Witam!
na sr20forum znalalzem ciekawey artykól odnoscinie wzbogacania sobie mieszanki (o dodatkowe paliwo) po przez monatarz regulowanych rezystorów 10 komowych, tylko grunt w tym ze schemat ten obowiazywal do silnikow SR20DET a ja neistety turbo nie mam i moja instalacja sie troche rozni.
Moze ktoś wie w ktore miejsce mam podalczyc te oporniki??
Wiem ze jeden sie montuje na kablu syngnalowym kotry odpowiada za odczytywanie temperatury na przeplywomeirzu a drogi mierzy gestość poweitrza.
Przeplywomeirz powietrza strojenie
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Nic nie da, a zaszkodzić może jeśli nie masz pewności co do podłączenia właściwego.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wlasnie ze sie da daktore kabelki, wiem w S14 ktore to sa i mam szczegulowa instrukcje ale u mnie nawet sonda lambda ma inny pin niz w S14...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Ale Ty nie masz silnika SR20DET i dlatego u Ciebie to nic nie da...
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no tu sie mylisz u mnie zmiana AFR z 14,5 do 1 na 12,8 do 1 dodaje blisko 20 koni mechanicznych.
Wiec czekam na wskazówki
Wiec czekam na wskazówki
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Sprawdzales afr? wiesz jaki masz? wiesz jaki bedziesz mial gdy oszukasz elektronike tak aby myslala ze silnik jest zimny i dodawala paliwa? To nie jest tuning tylko gmeranie dla zasady. Pozatym koni to moze przybedzie jak ruszysz zaplon a nie samo paliwo w silniku wolnossacym. I bynajmniej nie chodzi tu o przekrecenie aparatu zaplonowego...Coobcio pisze:no tu sie mylisz u mnie zmiana AFR z 14,5 do 1 na 12,8 do 1 dodaje blisko 20 koni mechanicznych.
Wiec czekam na wskazówki
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
zaplon mam ustawiony na 18 stopni przed GPM... w seri mialem na 11 i roznice czuc i to jaką na g-techu prawie sie sekunda urwala do 60mph.
Ps. czyli nie warto sie bawic w zweikszanie dawak paliwa prostymi drut sposobami tylko odrazu wylozyc kase i kupic np. SMT6 i sie pobawic tak ??
Ps. czyli nie warto sie bawic w zweikszanie dawak paliwa prostymi drut sposobami tylko odrazu wylozyc kase i kupic np. SMT6 i sie pobawic tak ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Oporniczki - to pachnie jak tdi boxy
Tak na marginesie bez oprniczków, Goorana S14a by sie nie wystroiła z smt6 prawda BRT
Tak na marginesie bez oprniczków, Goorana S14a by sie nie wystroiła z smt6 prawda BRT
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Wydaje mi sie ze napewno lepiej... Tym bardziej ze smt6 nie jest drogie terazPs. czyli nie warto sie bawic w zweikszanie dawak paliwa prostymi drut sposobami tylko odrazu wylozyc kase i kupic np. SMT6 i sie pobawic tak ??
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W PowerTronicu jak sie dowiadywalem to SMT6 nowy to wydatek 900zł i do tego 450zł monta<font class="red">rz</font> i strojenie - cena okey ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Suchar od nas sprzedaje smt6... Jest temat w giełdzie... Nie było montowane chyba nigdy do zadnego samochodu ( tak mi sie wydaje)... Pogadaj z nim najlepiej. co do ceny strojenia i montarzu to jest jak najbardziej ok
no co ty? u gorana nie zasotsowalismy zadnego opornika bo nie bylo po co.Rafi pisze:Oporniczki - to pachnie jak tdi boxy
Tak na marginesie bez oprniczków, Goorana S14a by sie nie wystroiła z smt6 prawda BRT
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj widze ze sam bede musial kabinowac z oporczkami podpietymi pod przeplywke bo Wy nei checie mi pomoc w dodaniu pare koników po przez wzbogacenie mieszanki...
Oto taki oporniczek ladnie opakowany http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=35422261.
Moze ktoś ma od tego instrukcje albo chociaz mi powie ktory z trzech kabli wchodzacych do przeplywomeirza poweitrza odpowiada za przesylanie danych o temperaturze a ktory o ilosci zaciganego powietrza.
Oto taki oporniczek ladnie opakowany http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=35422261.
Moze ktoś ma od tego instrukcje albo chociaz mi powie ktory z trzech kabli wchodzacych do przeplywomeirza poweitrza odpowiada za przesylanie danych o temperaturze a ktory o ilosci zaciganego powietrza.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
DZiekuje !
Moje auto to Nissan Primera P10 z roku 96, silnik to SR20De (wielopunkt 130koni) wersja z katem.
ECU Boscha o sumbolu: 0 261 203 769
Moje auto to Nissan Primera P10 z roku 96, silnik to SR20De (wielopunkt 130koni) wersja z katem.
ECU Boscha o sumbolu: 0 261 203 769
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA