3-ci bieg, 5,5k obrotów - szarpnięcie

Wszystko na temat silników CA

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Witam

Odpaliłem nyse po jakichś 6-ciu miesiącach postoju... wymiana oleju i takie tam...
Wczoraj zauważyłem coś dziwnego czego nigdy nie bylo...
Przy sprawdzaniu przyspieszenia po wbiciu 3-ki jakieś 5.5k obrotów szarpniecie i jedzie dalej - tak jakby coś przerwało na moment. Test ogólnie wyglądał tak.. 1 do podłogi, 2-ka to samo, 3-ka to samo - doładowanie w peaku 1.1 na kompie od XREE i GT2560R

Sprawdzałem wczoraj to z 5+ razy i ten objaw wyraźnie jest obecny, co ciekawe wydaje się to nie występować przy spokojnym przyspieszaniu na 3-ce i w tej granicy obrotów
Poupalane tez trochę fakt - 1,2 bieg i wszystko wydaje się być OK

Przepływki jeszcze w tym roku nie czyściłem, świecie wydaja się być Ok - na 1 i 2 się wkręca choć przy 3 inne obciążenie i może świece zdmuchuje albo któraś padła bo przerwę zmniejszałem do 0.7
Rozważałem tez pompę paliwa ale tez nie bardzo mi podchodzi bo by przerwała na 2-ce np i spadek mocy a tu ok

Widział ktoś coś takiego ?
Pozdr
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Hej,

obniz doladowanie i sprawdz,
sprawdz szczelnosc dolotu,
sprawdz napiecie na pompie paliwa,
zmierz cisnienie paliwa na obciazeniu,
wyczysc przeplywke.

Daj znac co bylo jak sie juz finalnie z tym rozprawisz ;)

Powodzenia!
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Hi, pewnie bede pisal co i jak , Thx

...Naprawilem badz poprawilem...

Grzebiac po calym ukladzie zobaczylem jak mega druciarsko zrobiona jest flasza pod stozek...jakos magicznie spawana punktowo i powietrze szlo sobie skad chcialo do przeplywki... nowa flansza sie juz robi u #FlyPerfromance
Poza tym wymienilem jeszcze filterek podcisnienia ktory mial juz troche syfu w srodku oraz wpadlo kilka nowych przewodow do podcisnienia tez...

I teraz uwaga... po tym wszystkim objawy nadal byly... zaczalem grzebac dalej i znalazlem przyczyne... izolujac lepiej koncowki do przelacznikow kompa Xree albo przelaczylem mapy badz je przelaczylem duzo wczesniej na stock jak wstawialem do warszatatu... co by kogos nie kusilo
To cale przerywanie to byl boostcut !! wiec sobie jezdzilem na stockowej mapie z jakies 1.1 .... szkoda slow wazne ze nic nie padlo !!
...po zmianie na stage 2 i wielu testach wszystko wrocilo do normy !!! wiec moznaby powiedziec ze troche zamieszania o glupote wiec Panie i Panowie sprawdzajcie mapy, czasem warto ;) :oops: :oops:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki CA”