Witam.
Szukalem na forum i znalazlem juz kilka informacji.
Ale chcialbym wiedziec cos wiecej.
Plan jest taki zeby zrobic swapa SR20DET do S13,tak sie akurat sklada ze mam na oku silnik z skrzynia automatyczna.
Czy skrzynia z CA18DET pasuje do SR20DET?
Jesli nie,to co musze jeszcze zakupic-oprocz skrzyni z SR`a?(wyczytalem ze trzeba zmienic kolo zamachowe)
Pedaly,pompke sprzegla i drazek mialbym juz w S13-czyli to odpada.
Czy przy zmianie skrzyni na manuala trzeba zmieniac calego kompa,czy ewentualnie mozna go jakos przeprogramowac(jesli sie da to gdzie?wyczytalem ze ToM kiedys oferowal taka usluge).
Jak wyglada sprawa z wałem i dyfernecjalem-zaznaczam ze mialbym wal i dyfer zarowno z S14 jak i z S13.
O czym jeszcze trzeba pomyslec przy takiej operacji?
Co nalezy zrobic przy wymienie skrzyni A/T na M/T w SR20DET?
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Nikt nic nie wie na ten temat?
kumpel przerzucał sie z at na mt w s14a - z tego co pamietam to wymieniał skrzynie i wał bo okazało się że at ma inna koncówke i do mt nie pasuje, poza tym nie wspominał o jakiś wiekszych problemach z przekładką
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To sobie dorobił dodatkowej roboty... tę końcówkę się wyciąga i po robocie to jest zwykła tulejka...Raptor pisze: tego co pamietam to wymieniał skrzynie i wał bo okazało się że at ma inna koncówke i do mt nie pasuje
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Ok,wiec cos juz wiem.
Dzieki Panowie za informacje
Dzieki Panowie za informacje
Macie jakis patent jak wyciągnąć tą tuleje z wału?Coobcio pisze:To sobie dorobił dodatkowej roboty... tę końcówkę się wyciąga i po robocie to jest zwykła tulejka...Raptor pisze: tego co pamietam to wymieniał skrzynie i wał bo okazało się że at ma inna koncówke i do mt nie pasuje
1. mokrą gazetę wpychasz do środka
2. znajdujesz coś co wejdzie do środka i wsadzasz tam
3. walisz młotkiem
4. wyciągasz to w co waliłeś i dokładasz mokrej gazety
5. ponownie młotkujesz
itd
wyjdzie bez problemu
2. znajdujesz coś co wejdzie do środka i wsadzasz tam
3. walisz młotkiem
4. wyciągasz to w co waliłeś i dokładasz mokrej gazety
5. ponownie młotkujesz
itd
wyjdzie bez problemu
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zamiast gazety polecam uzyc smarumielnik pisze:1. mokrą gazetę wpychasz do środka
2. znajdujesz coś co wejdzie do środka i wsadzasz tam
3. walisz młotkiem
4. wyciągasz to w co waliłeś i dokładasz mokrej gazety
5. ponownie młotkujesz
itd
wyjdzie bez problemu
ale motyw z gazeta tez dobry,niezle sie usmialem
Smarem/gazetami/chlebem wyciagniecie tuleje od manualnej skrzyni. SR automat ma duzo masywniejsza i ciasniej osadzona tuleje i bez sciagacza udarowego bardzo ciezko jest to zrobic.
Ostatnio zmieniony czw 20 lut, 2014 21:21 przez mack1, łącznie zmieniany 1 raz.
odgrzebe trochę.
Konwersja automat na manual w s14. kompletna lista części i przybliżony koszt - nie licząc robocizny bo sam spokojnie bym to ogarnął.
Ma ktoś jakąś wiedze w tym temacie? Byłbym bardzo wdzięczny
z góry dzięki
Konwersja automat na manual w s14. kompletna lista części i przybliżony koszt - nie licząc robocizny bo sam spokojnie bym to ogarnął.
Ma ktoś jakąś wiedze w tym temacie? Byłbym bardzo wdzięczny
z góry dzięki