Skręcać mocniej
Moderator: Moderator
Problem to dystans 50mm. Masz promień zataczania koła dość duży i koło niemałe. Pozbądź się dystansu.
- streetfighter44
- Coś już wiem
- Posty: 170
- Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
przetocze dystans na 40mm i ta blache wytne i zaspawam do tego dozuce gume na troche nizszym profilu i moze cos to da, kacus a ty ile masz miejsca miedzy guma a ta blacha
bokiem go bokiem
opona balon w kosmos, 225/40 max na wysokość z przodu!streetfighter44 pisze:jak widac na foto auto nie jest za bardzo zglebione a co do opony to jest narajzie 225\45 , opony i tak benda inne na 225 lub 245\40 . Kacus nie o nadkole mi ociera guma po za tym nie bende napier..... zadnym młotkiem po budzie poto mam nadkola wieksze wstawione co mozna by zrobic zeby ta szpare zwiekszyc
do tego lipne parametry felgi skoro az tak duży dystans potrzeba, przez to koło zatacza większy promieć i obciera..
wyreguluj kwsz regulowanymi drążkami reakcyjnymi (koło do przodu)
- streetfighter44
- Coś już wiem
- Posty: 170
- Rejestracja: pt 16 mar, 2012 22:24
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
wiem guma przyjdzie na nizszym profilu , gumy w reakcyjnym tez sa w kiepskim stanie to tez sie poprawi i koło do przodu ucieknie i na dodatek dystans tez przetocze na ciezszy w granicach 30-40 mm i powinno byc dobrzeBinio_ pisze:opona balon w kosmos, 225/40 max na wysokość z przodu!streetfighter44 pisze:jak widac na foto auto nie jest za bardzo zglebione a co do opony to jest narajzie 225\45 , opony i tak benda inne na 225 lub 245\40 . Kacus nie o nadkole mi ociera guma po za tym nie bende napier..... zadnym młotkiem po budzie poto mam nadkola wieksze wstawione co mozna by zrobic zeby ta szpare zwiekszyc
do tego lipne parametry felgi skoro az tak duży dystans potrzeba, przez to koło zatacza większy promieć i obciera..
wyreguluj kwsz regulowanymi drążkami reakcyjnymi (koło do przodu)
bokiem go bokiem
szukam i szukam i nie mogę znaleść konkretnych info .
potrzebuje dokładne info jakie grubsze ( 14 mm zamiast seryjnych 12mm ) i dłuższe drążki kierownicze i końcówki pasują P&P do s13 z powiększonym skrętem ...
na zlocie gadaliśmy o tym i z tego co kojarzę Erison mówił że od nissana maximy pasują tylko od jakiego rocznika dokładnie ? wie ktoś ?
potrzebuje dokładne info jakie grubsze ( 14 mm zamiast seryjnych 12mm ) i dłuższe drążki kierownicze i końcówki pasują P&P do s13 z powiększonym skrętem ...
na zlocie gadaliśmy o tym i z tego co kojarzę Erison mówił że od nissana maximy pasują tylko od jakiego rocznika dokładnie ? wie ktoś ?
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Maxima modelowo z rocznika 95 (model chyba A32). Najlepiej wejdź sobie na sklep IC i poszukaj w opisach drążków, które są najdłuższe. Chyba te najdłuższe maja coś ok 293 mm.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
ja kupilem kiedys drazki kierownicze do s13 jak jeszcze mialem seryjny skret i wlasnie dostalem takie na m14 o 3centy za dlugie na max skreceniu (niestety je przycielem zeby moc ustawic zbierznosc) a teraz jak na zlosc potrzebuje takich samych tylko za cholere nie moge sobie przypomniec gdzei je kupilem ;/ jakis driftshop czy cos poszukam w mejlach moze znajde i dam znac o ile te 3cm ci pomogaSEBA200SX pisze:szukam i szukam i nie mogę znaleść konkretnych info .
potrzebuje dokładne info jakie grubsze ( 14 mm zamiast seryjnych 12mm ) i dłuższe drążki kierownicze i końcówki pasują P&P do s13 z powiększonym skrętem ...
na zlocie gadaliśmy o tym i z tego co kojarzę Erison mówił że od nissana maximy pasują tylko od jakiego rocznika dokładnie ? wie ktoś ?
http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... ia-skyline
to sa te drazki
Ostatnio zmieniony ndz 17 sie, 2014 21:22 przez kacus13, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrząc na przednie zwrotnice DW widzę że prócz krótszego wasa,jest on niżej ,dlaczego?czy jest to związane z montażem relokatorow magla które drazki przesuna w dol?czy poprostu drazki/końcówki koliduja z czymś?
Ostatnio zmieniony czw 23 paź, 2014 07:07 przez rekin528, łącznie zmieniany 2 razy.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
zwiazane jest to z tym zeby przy obnizeniu wozu wachacze pracowaly w "lini prostej"
A dlaczego wachacze maja pracowac w llini prostej?
A dlaczego wachacze maja pracowac w llini prostej?
przy glebie zmienia się kinematyka zawieszenia.
Ważne, żeby wahacze były równoległe do drążków kierowniczych.
Wtedy tor ruchu sworznia końcówki drążka kierowniczego, jest najbardziej podobny, do ruchu wsuwu lub wysuwu listwy zębatej magla.
Innymi słowy. Im mniejsza różnica, tym mniejsza strata.
Wynika to z wartości trygonometrycznych.
b- wahacz
c- drążek kierowniczy
b/c= cos alpha
Im większy kąt alpha, tym "skręt jest mniejszy"
cos alpha ma największą wartość dla kąta 0
dla kąta 0 (zawartego pomiędzy wahaczem a drążkiem kierowniczym) mamy "najmniejsze" straty "na skręcie"
Ważne, żeby wahacze były równoległe do drążków kierowniczych.
Wtedy tor ruchu sworznia końcówki drążka kierowniczego, jest najbardziej podobny, do ruchu wsuwu lub wysuwu listwy zębatej magla.
Innymi słowy. Im mniejsza różnica, tym mniejsza strata.
Wynika to z wartości trygonometrycznych.
b- wahacz
c- drążek kierowniczy
b/c= cos alpha
Im większy kąt alpha, tym "skręt jest mniejszy"
cos alpha ma największą wartość dla kąta 0
dla kąta 0 (zawartego pomiędzy wahaczem a drążkiem kierowniczym) mamy "najmniejsze" straty "na skręcie"
między geomasterem a spawaną seryjną zwrotnicą są lata świetlne przepaści,
zwłaszcza, że wybierając opcję geomastera od boriego, możemy odrazu wybrać pod jaki hebel i jak dużą tarczę oraz na jaką piastę (opcja tanich 5x114) !!
zwłaszcza, że wybierając opcję geomastera od boriego, możemy odrazu wybrać pod jaki hebel i jak dużą tarczę oraz na jaką piastę (opcja tanich 5x114) !!
pytanie czy dzierganie, wielokrotne poprawki, spędzanie nad tym czasu, kasy na poprawki i testy, wqrzenie że pojedziesz xxxkm a się coś wysypie albo nie będzie działało na torze warte są chwilowej (i złudnej) oszczędności ?
Binio właśnie to rozkminiam
No i niestety na razie warunków nie mam do tego typu zabawy,więc chyba lepiej przycisnac w pracy i odłożyć trochę grosza,ale zobaczymy,ja lubię modzic przy aucie,ale jak mam czas i warunki
No i niestety na razie warunków nie mam do tego typu zabawy,więc chyba lepiej przycisnac w pracy i odłożyć trochę grosza,ale zobaczymy,ja lubię modzic przy aucie,ale jak mam czas i warunki
Ostatnio zmieniony czw 23 paź, 2014 17:55 przez rekin528, łącznie zmieniany 1 raz.