Założyłem duże IC i Nowy wydech turbo na razie zostało t25 .
Problem polega na tym że przy stałej prędkości na przykład 120 kmh EGT pokazuje mi 800 stopni , podciśnienie mam na 0.3 .
jak mu dalem pieca to koło 160 załonczył mi sie warm .
pomocy co mam robic gdzie udezyć .
[ Dodano: Wto 07 Gru, 2010 17:19 ]
dodam żę ciśnienie jest w granicy 0.7 , 0.74
Problem z temperaturą spalin
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Przy jakiej wartości masz warna?
Zapłon ustawiony na 15*?
Masz szerokopasmówkę?
Zapłon ustawiony na 15*?
Masz szerokopasmówkę?
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 17:23 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- manin
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 07 lis, 2009 12:17
- Lokalizacja: Libiąż
- Kontakt:
przy 920 zaczyna wyć zapłon ustawiałem i było dobrze nie mam szeroko pasmówki sonde mam od ciebie . jutro jeszcze lukne ten zapłon ale .
Na domiar zlego jeszcze mi sie czujnik ciśnienie z oleju zupcył i wyje non stop .
Pompa oleju ma najechane jakieś 20 tysi i była nowa orginał .
Na domiar zlego jeszcze mi sie czujnik ciśnienie z oleju zupcył i wyje non stop .
Pompa oleju ma najechane jakieś 20 tysi i była nowa orginał .
pompa paliwa jaka?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Jaka by nie była warto ciśnienie paliwa zmierzyć.
Zapłon trzeba sprawdzić po dokręceniu CAS'a - potrafi się o kilka stopni przestawić,
u Ciebie wygląda na zbyt późny.
Zapłon trzeba sprawdzić po dokręceniu CAS'a - potrafi się o kilka stopni przestawić,
u Ciebie wygląda na zbyt późny.
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 18:09 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
U mnie jest to samo od dłuższego czasu wariował aż w końcu przestał działać w tym tyg i go rozłączyłem.manin pisze:Na domiar zlego jeszcze mi sie czujnik ciśnienie z oleju zupcył i wyje non stop .
Pompa oleju ma najechane jakieś 20 tysi i była nowa orginał .
Sory za OT ale gdzie można dostać ten czujnik od tej podstawki?
a gdzie masz termopare wkrecona? ja mialem na starym CA wkrecona w kolektor na zlaczeniu 2ch kanalow to taka temp byla norma w RB mam na ostatnim kanale i ciezko mi przekroczyc 800st.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- manin
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 07 lis, 2009 12:17
- Lokalizacja: Libiąż
- Kontakt:
pompe mam serie .
Czujniek EGT mam na łonczeniu 2 ch jutro zrobie fote to ja wżuce
roball, ja mam do ciebie stosunkowo niedaleko moze znalazl byś czas zeby luknąć co jest nie tak ?
[ Dodano: Wto 07 Gru, 2010 18:41 ]
Tutaj powinny być
Czujniek EGT mam na łonczeniu 2 ch jutro zrobie fote to ja wżuce
roball, ja mam do ciebie stosunkowo niedaleko moze znalazl byś czas zeby luknąć co jest nie tak ?
[ Dodano: Wto 07 Gru, 2010 18:41 ]
http://www.dabtuner.pl/Jeshu pisze: Sory za OT ale gdzie można dostać ten czujnik od tej podstawki?
Tutaj powinny być
a co z walbro ???miales walbro kupione ???
nie wazne wkladaj walbro!!!
Ja mialem w kolektorze ale nie osiągałem takich temperatur.
Wkładaj WALBRO !!
Wkładaj WALBRO !!