po montażu t28
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Normalne, T25 puchnie pod koniec obrotów. Jedyne wyjście to wymiana na T28
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Coś już wiem
- Posty: 92
- Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
- Lokalizacja: UK
Ja tez mam pytanie dotyczące ciśnienia doładowania.
Zamontowałem T28 do CA18DET, nie mam MBC, podciśnienie od WG podłączyłem przy pomocy krućca z T25 to rury ssącej idącej do IC-ka, wydech mam przelot 3" łącznie z TURBO ELBOW, FMIC i zdrowe T28.
Pytanie brzmi:
Ile w takim setupie powinno pompować T28 podłączone tak jak wyżej opisałem
Seria T25 pompuje 0,6 bar, tak?
Zamontowałem T28 do CA18DET, nie mam MBC, podciśnienie od WG podłączyłem przy pomocy krućca z T25 to rury ssącej idącej do IC-ka, wydech mam przelot 3" łącznie z TURBO ELBOW, FMIC i zdrowe T28.
Pytanie brzmi:
Ile w takim setupie powinno pompować T28 podłączone tak jak wyżej opisałem
Seria T25 pompuje 0,6 bar, tak?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
0,35 bara, może góra 0,4. Na więcej nie pozwala seryny aktuator z s14.
Seria z T25 powinna dmuchać chyba zgodnie a manualem od 0,75 bara do 0,83. Ale trzeba by te cyferki skonfrontować z manualem.
Seria z T25 powinna dmuchać chyba zgodnie a manualem od 0,75 bara do 0,83. Ale trzeba by te cyferki skonfrontować z manualem.
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 13:35 przez kamilp1908, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
ale kolega to ma seryjny aktuator z t28? i tylko do niego podpial podcisnienie? jak tak to 0.4 max
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
-
- Coś już wiem
- Posty: 92
- Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
- Lokalizacja: UK
czyli bez MBC się nie obędzie, muszę sprawdzić z zegarem boostu jakie ciśnienie teraz pompuje.
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ale wydaje mi sie ze powinno dmuchac chociaż 0,7 czy 0,8 a nie od pewnych obrotów spada na 0,5 tak jest zawsze z t25 czy niepowinno tak być? Czyli muszla kompresji nie wyrabia czy jak ?
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 15:17 przez djlasior, łącznie zmieniany 1 raz.
zawsze spada w t25
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Taka juz natura t25... szybciej Ci wstanie i szybciej opadnie.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
moze masz gdzies jakies nieszczelnoscidjlasior pisze:Wracałem z miasta teraz i szok weszło na 0,7 i tak zostało do odcinki na każdym biegu ja już nie wiem o co chodzi
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Spada. Zależy pewnie od stanu egzemplarza dużo. Może się ochłodziło może faza księżyca ustawiła się pomyślnie dla t25. <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> ją wie. Wkładaj t28 i po problemie. Nie pożałujesz!
-
- Coś już wiem
- Posty: 92
- Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
- Lokalizacja: UK
Zakładał ktoś z was aktuator z t25 do t28, jakie ciśnienie dmuchało turbo? Kupiłem t28 ale bez aktywatora i chcę zalorzyc ze starej t25.
Polecacie , odradzacie?
Polecacie , odradzacie?