze ze wyrywa wężami z turba a zawór upustowy sie nie otwiera
mechanik kazal zapytac gdzie podpiąć ciśnienie do gruszki sterującej zaworem upustowym bo w t28 nie ma tak samo jak w t25
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Są 3 wyjścia:
1). nawiercić muszlę zimną i zamontować kruciec z t25
2). dorobić kruciec na rurach od IC (np. zaraz za turbo)
3). pociągnąć ciśnienie z kolektora dolotowego (chyba tak można, ale nie jestem tego pewien)
1). nawiercić muszlę zimną i zamontować kruciec z t25
2). dorobić kruciec na rurach od IC (np. zaraz za turbo)
3). pociągnąć ciśnienie z kolektora dolotowego (chyba tak można, ale nie jestem tego pewien)
Ostatnio zmieniony wt 17 sie, 2010 10:20 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- wis2brwa
- Stały gość
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
- Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
- Kontakt:
nie ogarniam tego całego i nie potrafie tego odpowiednio przełożyć mechanikowi.
Jeśli ktoś z wiedzących jak to zrobić mógłby podać swój numer tel a ja bym zadzwonił po południu jak bede u mechanika......
Lub ewentualnie gdyby ktoś miał fotkę jak to jest zrobione......
Mechanik mówił ze nawiercił kruciec w t28 i tam podpial ten wężyk ale tak sie to nie sprawdza i nie działa
Jeśli ktoś z wiedzących jak to zrobić mógłby podać swój numer tel a ja bym zadzwonił po południu jak bede u mechanika......
Lub ewentualnie gdyby ktoś miał fotkę jak to jest zrobione......
Mechanik mówił ze nawiercił kruciec w t28 i tam podpial ten wężyk ale tak sie to nie sprawdza i nie działa
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jesli zrobił identycznie (tak rozumiem to co wyżej napisałeś) jak w t25 to powinno być dobrze.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Twoj mechanik rozmawial w sobote ze mna przez telefon i mu to tlumaczylem.
Jesli zrobił tak jak w t25 to raczej nie ma mozliwosci zeby sie nie sprawdzalo-chyba ze sie nie przewiercil na wylot to turbo bedzie pompowało maxem!Mowilem mu tez ze moze zrobic gdzies kruciec na orurowaniu
A skad mechanik wie ze ten system sie nie sprawdza?
Jsli jest seryjne t28 z seryjnym wg to doladowanie bedzie na poziomie 0.3bara
Czyli praktycznie zadne i moze dlatego mysli ze turbo nie działa?
Zeby go zwiekszyc przydaloby sie mbc
Jesli zrobił tak jak w t25 to raczej nie ma mozliwosci zeby sie nie sprawdzalo-chyba ze sie nie przewiercil na wylot to turbo bedzie pompowało maxem!Mowilem mu tez ze moze zrobic gdzies kruciec na orurowaniu
A skad mechanik wie ze ten system sie nie sprawdza?
Jsli jest seryjne t28 z seryjnym wg to doladowanie bedzie na poziomie 0.3bara
Czyli praktycznie zadne i moze dlatego mysli ze turbo nie działa?
Zeby go zwiekszyc przydaloby sie mbc
- wis2brwa
- Stały gość
- Posty: 339
- Rejestracja: pt 26 lut, 2010 08:41
- Lokalizacja: Rydułtowy/Cuijk NL
- Kontakt:
Nie wiem czy sie przerwiecił czy nie mowie tylko to co mi powiedzial w rozmowie ze mna przez telefon.
Ja nie mam o tym pojecia.... niestety.
Moze moglbys jeszcze raz z nim pogadac lub zapodac jakas fotke?
Ja nie mam o tym pojecia.... niestety.
Moze moglbys jeszcze raz z nim pogadac lub zapodac jakas fotke?
Ostatnio zmieniony wt 17 sie, 2010 11:54 przez wis2brwa, łącznie zmieniany 1 raz.
tylko wyjasnijmy jedna rzecz czy mowa o blow-off'ie czy wastegate'cie bo ja zrozumialem to tak, ze jest problem z wastem ze sie nie otwiera i turbo zrywa rury bo sie za wysoko wkreca.
Jezeli mam racje to niech sie wypowie ktos kto robil zmiane t25->t28 jak jest z actuatorem i wogole.
Jezeli mam racje to niech sie wypowie ktos kto robil zmiane t25->t28 jak jest z actuatorem i wogole.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
podlacz podcisnienie z kolektora i tez bedzie dzialac, jezdzilem tak jakis czas i bylo ok
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
na postoju jest za male cisnienie zeby otworzyc ci zawor! to trzeba robic w czasie jazdywis2brwa pisze:wszystko robione na postoju
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
nie no bez przesady przeciez spokojnie zawor bedzie pracowal na postoju, przynajmniej u mnie jak sie wyzej wkrecilo to zawsze sie otwieral
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM