planuje zakuć dol po malu kupowanie elementów juz korby w drodze ..
no ale nie o to chcialem pytac .. silnik 400+ jak uzyskac mianowicie plan
kuty dol ( korby + tloki) + walki rozrzadu ostre state 2 to wyniesie go kolo 380 przy normalnym turbie jak da rade + wtryski 555
Wszystko inne mam zmienione dolot i wydech 3 cale moze jeszcze przeplywaka od z32 by sie przedala
W gre wchodzi jakie turbo na t4 - wiadomo ze Garett GT2871r da rade do 450 prawie .. wiec jaki odpowiednik na T4 ?
sr 400 + garret ablo T4 ?
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
ogolnie to rozchodzi sie czy jest jakis odpowiednik Garetta GT2871r ale na T4 .
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ale dlaczego opowiednik ma byc na t4?
sa garrety gt3.... na t3?
nie wiem co chcesz osiagnac
sa garrety gt3.... na t3?
nie wiem co chcesz osiagnac
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
bo on sie uparł na T4 i juz . Kazdy wie ze Garett GT2871r to fajne turbo do SRa, wiec moze jest cos podobnego ale na T4 .
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Borg Warner EFR, na T3 - wypas, najwyższy high perfomance jeśli chodzi o turbo, garrett daleko z tyłu zostaje za nim
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
http://www.ebay.co.uk/itm/BORG-WARNER-1 ... 20dbefbaf6 - takie cuś ?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Bardziej sugerował bym mniejszy model, jest na T25 flanszy nawet
Na tym co podałeś to prawie 500 można puknąć
Na tym co podałeś to prawie 500 można puknąć
- Errtu
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
- Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola
A co sadzicie o Kinugawa Turbo jest to kicz ? Cenowo nie wyglada tak zle i tez sa dostepne na T3 tylko czy osiagi beda w miare podobne i sie nie posypie odrazu
tu jedna z nich
http://www.ebay.co.uk/itm/Kinugawa-Turb ... 1c25a88020
tu jedna z nich
http://www.ebay.co.uk/itm/Kinugawa-Turb ... 1c25a88020
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Bmw 530d E39
Wielkie turbo...
chcesz 400 czy bić w 500 i lag ?
Bo to różnica, czy chcesz jechać moca na końcu by tylko wypluć cyfrę czy ma być to przystępny wykres i wstające wcześniej turbo kosztem kilku koników na górze ?
chcesz 400 czy bić w 500 i lag ?
Bo to różnica, czy chcesz jechać moca na końcu by tylko wypluć cyfrę czy ma być to przystępny wykres i wstające wcześniej turbo kosztem kilku koników na górze ?
- Errtu
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
- Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola
Najfajniej by sie zbieralo od ladnie od dolu, i by dmuchalo kolo 450 max.
I fajniej jak by jednak bylo na to T3 z przystepna cena i wykresem.
Wiem ze sie uparlem na ta Kinugawa Turbo po prostu mi sie podoba i na ten kolektor t3/t4 gorny bo taki obecnie mam w zapasie, wiadomo ze mniej roboty by bylo wsadzic cos pod t25, w sumie uparlem sie na gorny kolektor i t3/t4 ze wzgledu na wyglad pod maska, moze i zle ale to wlasnie pytanie do was jak to zrobic z glowa. Cyli cenowo by nie szarpalo i mialo osiagi 450 koni, to beda dosc odlegle plany bo pierw bedzie trzeba go zakuc i wymienic walki a po tym bede pchal sie w turbo wiadomo ze wszystkie z wyzej wymienionch tez beda kosztowac wiec dlatego mysle o tej Kinugawie bo w granicach 600 funtow moze bym sie zamknol (za turbo).
jesxzcze raz Binio_ dzieki za odpowiedz i jak bys mi cos pomogl wybrac byl bym wdzieczny
I fajniej jak by jednak bylo na to T3 z przystepna cena i wykresem.
Wiem ze sie uparlem na ta Kinugawa Turbo po prostu mi sie podoba i na ten kolektor t3/t4 gorny bo taki obecnie mam w zapasie, wiadomo ze mniej roboty by bylo wsadzic cos pod t25, w sumie uparlem sie na gorny kolektor i t3/t4 ze wzgledu na wyglad pod maska, moze i zle ale to wlasnie pytanie do was jak to zrobic z glowa. Cyli cenowo by nie szarpalo i mialo osiagi 450 koni, to beda dosc odlegle plany bo pierw bedzie trzeba go zakuc i wymienic walki a po tym bede pchal sie w turbo wiadomo ze wszystkie z wyzej wymienionch tez beda kosztowac wiec dlatego mysle o tej Kinugawie bo w granicach 600 funtow moze bym sie zamknol (za turbo).
jesxzcze raz Binio_ dzieki za odpowiedz i jak bys mi cos pomogl wybrac byl bym wdzieczny
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Bmw 530d E39
- Errtu
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
- Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola
dodam jeszcze ze obecnie mam dolot chinski .. 2,5 - 3 cale dokladnie taki
http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-200SX- ... 19c8e219c0
i wydech caly od poczetku do konca 3 cale przelotowy
http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-200SX- ... 19c8e219c0
i wydech caly od poczetku do konca 3 cale przelotowy
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Bmw 530d E39