Odgrzeje troche kotleta, ale nie chce zakładac nowego tematu skoro juz jest- mój SX stoi b wysoko- chyba seria bo miedzy opona a błotnikiem jest lekko 6cm- sztywnosc ok ale boja sie na boki- bardzo zlym wyjsciem z sutuacji jest obciecie sprezyn o 3-4 cm i danie rozporki na kielichy?
edit- nie chce ładowac chinskiego badziewia a na porzadne teraz mi szkoda kasy (a wyglada to zle bo jest za wysoko)- mam teraz rozrzad do wymiany i olej oraz zakupilem pompe takze mam inne wydatki...
Prześwit i obniżenie
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 18
- Rejestracja: wt 21 lut, 2012 23:14
- Lokalizacja: EBE
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 00:25 przez majstermoto, łącznie zmieniany 1 raz.
Albo grubo, albo wcale!
Nissan 200sx s13 1993 rok CA18DET
Nissan 200sx s13 1993 rok CA18DET
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
nie tnij sprezyn bron cie boze!!!! byl o tym tamat.
topics47/ciecie-przednich-sprezyn-vt19889.htm
jakie masz opony? tzn rozmiary ich
topics47/ciecie-przednich-sprezyn-vt19889.htm
jakie masz opony? tzn rozmiary ich
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
albo wstaw spr od 124D talerzyk dolny i górny dajesz od tylnich ori nissana i spawasz to do kupy i zawozisz do utwardzenia i masz nisko twardo ja mam tak u siebie i śmigałem po mieście i nic się nie dzieje
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
A wspomniales ze nie da sie wyjechac na tym z pod domu?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
worze ze sobą deski i podkładam jak mijam jakiegoś garba więc nie jest źle a ludzie się patrzą i dziwią co ja robię a ja staje wysiadam i deski podkładam
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
Potras ma może powiedzieć jaką masz siłę wybicia na tych amorkach i jaki jest rate kg/mm na sprężynach bo powyżej 12 to jest brak jakiejkolwiek trakcji i nie mowie tutaj w pozytywnym sensie tego znaczenia. Do Driftu wbrew pozorom jest potrzebna bardzo dobra przyczepność i amortyzacja aby mieć kontrole nad poślizgiem i nie robić co chwile spinów.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie mam pojęcia ale jeździłem kumpla e36 co ma na stałe zrobione na zawody gleby to do sztywnego jeszcze mi daleko bo u niego jest masakra jechać po malusieńkich nierównościach
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
to na seryjnym amorze jest?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)
na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem
na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 12:08 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
pewnie, po co Ci regulacja wysokosci, jak lepiej wozic ze soba deski rozumowanie mistrzpiotras1554 pisze:tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)
na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak przed każdym garbem będę lewarował auto i podwyższał gwint a jak minę to obniżę to by było dopiero chore, ja mam takiego garba wielkiego z Rumuni to go muszę tak pokonywać i nie tylko ja spora część kumpli co do mnie wpada dzwoni ze dalej nie przejedzie a jak bym miał ustawione zawieszenie na pokonanie tylko tego jednego garba to musiał bym seryjne zawieszenie zapodać wtedy bym go pokonałmielnik pisze:pewnie, po co Ci regulacja wysokosci, jak lepiej wozic ze soba deski rozumowanie mistrzpiotras1554 pisze:tak amor był rozebrany pospawany i poskładany i utwardzony (rzuciłem sie na taki krok bo jak wiadomo jak się przerabia skręt to ori spr blokuje się o wnęke)
na gwinta szkoda mi kasy było bo i tak nie jeżdżę ani zimą ani w deszczu ani w terenie wiec nie potrzebna mi reg wysokości jak by ktoś pytał o to ze czemu nie kupiłem
Ostatnio zmieniony śr 14 mar, 2012 14:42 przez piotras1554, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
to trzeba zrobic zrzute na troche betonu i wylac
ale fakt, na garby nie ma innej rady... albo wozisz deski albo masz normalna glebe
ale fakt, na garby nie ma innej rady... albo wozisz deski albo masz normalna glebe
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
ALBO likwidujesz przeszkode czyli garb. Ja tak z kumplami zrobilismy na naszej ulicy jednokierunkowej w nocy rozmontowalismy garba i mamy ulice do weekendowych race-ów
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Nice