Szarpanie ....
Moderator: Moderator
Moze ktos mi powiedziec czemu mi nissan szarpie przy 2000 rpm na zimnym silniku ( jest to jakies dławienie sie)?????Na wyzszych nie szarpie tylko jak przekracza 2000. I czemu jak go odpalam jak jest zimny nie włacza mi sie ssanie tylko dopiero jak go przetrzymam ze 2-3 sekund na gazie koło 1500 rpm ( to wtedy łaskawie raczy sie właczyc ale tez nie zawsze .....)
Ostatnio zmieniony czw 09 paź, 2003 18:26 przez Fila., łącznie zmieniany 1 raz.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
To powinien byc przyklejony temat.
Każdemu z nas szarpie ale każdemu kiedy indziej i w inny sposób.
Mi np. szarpe gdy jestem w okolicy 1bar doładowania
Ale czasami też szarpie (raczej sie przytyka kolo 3000obr)
Co do Twojego szarpania to sprawdzil bym air regulator i AAC value (te dwie rzeczy mogą miec wpływ na wolne obroty na zimnym silniku oraz za szarpanie na pośrednich obrotach szczegulnie air regulator gdy jest nie szczlny)
U mnie za szarpanie podejzewałem nieszczelność rór z powietrzem ale nic z tego wszystkie sprawdziłem potem wymieniłem przy okazji wymiany intercoolera i nic ku....
Co do szarpania w okolicy 1 bar z poczatku myślałem że tak powinno być ale okazuje sie że nie i posądam za to spalanie stukowe (planowana głowica większe doładowanie i ugotowany)
Adamowi w S14 szarpało przez cały zakres obr. i okazało sie że miał niesczelnie założony storzek przy AFM
AFM jest odpowiedzialne też za spadek mocy przy 3000obr. oraz "szarpanie" należy go wyczyścić (czytałem na zagranicznych stronach) ale u mnie nie pomogła nawet jego wymiana.
Cały czas się "szarpie" z szarpaniem w S13 i do ładu dojść nie moge - udalo mi się to co prawda uspokoić za pomocą "regulatora mieszanki" i wskaźnika AFR ale to jest pół środek
Wszyscy którym szarpie
zgłaszac usterki i powody - razem damy rade
Każdemu z nas szarpie ale każdemu kiedy indziej i w inny sposób.
Mi np. szarpe gdy jestem w okolicy 1bar doładowania
Ale czasami też szarpie (raczej sie przytyka kolo 3000obr)
Co do Twojego szarpania to sprawdzil bym air regulator i AAC value (te dwie rzeczy mogą miec wpływ na wolne obroty na zimnym silniku oraz za szarpanie na pośrednich obrotach szczegulnie air regulator gdy jest nie szczlny)
U mnie za szarpanie podejzewałem nieszczelność rór z powietrzem ale nic z tego wszystkie sprawdziłem potem wymieniłem przy okazji wymiany intercoolera i nic ku....
Co do szarpania w okolicy 1 bar z poczatku myślałem że tak powinno być ale okazuje sie że nie i posądam za to spalanie stukowe (planowana głowica większe doładowanie i ugotowany)
Adamowi w S14 szarpało przez cały zakres obr. i okazało sie że miał niesczelnie założony storzek przy AFM
AFM jest odpowiedzialne też za spadek mocy przy 3000obr. oraz "szarpanie" należy go wyczyścić (czytałem na zagranicznych stronach) ale u mnie nie pomogła nawet jego wymiana.
Cały czas się "szarpie" z szarpaniem w S13 i do ładu dojść nie moge - udalo mi się to co prawda uspokoić za pomocą "regulatora mieszanki" i wskaźnika AFR ale to jest pół środek
Wszyscy którym szarpie
zgłaszac usterki i powody - razem damy rade
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Jaro czym mam go uszczelnic ??? Bo przyznam sie ze ostatnio wymontowałem cała ta obudowe od filtra i ja sklejałem a i odkreciłem AFM (czy cos takiego ten czujnik koło filtra powietrza). Przed odkreceniem tez mi szarpał ale mniej potym jak skreciłem szarpie mi zajebiscie mocno
Gdzie znajde to ACC ??
Gdzie znajde to ACC ??
Ostatnio zmieniony czw 09 paź, 2003 19:10 przez Fila., łącznie zmieniany 1 raz.
Jarkowy: masz seryjna pompe paliwa ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
Jak to kleiłeś obudowę filtra? To połamana miałeś?/ Jak u siebie wymieniałem filtr to bardzo łatwo cała operacja przebiegła, wszystko ładnie przylega do siebie. Szarpanie , mój tez szarpnie jak jest zimny. Musze delikatnie dodawać gazu i jest spoko.Fila. pisze:Jaro czym mam go uszczelnic ??? Bo przyznam sie ze ostatnio wymontowałem cała ta obudowe od filtra i ja sklejałem a i odkreciłem AFM (czy cos takiego ten czujnik koło filtra powietrza). Przed odkreceniem tez mi szarpał ale mniej potym jak skreciłem szarpie mi zajebiscie mocno
Gdzie znajde to ACC ??
Tak miałem połamana tzn popekana.....
Były własciciel połamał ja musiał byc nerwowym człowiekiem.....
Były własciciel połamał ja musiał byc nerwowym człowiekiem.....
mi na zimnym lekko szarpie przy przyspieszaniu do okolo 2300 rpm
dziwne coś te samochody ,a podobno japońskie takie dobre
wczesniej miałem włoskie ktore są podobno do dupy i silnik jak zegareczek chodził
dziwne coś te samochody ,a podobno japońskie takie dobre
wczesniej miałem włoskie ktore są podobno do dupy i silnik jak zegareczek chodził
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Mam standard pompe ale mie sądze że to ma coś do rzeczy bo nie słyszałem żeby się pompa kiedyś zepsuła a pozatym ta pompa jest zrobiona z dużym zapasem i powinna starczac nawet na 300KM
Ale jak szrpie i jak sobuie zęby p kierownice wybijam to nie ważne
szlak mnie trafia że nie moge sobie z tym poradzić.
Dzieje się tak od założenia T28 (czasami przestaje jak mamAFM świerzo WD40 popryskany albo na "regulatorze mieszanki" podniose zawartość mieszanki w paliwo.
Ale jak szrpie i jak sobuie zęby p kierownice wybijam to nie ważne
szlak mnie trafia że nie moge sobie z tym poradzić.
Dzieje się tak od założenia T28 (czasami przestaje jak mamAFM świerzo WD40 popryskany albo na "regulatorze mieszanki" podniose zawartość mieszanki w paliwo.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Mnie czasami szarpie jak mi w knajpie poleja jakiegos rozwodnionego sikacza zamiast piwo
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Lukasz
- Stały gość
- Posty: 274
- Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
- Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
- Kontakt:
Mój (były ) nissan też szarpał ale tylko po deszczowej nocy, Przestawał dopiero wtedy gdy się porządnie rozgrzał. Przyczyną były zawilgocone cewki, wyjąłem osuszyłem suszarką , założyłem spryskałem preparatem usuwającym wilgoć i problem znikną. A przyczyną tego że szarpie na zimnym silniku może być regulator ciśnienia paliwa (pressure regulator) albo źle podłączone węzyki przy control selenoid valve. Może być też uszkodzony.
Panowie to szarpanie to moze byc tez paliwo warto naprawde postestowac i robic wlew na roznych stacjach,nie wiem jak u was ale u mnie szarpalo lekko jak byl zimny w zakresie od 1600-1800 , zmienilem stacje leje na innej i przestalo szarpac.
ps.czym zalewacie swoje nissanki,ja leje na orlenie 98.
ps.czym zalewacie swoje nissanki,ja leje na orlenie 98.
brt pisze:Mnie czasami szarpie jak mi w knajpie poleja jakiegos rozwodnionego sikacza zamiast piwo
A mnie czasem szarpie nad ranem jak sie obudze na kacyku
domin pisze: ps.czym zalewacie swoje nissanki,ja leje na orlenie 98.
Ja wychodze z zalozenia, ze wszyscy jakos tam chrzczą i leje na roznych stacjach (Orlen, Statoil, Shell, BP czasem na Rafinerii a czasem na Neste24 ale to jak nie mam nic po drodze a jade juz na oparach). No i 98 bo jak chrzcza to mam nadzieje, ze ma przynajmniej te 95.
Jarkowy: Niewiem jak jest z tymi pompami, ale z tego co ja slyszalem to one nie sa az takie fajne drMike tyz moze cos na ten temat powiedziec Mechanik u ktorego bylem zbudowal juz jednego s13 z t28 ladujaca 1bar ( 280KM ) i ten samochod jezdzil na pompie .... Subaru. Czytalem tez Australijskie sylviaforum's i tam bardzo popularne jest wymienianie pomp na te z GTRow np32....
PS1. Tankuje PB95 Statoila
PS2 Mike, moze namowisz kogos od s14 aby ci na chwile porzyczyl pompre do testow co ? Sam jestem ciekaw .. moze to u ciebie to faktycznie nie pompa.. w koncu na mojej chyba seryjnej tez nie jezdzil
PS1. Tankuje PB95 Statoila
PS2 Mike, moze namowisz kogos od s14 aby ci na chwile porzyczyl pompre do testow co ? Sam jestem ciekaw .. moze to u ciebie to faktycznie nie pompa.. w koncu na mojej chyba seryjnej tez nie jezdzil
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
Dzisiaj rano przestał szarpac jak podokrecałem te wszystkie rury ze 40 min sie z nimi szarpałem i leciutko szarpie wieczorem bede uszczelniał ten czujnik o którym pisał Jaro i moze przestanie szarpac teraz mam o 100000% mniejsze szarpanie niz wczoraj teraz szarpnie 1 moze 2 razy a raczej przypomina to bardziej zadławienie sie.